Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

func_rotating


Venom
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że początkującym może się przydać. Jeśli chcesz zrobić wiatrak, kręcący się napis o tym kto zrobił mapę i nie wiem co jeszcze innego, warto zastosować byt FUNC_ROTATING.

 

Na swojej mapce ułóż z bloków swoje śmigiełko czy coś podobnego.

W miejscu w którym ma się znajdować oś obrotu wstaw blok z teksturą origin.

W naszym przypadku będzie to sam środek śmigiełka.

Dołączona grafika

 

Teraz wszystko zaznacz i zamień w func_rotating. (Prawy klawisz myszki -> Tie To Entity)

 

Przydatne opcje (Prawy klawisz myszki -> Proporties)

 

Name - nazwa, przydatne jeśli chcemy by byt był uruchamiany triggerem.

Render Mode - typy renderowania. Jeśli chcemy żeby było półprzeźroczyste zaznaczamy Texture - some light.

FX Amount - jeśli ma być półprzeźroczyste, tutaj właśnie zaznaczamy jak bardzo (0 - niewidoczne, 255 - całkowicie widoczne)

FX Color - zabarwienie

Invisible - Yes - Byt jest niewidoczny, No lub brak zaznaczonej opcji - widoczny.

Non Solid - Coś jak byt func_illusionary. Jeśli zaznaczymy Yes będzie można przez niego przechodzić (jak duch Dołączona grafika)

Rotation Speed - szybkość obrotu. Dla nazwy autora proponuję 50, dla wiatraczka 100-200. Zresztą potestujcie sami Dołączona grafika

Volume - W następnym opcjach będzie można dodać dźwięki. Volume to głośność (0 - nie słychać, 10 - najgłośniej)

Fan Sounds - możemy wybrać dźwięki z listy...

WAV Name - bądź własny z katalogu.

Damage inflicted after blocked - Jeśli gracz zablokuje rotacje, tutaj ustalamy ilość hp odejmowaną mu co sekundę. Domyślnie 0.

 

Zakładka flagi (flags)

 

Start On - zaznaczamy jeśli ma się obracać od samego początku

X Axis, Y Axis - różne osie obrotu.

Non Solid - Coś jak byt func_illusionary. Jeśli zaznaczymy Yes będzie można przez niego przechodzić (jak duch Dołączona grafika)

 

To tyle, wyjaśniłem wszystko co jest potrzebne do zrobienia waszego własnego obrotowego "czegoś" Dołączona grafika

 

Źródło: hlmaps.noskill.pl Tworzenie map do Counter-Strike, Half-Life - tutoriale , mapy niestandardowe, programy, VHE

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności