Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

func_vehicle


Venom
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

1.Budujesz sobie z bloków model samochodu i przekształcamy w func_vehicle

 

Dołączona grafika

 

 

2. Wykonaj blok i pokryj go teksturą ORIGIN, a następnie zaznacz ten blok i func_vehicle ( samochód ) i ponownie wybierz opcję " Tie to entity - przekształć w byt " program zapyta ci się czy dodać zaznaczony blok do już istniejącego bytu func_vehicle oczywiście potwierdź że TAK

 

Dołączona grafika

 

 

3. Zaznacz ikonkę " Ignore " i zaznacz blok z teksturą ORIGIN i przesuń ją na pojazd oraz ewentualnie powiększ ją na szerokość,wysokość i dlugość pojazdu. Blok z teksturą ORIGIN służy do wyznaczenia osi obrotu pojazdu. Nadaj nazwę dla bytu func_vehicle

 

Dołączona grafika

 

 

4. Zrób dodatkowy blok i pokryj go teksturą AAATRIGGER, a następnie przekształć w byt func_vehiclecontrols (kierownica) i przesuń ten blok na pojazd w okolice kierownicy ( rysunek poniżej ) i w pole Vehicle Name wpisz

nazwę twojego samochodu

 

 

Dołączona grafika

 

 

5. Wstaw do mapki przynajmniej jeden byt path_corner i nadaj mu nazwę

 

 

Teraz już tylko powypełniaj najważniejsze pola we właściwościach bytu func_vehicle:

 

 

Name - tu wpisz nazwę dla twojego samochodu

 

First stop target - tu wpisz nazwę bytu path_corner

 

Car - tu wybierz dźwięk silnika

 

Length of the vehicle - tu podaj długość samochodu - długość widać w pasku statusu programu

 

Width of the vehicle - szerokość

 

Height above track - wpisz tu 1

 

Speed ( unit per second ) - szybkość jazdy ( wpisz np; 512 )

 

Acceleration (1-10) - przyśpieszenie ( wpisz np;10 )

 

Damage on crush - siła zadawanych uszkodzeń w przypadku kolizji z pojazdem

 

FLAGI

 

 

No pitch ( X - rot ) - nie przechylaj pojazdu

 

No user control - wyłączenie kierowania

 

Sterowanie samochodu:

Klawisz W - jazda przód

S - jazda tył

A - skręt w lewo

D - skręt w prawo

 

Drugim sposobem jest wybudowanie samego samochodu i bloku z tekstura ORIGIN bez kierownicy i bytu path_corner taki samochód też będzie jeździł, ale istnieje ryzyko że w pewnym momencie może Ci on zniknąć z mapki

( przeniknięcie w Void ), dlatego powyższy sposób jest sprawdzony i działa bez zarzutu

Źródło: http://hlmaps.noskill.pl

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności