Skocz do zawartości

Gotowy kod na auto revolver


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

            if (*m_weapon->GetItemDefinitionIndex() == WEAPON_REVOLVER) {
                m_pcmd->buttons |= IN_ATTACK;
                float flPostponeFireReady = m_weapon->GetFireReadyTime();
                if (flPostponeFireReady > 0 && flPostponeFireReady - 1 < m_pGlobals->curtime) {
                    m_pcmd->buttons &= ~IN_ATTACK;
                }
            }

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności