Skocz do zawartości

Duże zmiany w jungli w sezonie 3!


Venom
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

W nadchodzącym patchu wprowadziliśmy trochę zmian w dżungli - mających na celu zmniejszenie zagrożenia w alejach we wczesnej fazie gry i poszerzenie listy bohaterów zdolnych do walki w dżungli. Jestem Stattik, główny projektant zmian w dżungli. Oto szczegółowy opis, jak chcemy osiągnąć nasze cele.

 

Zmniejszenie zagrożenia na początkowym etapie gry

 

Drugi sezon dał walczącym w dżungli szansę na nadanie tempa początkowi gry poprzez gankowanie na alejach. Chociaż miało to pozytywny wpływ na grę, częstotliwość i skuteczność wczesnych ganków z dżungli (zwłaszcza poprzez czyhanie w zaroślach) powodowała zbyt duże zagrożenie na alejach. Sprawiało to, że mniejsza liczba bohaterów nadawała się tam do gry - musieli oni albo móc zabijać stwory z daleka, albo szybko uciekać.

 

Aby zmniejszyć to zagrożenie, chcemy utrudnić szybkie gankowanie z dżungli, zrobić z niego trudniejszy, świadomy wybór, który wiązać się będzie z ryzykiem. W tym celu zwiększyliśmy obrażenia, zadawane przez potwory w dżungli. Oznacza to, że przy szybkich gankach bohaterowie będą mieli niedużo zdrowia i nie będą posiadać Butów Szybkości, chyba że w jakiś sposób zyskali dużo złota.

 

Dla równowagi wprowadzimy do gry kilka przedmiotów dla walczących w dżungli. Na przykład Maczeta Łowcy to świetny przedmiot, który można kupić już na początku gry. Poza tym można stworzyć z niego zaawansowane przedmioty, w tym ulubioną broń walczących w dżungli - Szpony Madreda czy Latarnię Wriggle.

 

Zwiększenie różnorodności dżungli

 

W drugim sezonie walczący w dżungli charakteryzowali się głównie dużymi obrażeniami obszarowymi, umiejętnościami użytkowymi i zdolnością do szybkich ganków. W trakcie przedsezonu chcieliśmy zwiększyć różnorodność wśród tych bohaterów, dając pole do popisu innym postaciom.

 

Po pierwsze, zmniejszamy nacisk na obrażenia obszarowe, przerzucając większy odsetek zdrowia i zadawanych obrażeń na dużego potwora w każdym z obozów. Pozwala to bohaterom, specjalizującym się w zadawaniu obrażeń pojedynczym celom, jak Gangplank, na szybsze czyszczenie dżungli.

 

Zwiększymy też znacząco nagrody (złoto i PD) oraz trudność (punkty zdrowia i zadawane przez potwory obrażenia) wraz z czasem trwania gry. W ten sposób walczący w dżungli, którzy skupiają się na oczyszczaniu dżungli szybciej zyskują złoto i doświadczenie. Pozwala to na walkę w dżungli bohaterom, potrzebującym złota, jak Master Yi, którzy muszą radzić sobie na późniejszych etapach gry.

 

Ponadto, jak już wspomnieliśmy, zwiększamy obrażenia, zadawane przez potwory w dżungli. Pozwoli to bohaterom przywracającym sobie życie, jak Warwick czy Fiddlesticks, wrócić do dżungli, gdyż będą mieli przewagę.

 

Nowe przedmioty ułatwią też walkę w dżungli bohaterom, którzy jako magowie (czy to skupieni na MU, czy OoA), mieli kiepski wybór przedmiotów.

 

Inne zmiany

 

Wprowadzamy też inne drobne zmiany w dżungli:

  • Potwory będą atakować najbliższy cel, a nie gonić tego, kto je zaatakował, co uczyni ich zachowanie bardziej konsekwentnym;
  • Zmniejszono ilość złota, otrzymywaną za pokonanie upiorów oraz zwiększono ją w przypadku wilków i golema, co lepiej oddaje trudność w ich pokonaniu;
  • Upiory mają mniejszy zasięg ataku, a ich przywódca został przestawiony, co ma zmusić graczy ze środkowej alei do większego wysiłku, jeśli chcą zaatakować ten obóz;
  • Potwory z obozu golemów mają większą prędkość ruchu, co ma utrudnić wabienie ich, zwłaszcza na początku w przypadku dolnej alei niebieskiej drużyny.

Ogólnie mamy nadzieję, że przedsezonowe zmiany sprawią, że w dżungli pojawi się więcej bohaterów, ról i stylów gry. Nie chcemy sprawić, by któryś bohater, walczący w dżungli, nie mógł już tego robić - lecz rozszerzyć ich listę.

 

Jak zwykle istnieje możliwość wprowadzenia dalszych zmian; chcemy usłyszeć wasze opinie dotyczące zarówno starych, jak i nowych walczących w dżungli. Nie wahajcie się zostawić komentarza po wizycie na Fields of Justice!

 

Źródło: http://www.leagueoflegends.com

 

Jak widzicie, jungla zmieni się teraz, ale czy na lepsze? Postacie co ledwo sobie dawały rade nie będą już tak skuteczne, jednak zobaczymy to w nowym sezonie.

Odnośnik do komentarza

najbardziej podoba mi się to

  • Potwory będą atakować najbliższy cel, a nie gonić tego, kto je zaatakował, co uczyni ich zachowanie bardziej konsekwentnym;

Jest to nowa próba bardziej "realistycznej" jungle. skończy się era pytań "pull blue ?" Tylko będzie już potrzebne zgranie aby pomóc naszemu koledze w jungle, tak aby bez większego uszczerbku na zdrowiu dostał PD i złoto za zabicie np. blue

Stary wyjadacz Forum

 

Pozdrawiam i dawaj tą łapkę

:P

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności