Skocz do zawartości

[Engine/FakeMeta] 3rd Person


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja <engine> :

Create_PlayerCamera( id )
{
   new entid;
   while( (entid = find_ent_by_class(entid, "PlayerCamera")) != 0)
       if( entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner ) == id )
       {
           attach_view( id, entid );
           return;
       }

   entid = create_entity("info_target");

   if(entid)
   {
       entity_set_string(entid,EV_SZ_classname,"PlayerCamera");
       entity_set_model(entid,"models/w_usp.mdl");
       entity_set_int( entid, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER);
       entity_set_int( entid, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY );

       entity_set_edict( entid, EV_ENT_owner, id );
       entity_set_int( entid, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
       entity_set_float( entid, EV_FL_renderamt, 0.0);
       attach_view( id, entid );
       entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
   }   
}

public Think_PlayerCamera( entid )
{
   new id = entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner );

   //Kill our entity if we hit USE key
   new buttons = entity_get_int( id, EV_INT_button );
   if(buttons & IN_USE)
   {
       attach_view( id, id );
       remove_entity(entid);
       return;
   }

   new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:vBack[3];
   entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, origin );
   entity_get_vector( id, EV_VEC_v_angle, angle );

   angle_vector( angle, ANGLEVECTOR_FORWARD, vBack );

   origin[2] += 20.0;

   origin[0] += (-vBack[0] * 150.0);
   origin[1] += (-vBack[1] * 150.0);
   origin[2] += (-vBack[2] * 150.0);

   entity_set_origin( entid, origin );
   entity_set_vector( entid, EV_VEC_angles, angle );   

   entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}

Wersja <fakemeta> + komenda :

 

new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera";

   public plugin_init()
   {
       register_clcmd( "say /cam", "cmdCam" );
       register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );
   }

   public cmdCam( id )
       Create_PlayerCamera( id );

   Create_PlayerCamera( id )
   {
       new iEnt; static const sClassname[] = "classname";
       while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 )
       {
           if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
           {
               engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
               return;
           }
       }

       static const sInfo_target[] = "info_target";
       iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) )

       if( !iEnt )
           return;

       static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
       set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass );
       engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model );

       set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
       set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
       set_pev( iEnt, pev_owner, id );

       set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
       set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );

       engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
       set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
   }

   public Think_PlayerCamera( iEnt )
   {
       static sClassname[32];
       pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 );

       if( !equal( sClassname, g_sCamclass ) )
           return FMRES_IGNORED;

       static iOwner;
       iOwner = pev( iEnt, pev_owner );

       if( !is_user_alive( iOwner ) )
           return FMRES_IGNORED;

       static iButtons;
       iButtons = pev( iOwner, pev_button );

       if( iButtons & IN_USE )
       {
           engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner );
           engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
           return FMRES_IGNORED;
       }

       static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3];
       pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
       pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );

       static Float:fVBack[3];
       angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );

       fOrigin[2] += 20.0;

       fOrigin[0] += ( -fVBack[0] * 150.0 );
       fOrigin[1] += ( -fVBack[1] * 150.0 );
       fOrigin[2] += ( -fVBack[2] * 150.0 );

       engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin );

       set_pev( iEnt, pev_angles, fAngle );
       set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );

       return FMRES_HANDLED;
   } 

 

PS.

Nie testowałem, ale jak sądzę po tym:

entity_set_model(entid,"models/w_usp.mdl");

To jest do CS'a ^,-
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności