Skocz do zawartości

Gigantyczny update CS:GO


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

unspecified.png?w=800&ssl=1

Dzisiejszy update CS:GO przynosi ogromne zmiany. Modyfikacje dotknęły zarówno cen broni jak i premii za przegrane rundy. Dodano także nową skrzynkę, Prisma Case.

Przedstawione zmiany z pewnością w znaczący sposób wpłyną profesjonalną scenę CS:GO. Lista zmian przedstawia się następująco:

 

[ROZGRYWKA]

  • Skorygowano wysokość premii za przegrane rundy w celu zmniejszenia resetu ekonomicznego
  • Wysokość premii za rundę jest teraz uzależniona od liczby przegranych rund z rzędu. Wysokość premii wzrasta o jeden próg po każdej stracie i zmniejsza się o jeden stopień po każdej wygranej.
    – Z 0 przegranymi: 1400 $
    – Z 1 przegranymi: 1900 $
    – Z 2 przegranymi: 2400 $
    – Z 3 przegranymi: 2900 $
    – Z 4+ przegranymi: 3400 $
  • Dotychczas wygrana resetowała premię za przegrane rundy. Teraz wygrana zmniejsza się o jeden próg.
  • Drużyny nadal rozpoczynają połowę z liczbą przegranych wynoszącą 1.
  • Nowy system jest domyślnie włączony i może być kontrolowany za pomocą ustawienia serwera komendą mp_consecutive_loss_aversion.
  • Bonus za stratę rundy jest nadal ograniczony do mp_consecutive_loss_max pomnożonego przez cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds.
  • Dodano asystę za flashbang. Otrzymuje się w przypadku zabicia przez innego gracza oślepionego przez nas wroga. Informacja o asyście pojawi się na liście zabić. Jeśli jednak inny gracz zadał ofierze powyżej 40 obrażeń to gracz oślepiający flashbangiem nie otrzyma asysty.
  • AUG – Teraz, gdy gracze zaakceptowali i pokochali AUGa, wraca on do swojej pierwotnej ceny czyli 3300 $.
  • M4A1-S ma teraz 25 pocisków w magazynku i 75 w rezerwie. 
  • Strzelby – Obniżenie ceny niektórych strzelb: Nova (1050 $), Obrzyn (1100 $), Mag7 (1300 $).
  • Penetracja Nova wzrosła do 1.
  • Zasięg Obrzyna zwiększono do 1400.
  • Pojedynczy strzał wystrzelony podczas sekwencji przeładowywania będzie ją przerywać. Automatyczne ładowanie nie będzie kontynuowane.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie na radarze bomby lub wrogów przez otwarte drzwi.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że wyzwalacz resetowania bomby C4 mógł zresetować bombę do pozycji, która nie znajdowała się na ziemi.

[PRISMA CASE]

  • Wprowadzono skrzynię Prisma Case, która zawiera 17 nowych skinów do broni oraz 6 rodzajów wykończeń noży. Pełną galerię nowych skinów znajdziecie TUTAJ.

[MISC]

  • Nowa funkcja losowego ładowania jest dostępna w ekwipunku. Wybierz potasowanie dowolnej liczby broni lub zestawów muzycznych, a losowa zostanie wyposażona w każdą mapę.
  • Kilka poprawek do ustawienia komunikacji „Wyczyść nazwy”.
  • Zmieniono nazwę ustawienia warsztatu na „Widok z boku”.
  • Usunięto wizualne artefakty na kilku zasobach obrazu.

[MAPY]

  • Canals:
    • zmniejszona liczba tras wokół bombsite B
    • przeniesiono bombsite B do pałacu
    • dodano drzwi od środkowych schodów do platformy na dziedziniec
    • umożliwiono przeskok do mostu B z rusztowania
    • wprowadzono nowy styl mapy radarowej
  • Vertigo:
    • Valve dziękuję wszystkim graczom, którzy kontynuowali testowanie Bombsite B
    • Zablokowano runboost od spawny terro do Bombsite B (nadal będzie możliwy ze strony B)
    • Utrudniony boost z góry reflektora na bombsite A
    • Zmieniono układ tylnej strony bombsite A, wprowadzono dodatkowe wejście, dodano pół ściany przed rusztowaniem
    • Dodano użytkowe drzwi na midzie w kierunku bombsite B
    • Uproszczony model kolizji gniazda pomocniczego
    • Naprawiono niezamierzony boost na rusztowaniu na rampie A
    • Powiększono betonowy blok przy bombsite A
    • Poprawiono krawędzie w szybie windy
  • Mapy społeczności:
    • Zaktualizowano radar dla Abbey and Biome

Nie udzielam informacji na temat czitów przez PW, problem, pytanie zadaj w odpowiednim temacie!!

Chcesz podziękować? Zostaw +

 

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, DjBoReK napisał:

Nowa funkcja losowego ładowania jest dostępna w ekwipunku. Wybierz potasowanie dowolnej liczby broni lub zestawów muzycznych, a losowa zostanie wyposażona w każdą mapę.

Nowa funkcja losowego wyposażenia jest dostępna w zakładce Ekwipunek. Wybierz do wylosowania dowolną ilość skórek broni lub zestawów muzycznych, które zmieniać się będą co mapę.

76561198088300225.png

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności