Skocz do zawartości

[CS:GO] Jak zespoofowac wiecej wartosci w viewmodel (CHEAT)


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w tytule jak zespoofowac więcej wartości w viewmodel, i chce by te wartosci mozna bylo zrobic wieksze a nie tylko -2,2 ... 

 

viewmodel_offset_x; max -2,2

viewmodel_offset_y; max -2,2

viewmodel_offset_z; max -2,2

 

 

 


Edytowane przez igorektv
dla osób poniżej 10iq

1316234203_standard(2).gif.367f1f222009a3a6158b86f067535f0a.gif

Odnośnik do komentarza

Co ma dział do tego? Dobrze Ci powiedziałem. Wchodzisz z zapytaniem jak to i tamto, nawet nie powiesz, że robisz swoją PASTĘ no przecież po co. 

Co do działu, mógłbyś go umieść nawet i w fortnite i odpowiedź byłaby ta sama.

 

Uprzedzę Cię — nie jestem od domyślania się za użytkowników o co im dokładnie chodzi, wróżką nie jestem.

Co do samego pytania, jak już wiem, że to pasta.. to niestety Ci nie pomogę nie bawię się w takie rzeczy. 

 

Możesz poszukać kodu z tą funkcją i się dowiesz ewentualnie wiotq, czarny lub inni doświadczeni mogą Ci pomóc w naprowadzeniu.

 

Odnośnik do komentarza

void CVisuals::ViewModel()
{
    static int vx, vy, vz;
    static SDK::ConVar* view_x = INTERFACES::cvar->FindVar("viewmodel_offset_x");
    static SDK::ConVar* view_y = INTERFACES::cvar->FindVar("viewmodel_offset_y");
    static SDK::ConVar* view_z = INTERFACES::cvar->FindVar("viewmodel_offset_z");

    view_x->nFlags &= ~FCVAR_CHEAT;
    view_y->nFlags &= ~FCVAR_CHEAT;
    view_z->nFlags &= ~FCVAR_CHEAT;

    INTERFACES::cvar->FindVar("viewmodel_offset_x")->fnChangeCallback.SetSize(0);
    INTERFACES::cvar->FindVar("viewmodel_offset_y")->fnChangeCallback.SetSize(0);
    INTERFACES::cvar->FindVar("viewmodel_offset_z")->fnChangeCallback.SetSize(0);

    if (SETTINGS::settings.viewmodel)
    {
        vx = SETTINGS::settings.modelx;
        vy = SETTINGS::settings.modely;
        vz = SETTINGS::settings.modelz;

        view_x->SetValue(vx);
        view_y->SetValue(vy);
        view_z->SetValue(vz);
    }

}

 

https://gyazo.com/3c20afe3bfcba5bc3bca0cd58300cef0

Nie chce mi dodać z linku jako grafike 😕


Edytowane przez NOEASY

bAim = Baim = Shot the Pelvis                      
Resolver = Dont shot the fakes and resolver the LBY Breaking
Fake Walk = Slow Walk and Fake Angles
LBY Correction = Pastes       

ayypaste today: new resolver(bruteforce), new antiaim(also shit), fixed crashes(crashes anyway) and fixed autowall(still not working) 
Fake/Real yaw = Angles Fake YAW = No HitBox / Real Yaw = Hitbox

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności