Skocz do zawartości

Dużo offesetów


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Zna ktoś jakiś sposób na szybkie uzupełnianie offsetów jak jest ich aż tyle:

Spoiler

     DWORD clientdll;
     DWORD enginedll;
     DWORD m_angEyeAngles = 0xB344;
     DWORD m_bDormant = 0xED;
     DWORD m_ArmorValue = 0xB340;
     DWORD m_Collision = 0x31C;
     DWORD m_CollisionGroup = 0x474;
     DWORD m_Local = 0x2FBC;
     DWORD m_MoveType = 0x25C;
     DWORD m_OriginalOwnerXuidHigh = 0x31B4;
     DWORD m_OriginalOwnerXuidLow = 0x31B0;
     DWORD m_aimPunchAngle = 0x302C;
     DWORD m_aimPunchAngleVel = 0x3038;
     DWORD m_bGunGameImmunity = 0x392C;
     DWORD m_bHasDefuser = 0xB350;
     DWORD m_bHasHelmet = 0xB334;
     DWORD m_bInReload = 0x3285;
     DWORD m_bIsDefusing = 0x3918;
     DWORD m_bIsScoped = 0x3910;
     DWORD m_bSpotted = 0x93D;
     DWORD m_bSpottedByMask = 0x980;
     DWORD m_clrRender = 0x70;
     DWORD m_dwBoneMatrix = 0x26A8;
     DWORD m_fAccuracyPenalty = 0x3310;
     DWORD m_fFlags = 0x104;
     DWORD m_flFallbackWear = 0x31C0;
     DWORD m_flFlashDuration = 0xA3F4;
     DWORD m_flFlashMaxAlpha = 0xA3F0;
     DWORD m_flNextPrimaryAttack = 0x3218;
     DWORD m_hActiveWeapon = 0x2EF8;
     DWORD m_hMyWeapons = 0x2DF8;
     DWORD m_hObserverTarget = 0x3388;
     DWORD m_hOwner = 0x29CC;
     DWORD m_hOwnerEntity = 0x14C;
     DWORD m_iAccountID = 0x2FC8;
     DWORD m_iClip1 = 0x3244;
     DWORD m_iCompetitiveRanking = 0x1A84;
     DWORD m_iCompetitiveWins = 0x1B88;
     DWORD m_iCrosshairId = 0xB3AC;
     DWORD m_iEntityQuality = 0x2FAC;
     DWORD m_iFOVStart = 0x31E8;
     DWORD m_iGlowIndex = 0xA40C;
     DWORD m_iHealth = 0x100;
     DWORD m_iItemDefinitionIndex = 0x2FAA;
     DWORD m_iItemIDHigh = 0x2FC0;
     DWORD m_iObserverMode = 0x3374;
     DWORD m_iShotsFired = 0xA380;
     DWORD m_iState = 0x3238;
     DWORD m_iTeamNum = 0xF4;
     DWORD m_lifeState = 0x25F;
     DWORD m_nFallbackPaintKit = 0x31B8;
     DWORD m_nFallbackSeed = 0x31BC;
     DWORD m_nFallbackStatTrak = 0x31C4;
     DWORD m_nForceBone = 0x268C;
     DWORD m_nTickBase = 0x342C;
     DWORD m_rgflCoordinateFrame = 0x444;
     DWORD m_szCustomName = 0x303C;
     DWORD m_szLastPlaceName = 0x35B0;
     DWORD m_thirdPersonViewAngles = 0x31D8;
     DWORD m_vecOrigin = 0x138;
     DWORD m_vecVelocity = 0x114;
     DWORD m_vecViewOffset = 0x108;
     DWORD m_viewPunchAngle = 0x3020;
     DWORD dwClientState = 0x58CCFC;
     DWORD dwClientState_GetLocalPlayer = 0x180;
     DWORD dwClientState_IsHLTV = 0x4D40;
     DWORD dwClientState_Map = 0x28C;
     DWORD dwClientState_MapDirectory = 0x188;
     DWORD dwClientState_MaxPlayer = 0x388;
     DWORD dwClientState_PlayerInfo = 0x52B8;
     DWORD dwClientState_State = 0x108;
     DWORD dwClientState_ViewAngles = 0x4D88;
     DWORD dwEntityList = 0x4D04B04;
     DWORD dwForceAttack = 0x31361C0;
     DWORD dwForceAttack2 = 0x31361CC;
     DWORD dwForceBackward = 0x3136208;
     DWORD dwForceForward = 0x3136214;
     DWORD dwForceJump = 0x51A81BC;
     DWORD dwForceLeft = 0x313622C;
     DWORD dwForceRight = 0x3136220;
     DWORD dwGameDir = 0x632F70;
     DWORD dwGameRulesProxy = 0x521A504;
     DWORD dwGetAllClasses = 0xD1795C;
     DWORD dwGlobalVars = 0x58CA00;
     DWORD dwGlowObjectManager = 0x5245018;
     DWORD dwInput = 0x514FB50;
     DWORD dwInterfaceLinkList = 0x8C7E94;
     DWORD dwLocalPlayer = 0xCF2A3C;
     DWORD dwMouseEnable = 0xCF8588;
     DWORD dwMouseEnablePtr = 0xCF8558;
     DWORD dwPlayerResource = 0x313454C;
     DWORD dwRadarBase = 0x5139864;
     DWORD dwSensitivity = 0xCF8424;
     DWORD dwSensitivityPtr = 0xCF83F8;
     DWORD dwSetClanTag = 0x896A0;
     DWORD dwViewMatrix = 0x4CF6534;
     DWORD dwWeaponTable = 0x5150614;
     DWORD dwWeaponTableIndex = 0x323C;
     DWORD dwYawPtr = 0xCF81E8;
     DWORD dwZoomSensitivityRatioPtr = 0xCFD408;
     DWORD dwbSendPackets = 0xD286A;
     DWORD dwppDirect3DDevice9 = 0xA6030;
     DWORD m_pStudioHdr = 0x294C;
     DWORD m_pitchClassPtr = 0x5139B10;
     DWORD m_yawClassPtr = 0xCF81E8;

 

 


Edytowane przez dobre
Odnośnik do komentarza

Chyba się nie zrozumieliśmy do końca. Chodzi mi o to że jest tu dużo offsetów i czy musze je tak pojedynczo wklejać czy jest jakiś sposób aby jednym kliknięciem wszystkie na raz. Czy muszę ciągle [alt+tab] [ctr+c] [alt+tab] [ctr+v] [alt+tab] [ctr+c] [alt+tab] [ctr+v] [alt+tab] [ctr+c] [alt+tab] [ctr+v] i tak w koło macieja?

Odnośnik do komentarza

Napisać prostu skrypt który weźmie offsety ze miejsca z którego je bierzesz i zwróciłby ci odpowiednio sformatowane offsety 

Chociaż najłatwiej byłoby z hazedumpera zaznaczać wszystkie i wklejać do siebie

Odnośnik do komentarza

Taki że będą errory poza tym poza tym takie kopiowanie też może wywołać errory bo inaczej wyglądają linijki offsetu w czicie a inaczej w hazedumperze 

 

constexpr ::std::ptrdiff_t m_Local = 0x2FBC; - A TAK W HAZEDUMPER

 

DWORD m_Local = 0x2FBC; - A TAK WYGLĄDA LINIJKA W CHEACIE

Odnośnik do komentarza

Wszyscy wiedzą że jestem kiepski z programowania ale do podmieniania tekstu szybko i łatwo to chociażby notepad++

 

Funkcja znajdź i zamień zamieni Ci wszystkie "xxxxxxxxx = offset" na "yyyyyyyyyyy = offset" a wtedy powinno być już łatwo

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności