// PARAMETRY - +mat_queue_mode 2 -tickrate 128 -novid -nojoy -high -console -nod3d9ex -freq 60 -d3d9ex -softparticlesdefaultoff -limitvsconst -forcenovsync
clear
snd_async_flush // Opróżnij bufor dźwięku
scene_flush
cl_clearhinthistory // Wyczyść historię wskazówek
clear_anim_cache // Wyczyść bufor animacji
clear_debug_overlays // Wyczyść nakładki debugowania
clear_bombs // Wyczyść informacje o bombach
ai_clear_bad_links // Wyczyść złe połączenia sztucznej inteligencji
fs_clear_open_duplicate_times // Usuń powtórzenia czasów otwarcia plików
fs_fios_flush_cache // Opróżnij bufor pamięci podręcznej systemu plików Fast I/O
r_cleardecals // Usuń wszystkie detale
cl_soundemitter_flush "1" // Opróżnij i przeładuj emitory dźwięku
cl_soundemitter_reload // Przeładuj emitory dźwięku
logaddress_add "1" // Potężna komenda
hud_reloadscheme
echo " ."
echo " .:."
echo " :|:"
echo " .:|:."
echo " ::|::"
echo " :. ::|:: .:"
echo " :|:. .::|::. .:|:"
echo " ::|:. :::|::: .:|:;"
echo " `::|:. :::|::: .:|::'"
echo " ::|::. :::|::: .::|:;"
echo " `::|::. :::|::: .::|::'"
echo " :::|::. :::|::: .::|::;"
echo " `:::|::. :::|::: .::|::;'"
echo " `::. `:::|::. :::|::: .::|::;' .:;'"
echo " `:::.. ¹::|::. :::|::: .::|::¹ ..::;'"
echo " `:::::. ':|::. :::|::: .::|:' ,::::;'"
echo " `:::::. ':|:::::|:::::|:' :::::;'"
echo " `:::::.:::::|::::|::::|::::.,:::;'"
echo " ':::::::::|:::|:::|:::::::;:'"
echo " ':::::::|::|::|:::::::''"
echo " `::::::::::;'"
echo " .:;'' ::: ``::."
echo " :':':"
echo " ;"
echo
echo
echo
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// CONSOLE
log_color Console FFFFFFFF
log_color Developer FFFFFFFF
log_color DeveloperConsole FFFFFFFF
log_color LOADING FFFFFFFF
log_color General FF25FFFF
con_filter_enable "2" //Displays the filtered text brighter than other text
con_filter_text_out Player:
con_filter_text Damage
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// CROSSHAIR
cl_crosshair_drawoutline "0"
cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio "0.35"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod "1"
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod "0.5"
cl_crosshair_dynamic_splitdist "7"
cl_crosshair_friendly_warning "2"
cl_crosshair_outlinethickness "0.5"
cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy "0"
cl_crosshair_sniper_width "2"
cl_crosshair_t "0"
cl_crosshairalpha "255"
cl_crosshaircolor "5"
cl_crosshaircolor_b "127"
cl_crosshaircolor_g "255"
cl_crosshaircolor_r "0"
cl_crosshairdot "1"
cl_crosshairgap "-1.500000"
cl_crosshairgap_useweaponvalue "0"
cl_crosshairsize "2.000000"
cl_crosshairstyle "5"
cl_crosshairthickness "0.000000"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_fixedcrosshairgap "3"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// MINIMAL SWAY/BOB
cl_bob_lower_amt "5" // Kontroluje ilość ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
cl_bobamt_lat "0.1" // Określa ilość bocznego ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
cl_bobamt_vert "0.1" // Kontroluje ilość pionowego ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
cl_bobcycle "0.98" // Ustala cykl ruchu kamery podczas poruszania się postaci.
viewmodel_recoil "0" // Kontroluje ruchy broni na ekranie.
cl_viewmodel_shift_left_amt "0.5" // Określa ilość przesunięcia widoku broni w lewo podczas strzelania.
cl_viewmodel_shift_right_amt "0.25" // Kontroluje ilość przesunięcia widoku broni w prawo podczas strzelania.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// VIEWMODEL
viewmodel_fov "68" // Określa pole widzenia (FOV) widoku broni.
viewmodel_offset_x "2.5" // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi X.
viewmodel_offset_y "2" // Określa przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Y.
viewmodel_offset_z "-2" // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Z.
viewmodel_presetpos "0" // Ustawia pozycję widoku broni na wartość domyślną.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// HUD
hud_takesshots "0"
cl_hud_color "0" // Color hudu
cl_hud_playercount_pos "0" // Liczba graczy u gory
cl_hud_playercount_showcount "1" // Liczba graczy zamiast awatarów
hud_showtargetid "1" // Widzimy nick po najechaniu na enemy
cl_hud_healthammo_style "1" // Mniej elementów przy amunicji
cl_showloadout "1" // Wyłączenie zanikania wyposażenia
cl_hud_background_alpha "0.5" // Przeźroczystość huda
cl_hud_bomb_under_radar "1" // Paka pod radarem
hud_scaling "0.6" // Rozmiar hudu
cl_hud_radar_scale "1.3" // Rozmiar radaru względem HUD
cl_radar_scale "0.5" // Rozmiar radaru
net_graphheight "95" // Ustawia wysokość net graph.
net_graphpos "2" // Zmienia pozycję netgraphu. 1 - prawa, 2 - środek, 3 - lewa.
net_graphproportionalfont "0" // Mniejsza czcionka netgraphu
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// RADAR
cl_radar_icon_scale_min "0.1" // Rozmiar ikon na radarze
cl_radar_rotate "1" // Obracanie radaru
cl_radar_always_centered "0" // Wieksze pole widzenia na radarze
cl_radar_square_with_scoreboard "1" // Wikeszy radar pod TAB
cl_show_clan_in_death_notice "0" // Wyłączenie pokazywania klanu w killinfo
cl_teammate_colors_show "1" // Kolory graczy na radarze
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// SOUND
voice_enable "1" // Voice chat on
voice_scale "0.07" // Głośność voice chatu
snd_mix_async "1"
snd_surround_speakers "0"
dsp_enhance_stereo "1"
snd_mixahead "0.025"
dsp_slow_cpu "0"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// TURN OFF MUSIC
snd_menumusic_volume "0" // Głośnosc muzyki w menu.
snd_roundstart_volume "0" // Wyłączenie muzyki na początku rundy.
snd_roundend_volume "0" // Wyłączenie muzyki na końcu rundy.
snd_mapobjective_volume "0" // Wyłączenie muzyki po podlożeniu bomby.
snd_tensecondwarning_volume "0.1" // Włączenie muzyki, gdy do wybuchu bomby zostanie 10 sekund.
snd_deathcamera_volume "0" // Wyłączenie muzyki podczas zgonu.
snd_dzmusic_volume "0" // Wyłączenie muzyki w trybie Strefa Zagrożenia.
snd_mvp_volume "0" // Głosność muzyki MVP po zakończeniu rundy.
snd_mute_mvp_music_live_players "0"
snd_mute_losefocus "0"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// MOUSE
sensitivity "2" // Czułość myszki
m_rawinput "1" // Czytanie bezpośrednio z myszki
m_customaccel "0" // Choose what level of custom mouse acceleration you have.
m_mousespeed "0" // Set your preferences for Windows mouse acceleration.
m_customaccel_exponent "0" // Sets what speed you need to be moving your mouse before the custom mouse acceleration kicks in.
m_customaccel_max "0" // Determines the limit for how fast your mouse can move depending on how fast you're moving it in real life.
m_mouseaccel1 "0" // Sets the mouse acceleration value for its initial threshold, up to 2x movement speed.
m_mouseaccel2 "0" // Sets the mouse acceleration value for its second threshold, up to 4x movement speed.
zoom_sensitivity_ratio_mouse "1" // Czułość zooma
m_yaw "0.022" // Ustala czułość myszki prawo/lewo
m_pitch "0.022" // Ustala czułość myszki góra/dół
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// NET SETTINGS FOR 128 TICK
cl_downloadfilter "nosounds" // Ogranicza pobieranie niepotrzebnych plików dźwiękowych podczas łączenia z serwerami społecznościowymi.
rate "786432" // Ustawia maksymalną przepustowość sieci na optymalną wartość.
cl_cmdrate "128" // Ustawia częstotliwość wysyłania poleceń do serwera na optymalną wartość.
cl_updaterate "128" // Ustawia częstotliwość aktualizacji danych o graczach i otoczeniu z serwera na optymalną wartość.
cl_interp "0" // Ustawia wartość zerową dla opóźnienia interpolacji, optymalne dla niskiego pinga.
cl_interpolate "1" // Włącza interpolację między klatkami, co poprawia płynność ruchu postaci.
cl_interp_ratio "1" // Ustawia wartość na "1" przy małej lub zerowej utracie pakietów.
cl_lagcompensation "1" // Włącza kompensację lagów po stronie klienta, minimalizując wpływ małych opóźnień.
cl_predict "1" // Włącza przewidywanie pozycji graczy, co pomaga w celowaniu przy występowaniu lagów.
cl_predictweapons "1" // Włącza przewidywanie ruchu broni.
net_maxroutable "1200" // Ustawia maksymalną wielkość pakietu sieciowego na 1200 bajtów.
net_steamcnx_allowrelay "1" // Pozwala na korzystanie z pośrednictwa serwerów Steam w celu nawiązania połączenia.
net_allow_multicast "0" // Wyłącza odbieranie multicastu, co może poprawić wydajność sieciową.
cl_timeout "90" // Ustawia czas oczekiwania na odpowiedź od serwera na 90 sekund.
cl_resend "1.5" // Ustawia czas oczekiwania na ponowne wysłanie pakietu sieciowego na 1.5 sekundy.
cl_resend_timeout "999" // Całkowity czas, przez który klient może ponownie wysłać próbę połączenia z serwerem.
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "0"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// INCREASE FPS
fps_max "300" // Ogranicza maksymalną liczbę klatek na sekundę.
muzzleflash_light "0" // Wyłącza widoczność ognia z lufy przeciwników, co ułatwia ich zauważenie.
bugreporter_uploadasync "0" // Wyłącza asynchroniczne przesyłanie zgłoszeń błędów.
bugreporter_username "" // Ustawia puste nazwisko użytkownika w zgłoszeniach błędów.
weapon_accuracy_nospread "1" // Włącza dokładność strzałów bez rozrzutu.
func_break_max_pieces "0" // Ogranicza ilość fragmentów, które powstają po rozbiciu obiektów na mapie.
mat_queue_mode "2" // Ustawia tryb kolejkowania dla renderingu materiałów.
mat_queue_priority "1" // Ustawia priorytet kolejkowania dla renderingu materiałów.
mat_powersavingsmode "0" // Wyłącza tryb oszczędzania energii dla materiałów.
mat_queue_report "0" // Wyłącza raportowanie kolejki materiałów.
joystick "0" // Wyłącza obsługę joysticka.
joystick_force_disabled "1" // Wymusza wyłączenie obsługi joysticka.
joystick_force_disabled_set_from_options "1" // Ustawia wyłączenie obsługi joysticka na podstawie ustawień.
r_dynamic "0" // Rozbłyski, takie jak wybuchy i rozbłyski strzałów przeciwników na ścianie.
r_drawtracers_firstperson "1" // Włącza widoczność lecących kul w perspektywie pierwszej osoby, co pomaga kontrolować celowanie.
r_eyegloss "0" // Wyłącza efekt błyszczenia oczu postaci.
r_eyemove "0" // Wyłącza ruch oczu postaci.
r_eyeshift_x "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi X oczu postaci.
r_eyeshift_y "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Y oczu postaci.
r_eyeshift_z "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Z oczu postaci.
r_eyesize "0" // Ustawia mniejszy rozmiar oczu postaci.
r_cheapwaterend "1" // Włącza tanie efekty wody na końcach.
r_cheapwaterstart "1" // Włącza tanie efekty wody na początkach.
xbox_autothrottle "0" // Wyłącza automatyczną regulację prędkości dla kontrolerów Xbox.
xbox_throttlebias "0" // Ustawia wartość zerową dla parametru xbox_throttlebias.
xbox_throttlespoof "0" // Wyłącza podszywanie się pod kontrolery Xbox.
cl_threaded_bone_setup "1" // Włącza wielowątkowe przetwarzanie dla animacji postaci.
cl_disablehtmlmotd "1" // Wyłącza wyświetlanie HTML MOTD.
cl_rumblescale "0" // Wyłącza efekty wibracji.
cl_freezecampanel_position_dynamic "0" // Wyłącza dynamiczną pozycję panelu w trybie zamrożenia kamery.
cl_freezecameffects_showholiday "0" // Wyłącza wyświetlanie efektów świątecznych w trybie zamrożenia kamery.
cl_detail_avoid_radius "0" // Ustawia promień unikania detali na 0.
cl_detail_avoid_recover_speed "0" // Ustawia prędkość powrotu unikania detali na 0.
cl_detail_max_sway "0" // Ustawia maksymalną chwiejność detali na 0.
budget_show_history "0" // Wyłącza wyświetlanie historii budżetu.
budget_peaks_window "0" // Wyłącza okno szczytów budżetu.
budget_show_peaks "0" // Wyłącza wyświetlanie szczytów budżetu.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// GENERAL
mat_monitorgamma "2.397399"
mat_monitorgamma_tv_enabled "0"
ui_mainmenu_bkgnd_movie_CC4ECB9 "cbble"
cl_righthand "0" // Lewa ręka
cl_color "3" // Preferowany kolor na minimapie (0 yellow 1 purple 2 green 3 blue 4 orange)
cl_disablefreezecam "1" // Kamera goni typka który cie za*****ł
cl_use_opens_buy_menu "0" // Wyłączenie kupowania pod "e" na spawnie
cl_autowepswitch "0" // Wyłączenie automatyczniej zmiany broni przy podnoszeniu
cl_player_ping_mute "1" // Wyłączony dźwięk pingowania pozycji
cl_join_advertise "2" // Znajomi mogą dołączać do lobby
cl_buywheel_nomousecentering "1" // Początkowa pozycja kursora w menu zakupów
mm_dedicated_search_maxping "45" // Maksymalny akceptowalny ping na mm
con_enable "1" // Włączona konsola
cl_observercrosshair "1" // Włącza celownik obserwatora.
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// HINTS AND DEBUG
gameinstructor_enable "0" // Wyłącza pomocy instruktora w grze.
cl_showhelp "0" // Wyłącza wyświetlanie pomocy w grze.
cl_autohelp "0" // Wyłącza automatyczną pomoc w grze.
cl_showfps "0" // Wyłącza wyświetlanie liczby klatek na sekundę (FPS).
adsp_debug "0" // Wyłącza debugowanie efektów przestrzennego dźwięku.
cl_debugrumble "0" // Wyłącza debugowanie wibracji.
cl_rumblescale "0" // Wyłącza efekty wibracji.
log "off" // Wyłącza zapisywanie logów gry w konsoli.
vprof_verbose "0" // Wyłącza tryb szczegółowych informacji diagnostycznych dla profiler'a.
fs_warning_level "0" // Wyłącza ostrzeżenia systemu plików.
cpu_frequency_monitoring "0" // Wyłącza informacje o zużyciu procesora w konsoli oraz netgraph.
mm_debugprint "0" // Pokaż informacje debugowania dotyczące bieżącej sesji dobierania graczy
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// GRENADES
bind "c" "use weapon_flashbang";
bind "v" "use weapon_decoy; use weapon_taser"; // Jak mamy decoy i zeus wyciagą zeusa. Jak mamy tylko jedną z tych rzeczy wyciąga ją.
bind "q" "use weapon_hegrenade";
bind "z" "use weapon_molotov; use weapon_incgrenade";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// Enables the display of the nicknames of team members through walls
alias "+es" "cl_teamid_overhead_mode 2";
alias "-es" "cl_teamid_overhead_mode 1";
bind "ALT" "+es"
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// JUMPTHROW
alias "+jumpthrow" "+jump; -attack;";
alias "-jumpthrow" "-jump";
bind "F2" "+jumpthrow";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// Jump lock (scroll up) while shooting
alias "+fireunbind" "+attack; spec_next; unbind mwheelup;";
alias "-fireunbind" "-attack; bind mwheelup +jump;";
bind "mouse1" "+fireunbind";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// Scroll jump up
bind "MWHEELUP" "+jump";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// CROSSHAIR FOR SMOKES
alias "+cel" "use weapon_smokegrenade; cl_crosshairsize 300";
alias "-cel" "cl_crosshairsize 2";
bind "4" "+cel";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// NET GRAPH UNDER TAB
bind "TAB" "+scorenet";
alias "+scorenet" "+showscores; net_graph 1";
alias "-scorenet" "-showscores; net_graph 0";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// MAP CLEANING
bind "shift" "+speed; r_cleardecals";
bind "ctrl" "+duck; r_cleardecals";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
// BOMB DROP
bind "x" "use weapon_knife; use weapon_c4; drop; slot2; slot1";
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
bind "kp_end" "say ¯\_(ツ)_/¯"
bind "kp_downarrow" "say ╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮"
pro.cfg