Skocz do zawartości

Deklaracja 'switch'


Muzzik
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Często chcemy ustawić coś losowo, według jakichś liczb, czy np według innej kolejności, o to sposób:

 

switch (a)
{
    case 1:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1
    }
 
    case 2:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 2
    }
 
    case 3:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 3
    }
 
    default:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
    }
}
gdzie (a) jest to właśnie ta losowa liczba, mozemy np uzyc kodu:

 

switch ( random_num( 1, 3 ) )
{
    case 1:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1
    }
 
    case 2:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 2
    }
 
    case 3:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 3
    }
}
wtedy losowo uzyje jednego z 3 kodow

 

 

switch (a)
{
    case 1, 2, 3:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1, 2 badz 3
    }
 
    case 4, 5, 6:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 4, 5 badz 6
    }
 
    case 7, 8, 9:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 7, 8 badz 9
    }
 
    default:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
    }
}
tu mamy przyklad jak uzyc jednego kodu w kilku przypadkach naraz

 

 

switch (a)
{
    case 0 .. 50:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 0 <= a <= 50
    }
 
    case 51 .. 100:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 51 <= a <= 100
    }
 
    case 101 .. 200:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 101 <= a <= 200
    }
 
    default:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
    }
}
tu mamy przyklad jak uzyc jednego kodu na zakres wynikow, np od 0 do 50

a teraz przyklad nie na liczbach lecz na broniach

 

 

new weapon = get_user_weapon(id,_,_)
switch(weapon)
{
   case CSW_SCOUT: 
   {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli weapon, czyli bron trzymana w rece to scout
   }
   case CSW_M4A1: 
   {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli weapon, czyli bron trzymana w rece to m4a1
   }
}

Źródło amxx.pl

Zapraszam na mojego twittera:

@Muzzikx

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności