Skocz do zawartości

EWAC ( ESL Wire AntiCheat )


Davido

Rekomendowane odpowiedzi

ESL WIRE how to work

 

Privacy "ESL Wire

 

1. In order to monitor the compliance of the rules is necessary to completing the ESL using the "ESL Aequitas" - as a component of "ESL Wire" and distributing them to servers Turtle following data:

 

 

2. General information:

- Information about ESL match (ID match, play time)

- MAC address

- Operating system

- Hardware ID

- System uptime

- Local time on the computer

- Logs of the processes

- Information on access to the Internet (IP, RWIN, MTU).

 

 

3. Path of the game:

- Path game

- Checksum and size of the executable file (. Exe) games

- Game language settings

- Information about the game process (startup parameters, process ID)

- Configuration files for the game (content, path, read-only (yes / no))

- Contents of the directory of the game.

 

In addition to the server configuration used Turtle submitted will be randomly taken screenshots of the game.

 

 

4. About the crash:

If ESL Aequitas detects an error or failure of the program, additional information will be forwarded to:

- ESL Aequitas application data (process ID, path, MD5, file name, software version)

- Network traffic logs ESL Aequitas (proy what we have been received / sent)

- Compactness ESL Aequitas file.

 

 

5. Turtle is obliged to store the data only for the time necessary to monitor compliance with the principles of ESL. The data listed in paragraph 4.2 will not be passed to third parties. Bea used solely to monitor compliance with the rules of the ESL.

 

 

6. You hereby agree to the collection, use and storage of data in the manner as described above.

 

 

From ESL...

 

I did post that helped to create fake accounts in ESL

x22 Lifetime user - na sprzedaż

CS / CSGO / CSS / COD4 / MW3
--
Jeśli pomogłem daj rep_up.png

Odnośnik do komentarza

Nie wiem o co chodzi temu gościowi ale podaje tutaj wersje po polsku:

Informacje o ESL Wire

1. Aby monitorować wykroczenia zasad, ESL korzysta z ESL Aequitas - teraz kompnent ESL Wire  - zbiera on następujące informacje po czym przesyła je do serwerów

2. Ogólne informacje:
- Info o meczu ESL (ID, czas)
- Adres MAC
- System Operacyjny
- Hardware ID (hdd i inne)
- Czas systemowy
- Czas lokalny na komputerze
- Lista/logi procesów
- Informacje na temat połączenia internetowego (IP, RWIN, MTU).

3. Gra:
- Wersja gry
- Suma kontrolna i wielkość pliku .exe gry
- Język gry
- Informacje o procesie (komendy startowe, id procesu)
- Pliki konfiguracyjne gry (treść, ścieżka, tylko do odczytu (tak/nie)
- Zawartość katalogu gry

Oprócz tego, podczas gry są robione losowe zrzuty ekranu.

4. W razie "crasha" aeq:
Jeśli ESL Aequitas "scrashuje" się, następujące dane zostaną wysłane na serwer:
- Informacje na temat AEQ (id procesu, ścieżka, nazwa pliku, wersja)
- Informacje o danych przesłanych przez sieć (co zostało wysłane/odebrane)
- Plik AEQ

5. Turtle jest zobowiązany do przechowywania danych tylko na czas niezbędny do monitorowania zgodności z zasadami ESL. Dane wymienionye w pkt 4.2 nie będą przekazywane osobom trzecim. Będą wykorzystywane wyłącznie do monitorowania zgodności z zasadami ESL.

6. Zgadzasz się do zbierania, wykorzystywania i przechowywania danych w sposób opisany powyżej.

Od ESL... 

Myślę że ten post przyczyni się do tworzenia "fake" kont w ESL

Tłumaczenie robione na szybko, może mieć jakieś błędy składni itd.

"Stay hungry stay foolish" - Steve Jobs

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności