Skocz do zawartości

Exellent Aimbot


haxen=DD
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Exellent Aimbot


Instrukcja:
1. Wrzuc 2 pliki (demoedit.dll settings.ini) do folderu z Cs
2. Wlacz gre
3. Wejdz na serwer
4. Ciesz sie cheatem
Funkcje:
Aimbot
AutoBH
Autorzy:
kobal
Skan:
https://www.virustotal.com/pl/file/d2ecd50357a3c34ea603ce05353d5141ec7e80db9095fc23e9b2dd23b143c14a/analysis/

Aimbot.rar

Odnośnik do komentarza

Jakies sety do tego?

Marzę o cof­nięciu cza­su. Chciałbym wrócić na pew­ne roz­sta­je dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczy­tać uważnie na­pisy na dro­gow­ska­zach i pójść w in­nym kierunku.

Odnośnik do komentarza

Sam Kobal przyznał że to najgorszy jego hax, nie da się go dobrze skonfigurować nawet a jak coś zle ustawisz smooth lub fob przestaje działać.

NrKdppJ.gif

 

Jeśli pomogłem daj  rep_up.png

Potrzebujesz pomocy z cheatem lub ustawieniami ? Napisz na Pw lub Steam

http://steamcommunity.com/id/luncezar

 

Odnośnik do komentarza

@up Może i racja, jak będzie mi działał skombinuje jakieś legity ;P

 

@edit Dla mnie bardzo słaby aimbot, przy ustawieniu fov 5 smooth 5 przerzuca celownik jak bym miał smooth 0-1 i fov 500


Edytowane przez masterneedklans
Odnośnik do komentarza

ak, m4 fov 5-7 smooth 2-3 i nic nie widać

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

 

[injector]
Injector.Auto_Enable = 1
Injector.Delay = 1
Injector.Show_Notifications = 1

[buttons]
Buttons.Hack.Activate = F10
Buttons.Aimbot.Activate = MOUSE1
Buttons.BunnyHop.Activate = SPACE

[Aimbot]
Aimbot.Active = 1
Aimbot.AutoWall = 1
Aimbot.Aiming_Jump_Target = 1
Aimbot.Distance.Min = 0
Aimbot.Distance.Max = 1000

[Visuals]
Visuals.NoFlash = 0
Visuals.NoSmoke = 0

[Customize_Aimbot]
weapon.usp.active = 1
weapon.usp.fov = 7
weapon.usp.stand.vec = 21
weapon.usp.duck.vec = 21
weapon.usp.smooth = 3
weapon.usp.delay = 0
weapon.usp.norecoil = 8,6

weapon.glock.active = 1
weapon.glock.fov = 8
weapon.glock.stand.vec = 21
weapon.glock.duck.vec = 21
weapon.glock.smooth = 3
weapon.glock.delay = 0
weapon.glock.norecoil = 8,6
weapon.glock.triggerbot.mode = 2

weapon.deagle.active = 1
weapon.deagle.fov = 7
weapon.deagle.stand.vec = 21
weapon.deagle.duck.vec = 21
weapon.deagle.smooth = 3
weapon.deagle.delay = 0
weapon.deagle.norecoil = 8,6
weapon.deagle.triggerbot.mode = 2

weapon.galil.active = 1
weapon.galil.fov = 5
weapon.galil.stand.vec = 21
weapon.galil.duck.vec = 21
weapon.galil.smooth = 3
weapon.galil.delay = 3
weapon.galil.norecoil = 8,6
weapon.galil.triggerbot.mode = 1

weapon.famas.active = 1
weapon.famas.fov = 6
weapon.famas.stand.vec = 21
weapon.famas.duck.vec = 21
weapon.famas.smooth = 3
weapon.famas.delay = 0
weapon.famas.norecoil = 8,6
weapon.famas.triggerbot.mode = 1

weapon.p228.active = 1
weapon.p228.fov = 10
weapon.p228.stand.vec = 21
weapon.p228.duck.vec = 21
weapon.p228.smooth = 3
weapon.p228.delay = 0
weapon.p228.norecoil = 8,6
weapon.p228.triggerbot.mode = 1

weapon.elite.active = 1
weapon.elite.fov = 10
weapon.elite.stand.vec = 21
weapon.elite.duck.vec = 21
weapon.elite.smooth = 3
weapon.elite.delay = 0
weapon.elite.norecoil = 8,6
weapon.elite.triggerbot.mode = 1

weapon.fiveseven.active = 1
weapon.fiveseven.fov = 10
weapon.fiveseven.stand.vec = 21
weapon.fiveseven.duck.vec = 21
weapon.fiveseven.smooth = 3
weapon.fiveseven.delay =0
weapon.fiveseven.norecoil = 8,6
weapon.fiveseven.triggerbot.mode = 1

weapon.xm.active = 1
weapon.xm.fov = 10
weapon.xm.stand.vec = 21
weapon.xm.duck.vec = 21
weapon.xm.smooth = 3
weapon.xm.delay = 0
weapon.xm.norecoil = 8,6
weapon.xm.triggerbot.mode = 1

weapon.m3.active = 1
weapon.m3.fov = 100
weapon.m3.stand.vec = 21
weapon.m3.duck.vec = 21
weapon.m3.smooth = 1
weapon.m3.delay = 0
weapon.m3.norecoil = 8,6
weapon.m3.triggerbot.mode = 1

weapon.mp5.active = 1
weapon.mp5.fov = 6
weapon.mp5.stand.vec = 21
weapon.mp5.duck.vec = 21
weapon.mp5.smooth = 3
weapon.mp5.delay = 0
weapon.mp5.norecoil = 8,6
weapon.mp5.triggerbot.mode = 1

weapon.tmp.active = 1
weapon.tmp.fov = 4
weapon.tmp.stand.vec = 21
weapon.tmp.duck.vec = 21
weapon.tmp.smooth = 2
weapon.tmp.delay = 0
weapon.tmp.norecoil = 8,6
weapon.tmp.triggerbot.mode = 1

weapon.p90.active = 1
weapon.p90.fov = 4
weapon.p90.stand.vec = 21
weapon.p90.duck.vec = 21
weapon.p90.smooth = 1
weapon.p90.delay = 80
weapon.p90.norecoil = 8,6
weapon.p90.triggerbot.mode = 1

weapon.mac.active = 1
weapon.mac.fov = 10
weapon.mac.stand.vec = 21
weapon.mac.duck.vec = 21
weapon.mac.smooth = 2
weapon.mac.delay = 0
weapon.mac.norecoil = 8,6
weapon.mac.triggerbot.mode = 1

weapon.ump.active = 1
weapon.ump.fov = 5
weapon.ump.stand.vec = 21
weapon.ump.duck.vec = 21
weapon.ump.smooth = 3
weapon.ump.delay = 0
weapon.ump.norecoil = 8,6
weapon.ump.triggerbot.mode = 1

weapon.ak47.active = 1
weapon.ak47.fov = 5
weapon.ak47.stand.vec = 21
weapon.ak47.duck.vec = 21
weapon.ak47.smooth = 2
weapon.ak47.delay = 0
weapon.ak47.norecoil = 8,6
weapon.ak47.triggerbot.mode = 1

weapon.sig.active = 1
weapon.sig.fov = 10
weapon.sig.stand.vec = 21
weapon.sig.duck.vec = 21
weapon.sig.smooth = 4
weapon.sig.delay = 0
weapon.sig.norecoil = 8,6
weapon.sig.triggerbot.mode = 1

weapon.m4a1.active = 1
weapon.m4a1.fov = 5
weapon.m4a1.stand.vec = 21
weapon.m4a1.duck.vec = 21
weapon.m4a1.smooth = 2
weapon.m4a1.delay = 0
weapon.m4a1.norecoil = 8,6
weapon.m4a1.triggerbot.mode = 1


weapon.aug.active = 1
weapon.aug.fov = 6
weapon.aug.stand.vec = 21
weapon.aug.duck.vec = 21
weapon.aug.smooth = 4
weapon.aug.delay = 0
weapon.aug.norecoil = 8,6
weapon.aug.triggerbot.mode = 1

weapon.scout.active = 1
weapon.scout.fov = 30
weapon.scout.stand.vec = 21
weapon.scout.duck.vec = 21
weapon.scout.smooth = 1
weapon.scout.delay = 1
weapon.scout.norecoil = 8,6
weapon.scout.triggerbot.mode = 1

weapon.awp.active = 1
weapon.awp.fov = 12
weapon.awp.stand.vec = 21
weapon.awp.duck.vec = 21
weapon.awp.smooth = 1
weapon.awp.delay = 1
weapon.awp.norecoil = 1.0
weapon.awp.triggerbot.mode = 1

weapon.g3sg1.active = 1
weapon.g3sg1.fov = 100
weapon.g3sg1.stand.vec = 21
weapon.g3sg1.duck.vec = 21
weapon.g3sg1.smooth = 1
weapon.g3sg1.delay = 0
weapon.g3sg1.norecoil = 8,6
weapon.g3sg1.triggerbot.mode = 1

weapon.sg550.active = 1
weapon.sg550.fov = 100
weapon.sg550.stand.vec = 21
weapon.sg550.duck.vec = 21
weapon.sg550.smooth = 1
weapon.sg550.delay = 0
weapon.sg550.norecoil = 8,6
weapon.sg550.triggerbot.mode = 1

weapon.para.active = 1
weapon.para.fov = 10
weapon.para.stand.vec = 21
weapon.para.duck.vec = 21
weapon.para.smooth = 3
weapon.para.delay = 2
weapon.para.norecoil = 8,6
weapon.para.triggerbot.mode = 1

 

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

fov 12 smooth 1 ustaw i będzię, tylko vec na 21

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

ustaw w kazdej broni na ktorej grasz fov 12 smooth 1 vec 21 i wyjebongo 

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności