Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

Działka, lasery, rakiety


Venom
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika



Działko bezwzględnie musi być skierowane w widoku 2D Top na kierunek ( 0 ) - czyli w prawo

W skład zestawu wchodzi: func_tank, func_tankrocket, func_tanklaser

Jak to wykonać:

Budujemy sobie z bloków solidnych elementy składające się na nasze działko

Dołączona grafika



Obklejamy go teksturą według własnego uznania

Dołączona grafika



Wykonuj według punktów na rysunku:

1. Wykonujemy dodatkowy mały blok o wymiarach np; 4x4x8 i ze wszystkich stron pokrywamy go teksturą " ORIGIN "
2. Przesuwamy go do środka wcześniej zbudowanej konstrukcji działka
3. Naciskamy klawisz Ctrl i lewy przyciskiem myszki klikamy na konstrukcję naszego działka
( musi być zaznaczony blok z teksturą " ORIGIN " i jednocześnie konstrukcja działka ) i całość przekształcamy
w func_tank - działko jest już gotowe. Dodatkowo można wykonać podpórkę do działka, którą należy
przekształcić w func_wall

Dołączona grafika



Teraz już tylko należy je odpowiednio ustawić we właściwościach oraz dodać dodatkowo byt ambient_generic
z odpowiednim dźwiękiem wystrzału pocisku.

Ważniejsze Ustawienia bytu func_tank:
Name (targetname) - Tu należy wpisać nazwę obiektu dla identyfikacji bytu przez func_tankcontrol

Target (target) - Tu należy podać nazwę bytu ambient_generic który będzie generowal dźwięk strzału
np; ambience/biggun1.wav
oraz należy ustawić flagi
ambient_generic na
'Start Silent' oraz 'Not Looped'.

Yaw Rate - Tu podaje się szybkość ruchu bytu od lewej do prawej - najlepsze ustawienie to wartość 600

Yaw Range - To jest zakres kąta poziomego obrotu od lewej do prawej strony

Yaw tolerance - To jest tolerancja ruchu poziomego (najlepiej ustaw na 1 )

Pitch Rate - Tu podaje się szybkość ruchu bytu od góry do dołu - najlepsze ustawienie to wartość 600

Pitch Range - To jest zakres kąta pionowego obrotu lufy od góry do dołu

Pitch tolerance - To jest tolerancja ruchu pionowego (najlepiej ustaw na 1 )

Barrel Length - Tu podaje się długość całego działka

Barrel Horizontal - Tu podaje się poziome przesunięcie osi wystrzału

Barrel Vertical - Tu podaje się pionowe przesunięcie osi wystrzału

Flash Sprite - Tu podaje się nazwę sprita pokazującego efekt wystrzalu z lufy np; sprites/muzzleflash2.spr

Smoke Sprite - Tu podaje się nazwę sprita pokazującego efekt dymienia z lufy

Sprite Scale - Tu podaje się wielkość sprita ( domyślnie 1 )

Rate of Fire - Ilość wystrzałów na sekundę

Damage per Bullet - Siła zadawanych uszkodzeń po zranieniu przez działko

Bullet Accuracy - Tu można wybrać z listy dokładność strzału

0: "Perfect Shot" - perfekcyjnie
1: "Small cone" - dokładnie
2: "Medium cone" - średnio
3: "Large cone" - niedokladnie
4: "Extra-large cone" - na oślep


Bullets - Tu można wybrać z dostępnej listy pliku FGD typ naboju


Flagi obiektu


Active - Autoaktywacja bytu

Only Direct - strzela tylko wtedy kiedy gracz jest na linii strzału

Controllable - tylko kontrolowane - potrzebny jest do tego dodatkowy byt func_tankcontrols

Źródło: hlmaps.noskill.pl Tworzenie map do Counter-Strike, Half-Life - tutoriale , mapy niestandardowe, programy, VHE
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności