Skocz do zawartości

Czarny

  • Postów

    9400
  • Dołączył

  • Wygrane

    427
  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    33,038 [ Podaruj ]

Treść opublikowana przez Czarny

  1. @sebas0078 każdy czit może zostać wykryty w dowolnym momencie. Tym bardziej publiczny. Więc nie ma to większego znaczenia czy jest to External czy Internal
  2. @sebas0078 standardowo - będę wiedział plusy, co przekłada się na zainteresowanie to będą aktualizacje I nie rozumiem Twojego pytania. Co ma metoda iniektowania bibliotek do externali?
  3. @Jesser w nocy była aktualizacja gry, która uszkodziła czita
  4. Dodano aktualizację do najnowszej wersji gry Chcesz następną aktualizację Napoleona? Zostaw po pobraniu
  5. Czarny

    Dług na PayPal

    @bosxdPL czy to nadal to samo konto co z tego tematu? Czy założyłeś kolejne konto na fałszywe dane? https://www.cshacked.pl/minusowy-bilans-paypal-t181091/
  6. @Adi2071 no i zrozum w końcu pasterze, że zmienienie metody nadpisywania pamięci NIC NIE DAJE. Nadal zmienianie wartości na przykład przeźroczystości flasha, dymu, fov, glow, radar zakończy się banem, bo to nie metoda jest wykrywalna
  7. @Adi2071 modyfikację offsetów? Offset tylko wskazuje na coś. I nadal "WirteMemory" za pomocą kernela będzie wykrywalne, gdy będzie nadpisywał zmienne sieciowe i inne rzeczy, które są sprawdzane przez VAC. Czytaj ze zrozumieniem i przyswajaj to co piszę, bo nie masz pojęcia w ogóle jakie bzdury wygadujesz
  8. Tyle lat tutaj jesteś i nadal pieprzysz głupoty jak się wypowiadasz na temat kodowania czitów. To nie metoda modyfikacji pamięci jest wykrywalna tylko wykrywalne jest nadpisywanie zmiennych sieciowych. Więc nie ma to znaczenia czy zostanie zmienna sieciowa zmodyfikowana poprzez aplikację działającą w trybie usermode, kernelmode czy DMA
  9. Faktycznie jest problem po nocnej aktualizacji gry. Zostawcie ze 20 plusów pod linkiem do pobrania to się zrobi aktualizację
  10. @Algomin jaki problem z mapowaniem? Z czitem jest wszystko w porządku
  11. alias "CSH_Crosshair_Color_1" "cl_crosshaircolor_r 255; cl_crosshaircolor_g 255; cl_crosshaircolor_b 255" alias "CSH_Crosshair_Color_2" "cl_crosshaircolor_r 255; cl_crosshaircolor_g 0; cl_crosshaircolor_b 0" alias "CSH_Crosshair_Color_3" "cl_crosshaircolor_r 128; cl_crosshaircolor_g 0; cl_crosshaircolor_b 128" alias "CSH_Crosshair_Color_4" "cl_crosshaircolor_r 0; cl_crosshaircolor_g 128; cl_crosshaircolor_b 0" alias "CSH_Crosshair_Color_5" "cl_crosshaircolor_r 0; cl_crosshaircolor_g 255; cl_crosshaircolor_b 255" alias "CSH_Crosshair_Color_6" "cl_crosshaircolor_r 255; cl_crosshaircolor_g 255; cl_crosshaircolor_b 0" alias "CSH_Crosshair_Color_7" "cl_crosshaircolor_r 255; cl_crosshaircolor_g 0; cl_crosshaircolor_b 255" alias "CSH_Crosshair_Color_8" "cl_crosshaircolor_r 0; cl_crosshaircolor_g 0; cl_crosshaircolor_b 0" alias "CSH_Crosshair_0" "CSH_Crosshair_1" alias "CSH_Crosshair_1" "CSH_Crosshair_Color_1; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_2" alias "CSH_Crosshair_2" "CSH_Crosshair_Color_2; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_3" alias "CSH_Crosshair_3" "CSH_Crosshair_Color_3; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_4" alias "CSH_Crosshair_4" "CSH_Crosshair_Color_4; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_5" alias "CSH_Crosshair_5" "CSH_Crosshair_Color_5; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_6" alias "CSH_Crosshair_6" "CSH_Crosshair_Color_6; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_7" alias "CSH_Crosshair_7" "CSH_Crosshair_Color_7; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_8" alias "CSH_Crosshair_8" "CSH_Crosshair_Color_8; alias CSH_Crosshair_0 CSH_Crosshair_1" bind "KLAWISZ" "CSH_Crosshair_0"
  12. @x_services gdyby tylko była instrukcja podana i można było ją przeczytać, hmm.
  13. @kubixGG to znaczy włączasz grę i nie mam jej na liście w iniektorze?
  14. Dodano aktualizację z poprawkami błędów
  15. Dodano aktualizację. Dodano wsparcie gry Team Fortress 2 ( 64-bit )
  16. Dodano aktualizację dzięki uprzejmości @MrVenomPL. Lista zmian: Dodano wsparcie dla wersji 64-bitowej gry Poprawiono działanie Projectile Aimbot'a Naprawiono problem z ESP, które potrafiło nie renderować przeciwników
  17. @Mlodycs tak. Jeżeli będą jakieś rzeczy, które będą triggerować faceit ac, a nie będzie pewny to zostaniesz oflagowany i poddany ręcznej analizie
  18. @Legitvq po nazwach to nie dodaje nic w rejestrach, a zmienia aktualne wpisy Dodaj te pliki w załączniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności