Skocz do zawartości

Informacje o aktualizacji 8.20


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Battle Royale

 

Co nowego?

 

 

Tryb okresowy – Podłoga to lawa
Wulkan zaczął przeciekać... Lądujcie, łapcie co się da i UCIEKAJCIE! Utrzymajcie przewagę wysokości i przetrwajcie pozostałych w tym nowym, gorącym trybie okresowym.

 

08BR_LTM_FloorIsLava_Social-1920x1080-7e

 

Pułapka z zatrutymi strzałkami
To trucizna! Zaskoczcie nieostrożnych przeciwników tym nowym dodatkiem. Uważajcie jednak, gdzie sami chodzicie...

 

08BR_Social_BlowDartTrap-1920x1080-8fac9

 

 

Nowe przekąski
Czyste szaleństwo! Regenerujcie zdrowie i biegajcie szybciej po ugryzieniu papryki, uleczcie się smacznymi bananami lub rozkoszujcie się smakiem kokosów, odzyskując zdrowie i osłony.

 

08BR_ForagedItems_Social-1920x1080-3a2c1

 

 

Tryb okresowy: Jednostrzałowiec

Omówienie
Gorąca lawa stopniowo zalewa coraz wyższe partie mapy! Szybko lądujcie i zgarniajcie łupy, żeby jako pierwsi dotrzeć na wyżej położone obszary.

Więcej informacji o trybie

  • Po kilku minutach meczu zaczyna przybierać poziom lawy.
  • Lawa podnosi się ze stałą prędkością, dopóki nie zakryje całej mapy.
  • Dotknięcie lawy odbiera zdrowie z pominięciem osłon i wyrzuca gracza w powietrze.
  • Na lawie można budować.
  • Gracze co sekundę będą otrzymywać niewielkie ilości materiałów, co pomoże w sytuacji, gdy cała mapa się pali.

 

 

Bronie i przedmioty

  • Po zderzeniu z Kulojazdem gracze nie będą już otrzymywać obrażeń.
  1. Efekt odrzucenia/odbicia pozostanie niezmieniony.
  • Przyszłe wersje Kulojazdu
  1. Zauważyliśmy wiele dyskusji kręcących się wokół Kulojazdu, więc zamieszczamy aktualizację!
  2. Nie jesteśmy zadowoleni ze sposobu używania Kulojazdów, konkretnie w końcowej partii rozgrywki. W aktualizacji 8.30 wprowadzimy zmianę, która pozwoli kulom przechodzić przez szklaną osłonę Kulojazdu.
  3. Cześci z innych materiałów nadal będą blokowały obrażenia od kul.
  • Syfon/zmiany w zasobach
  1. W aktualizacji 7.40 na próbę wprowadziliśmy kilka ustawień z Turniejów do zwykłych trybów. Po przeanalizowaniu stylów gry, danych i opinii graczy, zgromadziliśmy wystarczająco informacji, aby zakończyć ten test. Uważamy, że wprowadzenie tych opcji spowodowało zbyt dużą koncentrację na agresywnej grze, pomnijeszając udział innych strategii. Z podstawowych trybów gry usunięto następujące zmiany:
  2. 50 zdrowia (lub osłony) po likwidacji, w zależności od posiadanego zdrowia.
  3. 50/50/50 zasobów po likwidacji
  4. Limit zasobów na poziomie 500/500/500
  5. Prędkość zbierania zasobów zwiększona o 40%
  6. W rywalizacji te mechaniki się sprawdzają, dlatego wszystkie te zmiany pozostają w nowym trybie Areny.
  • Karabin piechoty
  1. Zmieniono typ broni na „hitscan” – nie wystrzeliwuje już ona pocisków jak snajperki, lecz działa podobnie do innych karabinów szturmowych.
  2. Zmniejszono bazowe obrażenia z 45/42 do 42/40.
  3. Pociski tracą moc wraz z odległością tak samo, jak w istniejących karabinach szturmowych.
  • Pułapka z zatrutymi strzałkami
  1. Dostępna w wariancie niepospolitym.
  2. Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie.
  3. Można ją znaleźć w łupach luzem.
  4. Można ją aktywować z odległości do 3 kratek siatki.
  5. Wystrzeliwuje zatrute strzałki na odległość do 3 kratek siatki w poziomie lub do 4 w pionie.
  6. Cele trafione strzałkami otrzymują stopniowe obrażenia, zmniejszające zdrowie z pominięciem osłon.
  • 10 pkt. obrażeń na impuls.
  • Łącznie 8 impulsów w ciągu 7 s (w sumie 80 pkt. obrażeń).
  • Kolejne trafienia naliczają czas trwania efektu od początku, lecz ilość obrażeń na impuls pozostaje niezmienna.
  • Nowe przekąski
  • Banany
  1. Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
  2. Można je znaleźć na obszarach tropikalnych.
  • Kokosy
  1. Można je zebrać, uszkadzając drzewa palmowe.
  2. Po zjedzeniu w krótkim czasie przywracają 5 pkt. zdrowia (lub osłon, jeśli poziom zdrowia wynosi maksimum).
  3. Można je znaleźć na obszarach tropikalnych i pustynnych.
  • Papryka
  1. Po zjedzeniu papryka od razu przywraca 5 pkt. zdrowia, a także zwiększa prędkość ruchu o 20% na 10 s.
  2. Można je znaleźć na obszarach pustynnych.
  • Wskaźnik zakopanego skarbu jest teraz przypisany do gracza i emanuje z obszaru z mapy skarbu w celu poprawy widoczności, szczególnie podczas ruchu.
  1. Wskaźnik pulsuje co 3 sekundy, dopóki przedmiot jest wyposażony.
  • Zmiany pirackiej armaty
  1. Dostosowano model kolizji pirackiej armaty tak, by zawsze można było do niej wsiąść bez potrzeby jej przesuwania.
  2. Przesunięto położenie komunikatu o możliwości zajęcia miejsca, by ułatwić wejście do pirackiej armaty.
  3. Zwiększono promień wybuchu kul armatnich i wystrzelonych graczy z 200 do 250 jedn.
  4. Zmniejszono siłę odrzutu armaty przy wystrzeliwaniu kuli armatniej podczas jazdy lub wystrzeliwania gracza. Zmiana ta nie obowiązuje podczas przesuwania armaty.
  • Dostosowano czas wyposażania epickiej/legendarnej pompki, by odpowiadał on wersji niepospolitej/rzadkiej.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że Czepiaki przyczepione do innego gracza raniły graczy przez ściany.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie liczby aktywatorów lotni w stosie.
  • Wygładzono trajektorię ruchu rzucanych granatów, wcześniej opóźniony o jeden impuls.
  • Poprawki balonów
  1. Po wejściu do pojazdu nie rozlega się już odgłos wypuszczania balonów, jeśli gracz ich nie ma.
  2. Sznurek balonu nie pozostaje już na plecach postaci po zużyciu wszystkich balonów.
  • Poprawki pirackiej armaty
  1. Naprawiono błąd sprawiający, że gracze wylatywali z pirackiej armaty w niespodziewanym kierunku.
  2. Naprawiono błąd uniemożliwiający wejście do pirackiej armaty w pobliżu innych obiektów.
  3. Poprawiono opcję dokładnego celowania na boki z pirackiej armaty.
  • Naprawiono błąd pozwalający na umieszczanie łupów z zakopanego skarbu na wyspie startowej.

 

 

Rozgrywka

  • Pingu znacznika można teraz używać w stanie powalenia.
  • Dodano unikatowy komunikat likwidacji po likwidacji przez lawę.
  • Zwiększono odległość stosowności graczy zdolnych do zauważenia eksplozji.
  • To nie wszystko! Zwiększono czas trwania nieustającego dabowania w lobby z 13 do 14 godzin.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący trwałe utrzymywanie się efektu oblodzonych stóp podczas wykonywania emotek.
  • Pułapki uszkadzają teraz Kulojazd, zamiast ranić jego kierowcę.
  • Naprawiono błąd powodujący umieszczanie niektórych pułapek w grubszych budowlach, przez co trudno było je zauważyć.
  • Usunięto rzadki błąd, powodujący nieśmiertelność gracza po powaleniu.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem nadmierny ruch kamery podczas przechodzenia do kolejnego gracza.

 

 

Wydarzenia

  • Nowy tryb gry: Arena (solo i pary)
  1. Weźcie udział w dowolnej chwili i zbierzcie „Rozgłos”, dzięki któremu awansujecie do wyższych lig i odblokujecie wyjątkowe turnieje, np. Fortnite World Cup.
  2. Każda liga składa się z kilku dywizji, a gracze przechodzą kolejno z dywizji otwartej do profesjonalnej, a potem do mistrzowskiej.
  3. Punktacja zmienia się z dywizji na dywizję, a w wyższych dywizjach opłata za bus w każdym kolejnym meczu kosztuje coraz więcej.
  4. Uwaga: Dobieranie graczy w trybie Areny bazuje na wskaźniku Rozgłosu. Z tego powodu gracze w wyższych dywizjach mogą być zmuszeni do dłuższego oczekiwania na znalezienie odpowiedniej gry.
  • Nowość: Puchar Luxe (30-31 marca) z pulą nagród w wysokości 100 000 USD!
  • Tryb gry w parach
  • Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko gracze, którzy jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia awansowali do ligi profesjonalnej w trybie Areny.
  • Pula nagród zostanie rozdzielona między wszystkie regiony. Więcej informacji i oficjalne zasady ogłosimy jeszcze w tym tygodniu.
  • Format:
  1. 30 marca – runda 1.: wszyscy uprawnieni gracze
  2. 31 marca – runda 2.: 3000 najlepszych graczy rundy pierwszej

 

 

Wydajność

  • Naprawiono błąd powodujący w warunkach pogorszonej wydajności serwera niepożądane efekty u klienta gry, np. niepotrzebne poprawki ruchu.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszanie się serwera.
  • Dokonano drobnych poprawek wydajności serwerów dotyczących Kulojazdu.
  • Zaktualizowano budżety animacji w celu poprawienia wydajności przy wyższych poziomach skalowania.
  • Poprawiono wydajność przesyłu danych na konsoli PS4. Zmniejszy to częstotliwość opóźnionego wczytywania budowli.
  • Na wszystkich platformach poprawiono wydajność przesyłu danych podczas swobodnego spadku poprzez zmianę priorytetów wczytywanych danych.

 

 

Grafika i animacja

  • Poprawiono oświetlenie w Battle Royale.
  1. Zwiększono kontrasty oświetlenia w zacienionych obszarach.
  2. Poprawiono soczystość kolorów.

 

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie efektów zniszczenia po zniszczeniu Kulojazdu.

 

 

Dźwięk

  • Przeskalowano ustawienia głośności dźwięku, by uniknąć przycięć.Przeskalowano ustawienia głośności dźwięku, by uniknąć przycięć.
  1. Wcześniejsze ustawienie 0.5 jest teraz mapowane jako 1 (głośność maksymalna)
  2. Jeśli wcześniejsza głośność wynosiła ponad 0.5, osiągnięcie tego samego poziomu głośności wymagać będzie dostosowania głośności telewizora lub urządzenia, na których grasz.
  • Odgłosy kroków towarzyszy obserwowanych graczy będą teraz przyciszone.

 

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odpowiednich odgłosów przy wyrzucaniu niektórych przedmiotów z ekwipunku.

 

 

Interfejs

  • Zmieniono wykres pingu w interfejsie usuwania błędów w sieci.
  1. Dodano czerwone linie pionowe, oznaczające raport o utracie pakietów w danej klatce.
  • Dodano możliwość ustalenia, czy postawienie pingu podczas celowania ma od razu stawiać znacznik zagrożenia.
  • Na stronie karnetu bojowego przewijanie kółkiem myszki w dół przesunie zawartość w prawo, a przewijanie kółkiem do góry przesunie obrazki w lewo.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący przesunięcie na bok ikon głównego menu.
  • Naprawiono błąd powodujący włączanie opcji autouzupełniania oddziału.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie kresek celownika lunety na niskim poziomie szczegółów.

 

 

Tryb obserwatora

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd czasami powodujący dziwne ruchy kamery podczas zmiany obserwowanego celu w trybie obserwatora.

 

 

Urządzenia mobilne

  • Dedykowane przyciski użycia obsługują teraz zmianę przez przytrzymanie.
  • Uruchomiono ponownie czat głosowy na iOS.
  • Przycisk emotki teraz można przytrzymać, co powtórzy ostatnią emotkę.
  • Zaktualizowano ikony przycisków Kulojazdu.
  • Zaktualizowano ikonę baterii – teraz pokazuje ona, czy urządzenie jest ładowane. Ikona odświeża się co 2 sekundy.
  • Dodano przycisk przewijania w lewo do zmieniacza układu interfejsu.
  • Dodano interfejs komunikatów podnoszenia łupów.
  1. Jest to część interfejsu monitorująca ilość podnoszonych zasobów i amunicji.
  • Statystyki połączenia sieciowego można teraz przesuwać za pomocą zmieniacza rozkładu interfejsu.
  • Włączono łączność oddziału i przyciski emotki w stanie powalenia.


Poprawki błędów

  • Poprawiono pole widzenia na ekranach o proporcjach 21:9.
  • Naprawiono błąd dotyczący paska szybkiego dostępu i dodatkowych przycisków. Umożliwiał on trwałe zapętlenie się w stanie strzelania.
  • Naprawiono błąd powodujący „skakanie” kamery przy rozpoczynaniu sterowania dotykiem.
  1. Ta poprawka usuwa również błąd powodujący znikanie przycisków sterujących z interfejsu w grze podczas rozpoczynania meczu na niektórych urządzeniach z Androidem.
  • Naprawiono błąd powodujący koncentrowanie się kamery na niewłaściwych elementach budowli podczas edycji.
  • Przywrócono brakujące obrysy członków oddziału.
  • Naprawiono błąd powodujący pozostawanie minimapy na ekranie podczas sekwencji Królewskiego Zwycięstwa.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający pasażerowi pojazdu wybór materiału do budowy.

 

 

 

Tryb kreatywny

 

Co nowego?

 

Generator stworów
Jesteście gotowi stworzyć poważne wyzwania w stylu PvE? Dzięki generatorom stworów możecie postawić przed znajomymi iście diabelskie wyzwania.

 

BPS6_LoadingScreen_Week06-3840x2160-0c73

 

Strzelnica
Ustawcie cele i trenujcie umiejętności strzeleckie dzięki nowej galerii dostępnej w trybie kreatywnym!

 

PL_08CM_ShootingRange_Social--1920x1080-

 

 

Wyspy

  • Do centrum kreatywnego dodano portale prowadzące na wyspę Battle Royale.
  • Dodano wodospad na krawędziach centrum placu zabaw.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze obserwujący grę byli uznawani za obecnych na wyspie nawet po jej opuszczeniu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający pokazywanie właściwej pory dnia w powtórkach trybu kreatywnego.
  • Naprawiono błąd powodujący lewitowanie niektórych drzew i skał na wyspie wulkanicznej.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odgłosów wodospadów na wyspie wulkanicznej.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że skały na wyspie wulkanicznej traciły swój materiał i wracały do domyślnego, ciemnoniebieskiego tworzywa.
  • Znane problemy:
  1. Jeśli nie ma możliwości budowania na wyspie wulkanicznej, należy włączyć opcję „Nielimitowane materiały” w jej ustawieniach.

 

 

Rozgrywka

  • Dodano ustawienia syfonu do ustawień trybu kreatywnego.
  1. Zdrowie przyznawane za likwidacje – szereg wartości, od 0 do 1000 pkt.
  2. Drewno/kamień/metal przyznawane za likwidacje – szereg wartości, od 0 do 999.
  • Dodano nową tablicę rankingową do warunku likwidacji stworów, pokazującą liczbę zlikwidowanych stworów.
  • Dodano nowy warunek zwycięstwa – likwidację stworów (wartości od 1 do 1000).
  • Przeniesiono galerię wyzwań oraz galerię skrzyń/amunicji z zakładki galerii do zakładki urządzeń w ekwipunku kreatywnym.
  1. Naszym celem jest umieszczenie każdego używalnego obiektu w zakładce urządzeń.
  • Zorganizowano zakładkę urządzeń w następującej kolejności: galerie, pułapki, generatory pojazdów, generatory.
  • Zorganizowano zakładkę przedmiotów jednorazowych w następującej kolejności: zasoby, amunicja, zdrowie, osłony, granaty, przedmioty miotane fortu i pozostałe.


Poprawki błędów

  • Przyśpieszono odtwarzanie pierwotnego stanu wysp po zakończeniu gry.
  • Rozpoczęcie gry wymaga teraz, by wszyscy gracze pobrali kluczowe dane gry. Zapobiegnie to problemom podczas rozpoczynania gry u graczy o słabszym połączeniu sieciowym.
  • Tekstury powinny być już widoczne na wszystkich budowlach, na których ich wcześniej brakowało. Tor przeszkód w stylu griptape już działa!
  • Naprawiono błąd powodujący utratę większości opcji sterowania po likwidacji i jednoczesnym wejściu do pojazdu.
  • Naprawiono błąd powodujący zresetowanie ustawień gry, jeśli otwarto menu „Moja wyspa” zanim wyspa była gotowa do rozpoczęcia gry.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem dziwne zachowanie kamery podczas rozpoczynania i kończenia gry.
  • Naprawiono błąd powodujący dziwne zachowanie kamery po odrodzeniu się.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem zacinanie się kamery obserwatora na niebie podczas odradzania się obserwowanego gracza.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący chwilowe odwrócenie kamery po odrodzeniu się na niebie.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze czasami zacinali się w nietypowym stanie, jeśli odrodzili się podczas kończenia gry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze rozpoczynali grę w trybie budowy, zamiast trzymać kilof w ręku.
  • Naprawiono błąd umożliwiający pojawianie się mapy skarbu w skrzyniach w trybie kreatywnym.

 

 

Bronie i przedmioty

Infinity Blade

  • Tę mityczną broń białą można znaleźć w zakładce broni ekwipunku kreatywnego.
  1. Atak podstawowy powoduje silne cięcie mieczem. Zadaje poważne obrażenia przeciwnikom i może niszczyć budowle jednym trafieniem.
  2. Atak dodatkowy pozwala graczowi pokonać skokiem duże odległości, niszcząc przeszkody po drodze. W momencie lądowania gracz rani i odrzuca pobliskich graczy.
  3. Posiadacz miecza otrzymuje również dodatkowe zdolności:
  4. Wyższy maksymalny poziom zdrowia i osłon (200 pkt. zdrowia/200 pkt. osłony)
  5. Nieustanna regeneracja kolejno zdrowia i osłon, aż do osiągnięcia maksimum zdrowia i osłon (1 pkt. na sekundę).
  6. Natychmiastowa regeneracja kolejno zdrowia i osłon przy likwidacji przeciwnika (50 pkt.).
  7. Zwiększona prędkość ruchu (130%).
  8. Jeśli gracz podniesie Infinity Blade, jednocześnie upuści wszystkie posiadane przedmioty oprócz materiałów budowlanych.
  9. Jeśli posiadacz Infinity Blade podniesie jakikolwiek przedmiot (oprócz materiałów budowlanych), upuści Infinity Blade.
  10. Posiadacz Infinity Blade upuści je, jeżeli zostanie powalony lub zlikwidowany.
  11. Miecz w Kamieniu zostanie wprowadzony w kolejnej dużej aktualizacji.

 

 

Narzędzia kreatywne i smartfon

  • W przyszłej aktualizacji planujemy wprowadzić... wybór wielu obiektów naraz. Jednym naciśnięciem przycisku będziecie mogli zaznaczyć Smartfonem wiele przedmiotów i skopiować/umieścić je. Niestety musimy jeszcze usunąć kilka usterek w tej funkcji.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd dotyczący Smartfonu, utrudniający dostrzeżenie podświetlenia obiektu w wypadku bardzo jasnych obiektów.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że bloczki muzyczne uniemożliwiały wybranie innych rekwizytów za nimi, nawet jeśli gracz wycelował powyżej bloczku.

 

 

Gotowce i galerie

  • Dodano nowe galerie podłóg ziemnych, trawiastych i brukowanych.
  1. Trawa na razie jest płaską, trawiastą teksturą.
  2. Wprowadzenie trójwymiarowego trawiastego podłoża przewidzieliśmy na kolejną dużą aktualizację!
  • Dodano nową galerię skał tropikalnych.
  • Dodano więcej skał do galerii skał wulkanicznych.
  • Dodano więcej promieni światła oraz oświetlone palenisko do galerii kręgów.
  • Dodano nowe Rekwizyty ogólne – galeria A oraz galeria B.


Znane problemy

  • Duża skała w galerii skał tropikalnych ma teksturę wulkaniczną. Poprawimy to w przyszłej aktualizacji.
  • Elementy galerii lodowego zbocza pojawiają się wysoko w powietrzu po wybraniu ich przy pomocy Smartfonu, co utrudnia ich ustawianie. Już pracujemy nad rozwiązaniem w przyszłej aktualizacji.
  • Usunięto problemy dotyczące kolizji elementów z galerii lodowego zbocza.


Poprawki błędów

  • Rekwizyty z efektami cząsteczkowymi będą teraz usuwane podczas resetowania wyspy.
  • Elementy galerii lodowego zbocza nie będą już niszczone, gdy nowo wybudowany element je przenika.
  • Naprawiono błąd powodujący migotanie niektórych efektów cząsteczkowych po umieszczeniu dużej liczby cząsteczek. Efekt graficzny pozostawał widoczny nawet po usunięciu obiektu lub restarcie wyspy.
  • Naprawiono błąd powodujący kolizję z niewidocznymi częściami obiektów z galerii pól lawy.
  • Naprawiono błąd powodujący migotanie efektu cząsteczkowego iskier, gdy gracz przechodził przez nie.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że granice kolizji obiektów galerii wizualizatora były położone dużo wyżej od samych obiektów.
  • Usunięto jabłka z gotowca Przytulna chata, gdyż nie działały one prawidłowo w trybie kreatywnym. Dodamy je z powrotem, gdy rozwiążemy ten problem.
  • Naprawiono błąd powodujący brak zieleni w wewnętrznych rogach elementów galerii świątyni w dżungli.
  • Naprawiono błąd powodujący przenikanie trawy przez rekwizyty lub obiekty galerii wagoników kopalnianych, przemysłowej A, rekwizytów chat i ogólnej A.
  • Naprawiono błąd powodujący kolizję z niewidzialnymi obiektami galerii rekwizytów chat, jeśli ustawiono tę galerię ponad ziemią.

 

 

Urządzenia

Generator stworów

  • Stwórzcie do 20 stworów naraz na swojej wyspie.
  • Wybierzcie stwory spośród 6 rodzajów – od zwykłego biesa, aż po megabrutala.
  • Ustalcie liczbę stworów w fali – od 1 do 20.
  • Ustalcie łączną liczbę stworów – od 1 do nieskończonej.
  • Ustalcie częstotliwość tworzenia fal – od 1 s do 5 min.
  • Ustalcie odległość od graczy, w której aktywuje się generator – od 1 do 15 pól.
  • Ustalcie maksymalną odległość od graczy, po przekroczeniu której stwory znikną – od 1 do 15 pól.
  • Ustalcie właściwości generatora: widoczność, niezniszczalność, niszczenie elementów podczas tworzenia oraz efekty tworzenia.
  • Ustalcie odległość od generatora, w jakiej mogą się pojawić stwory – od 2 do 6 pól. Aktualnie oznacza to, że stwory będą się pojawiać w dokładnie takiej odległości od generatora. Planujemy umożliwić tworzenie stworów w bardziej zamkniętych przestrzeniach.
  • Obowiązuje ograniczenie do 32 generatorów na wyspie.

 

Znane problemy

  • Stwory czasami potrafią utknąć na niezniszczalnych elementach terenu.
  • Wygenerowanie mapy nawigacji SI może potrwać dość długo. Gracze na skomplikowanych wyspach mogą doświadczyć długich czasów wczytywania.
  • Sekwencer muzyczny nie zawsze likwiduje stwory.

 

Galeria celów

  • Wybierzcie cel spośród 14 różnych rodzajów, z 12 opcjami, które urozmaicą rozgrywkę.
  • Cele mogą być nieruchome lub przesuwać się po szynie. W celu zachowania wydajności liczba ruchomych celów jest ograniczona do 200.
  • Do gier w stylu strzelnicy wykorzystujcie tablice rankingowe pokazujące sumę punktów.
  • Ustalcie punktację za strącenie celu – od -20 do 20 pkt.
  • Ustalcie mnożnik punktów za strącenie celu trafieniem w dziesiątkę.
  • Ustalcie, która drużyna otrzyma punkty za zniszczenie celu.
  • Ustalcie wytrzymałość celu, którą należy zredukować do 0, by go strącić – od 1 do 5000 pkt.
  • Ustalcie czas potrzebny do zresetowania strąconego celu – bez resetowania lub od 2 do 600 s.
  • Ustalcie łączną liczbę podniesień celu – od 1 do 10 lub nieograniczoną.
  • Ustalcie czas do schowania celu: brak chowania celu lub od 1 s do 20 min.
  • Ustalcie pozycję początkową: schowany lub wysunięty.
  • Ustalcie odległość, w której cel reaguje podniesieniem na obecność gracza. Raz podniesiony cel pozostanie aktywny, chyba że ustawicie schowanie celu po określonym czasie.
  • Ustalcie punkt obrotu – przy podstawie lub pośrodku.
  • Ustalcie, czy cel ma być natychmiast strącany przy trafieniu w dziesiątkę.
  • Chowajcie i wysuwajcie cele ustalając czas wystawienia: od 0,5 do 20 s.

 

Znane problemy

  • Cele stworzone za pomocą galerii będą domyślnie postawione, jeśli nie zostaną zmienione lub skopiowane za pomocą Smartfona, gdy gracz opuści swoją wyspę i wejdzie na nią ponownie.
  • Strzał w dziesiątkę nie spowoduje użycia modyfikatora krytycznych obrażeń zadawanych celom stojącym lub okrągłym.
  • Jeśli zostanie osiągnięta maksymalna liczba rzuconych granatów dla celów ruchomych, pojawiające się cele zastąpią te umieszczone najwcześniej.
  • Dodano nowe opcje urządzenia „Ekwipunek i ustawienia drużyny”.
  • Miejsce pojawiania się – niebo, panele
  • Pojawianie się – nieskończone, od 1 do 10
  • Po ostatnim odrodzeniu udaj się do – obserwator, drużyny od 1 do 16
  • Upuść przedmioty po śmierci – wł., wył.
  • Zdrowie przyznawane za likwidację – szereg wartości, od 0 do 1000 pkt.
  • Drewno/kamień/metal przyznawane za likwidację – szereg wartości, od 0 do 999
  • Likwidacje stworów do zwycięstwa – wył., szereg wartości od 1 do 1000
  • Błyskawiczne Przeładowanie – opróżnienie magazynków broni nie będzie wymagać wyświetlenia animacji przeładowania.
  • Pułapka z zatrutymi strzałkami
  • Dostępna w wariancie niepospolitym.
  • Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie.
  • Można ją aktywować z odległości do 3 kratek siatki.
  • Wystrzeliwuje zatrute strzałki na odległość do 3 kratek siatki w poziomie lub do 4 w pionie.
  • Cele trafione strzałkami otrzymują stopniowe obrażenia, zmniejszające zdrowie z pominięciem osłon.
  • 10 pkt. obrażeń na impuls
  • Łącznie 8 impulsów w ciągu 7 s (w sumie 80 pkt. obrażeń).
  • Kolejne trafienia naliczają czas trwania efektu od początku, lecz ilość obrażeń na impuls pozostaje niezmienna.
  • Dodano nowe materiały bariery: czarny kosmiczny, czarny błyszczący, lazurowy, czerwone pole siłowe i niebieskie pole siłowe.
  • Przeniesiono galerie wyzwań i skarbów do zakładki urządzeń.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący aktywację pułapek raniących (kolców) przez graczy i pojazdy nawet wtedy, gdy gra nie była aktywna.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niezajęte pojazdy mogły wydawać odgłosy likwidacji, gdy znajdowały się w Strefie Likwidacji lub sekwencerze muzycznym.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie odgłosów likwidacji przez graczy, na których nie zadziałało urządzenie przestrzeni raniącej.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie bardzo głośnych odgłosów podczas zranienia kogoś przez sekwencer muzyczny.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie odgłosu uszkodzenia sekwencera muzycznego, gdy gracz stał blisko niego.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie kilku odgłosów sekwencera muzycznego naraz przez Wartownika, jeśli włączono obrażenia.
  • Naprawiono błąd umożliwiający zniszczenie urządzenia celu własnej drużyny podczas jazdy Taranem z dopalaczem.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że zbudowane przez graczy drewniane podłogi przenikały przez panele startowe graczy i punkty kontrolne graczy.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe uwzględnianie nielimitowanej liczebności drużyny w urządzeniu ekwipunku i ustawień drużyny.

 

 

Interfejs i opcje społecznościowe

  • Usprawniono wczytywanie gry podczas dołączania do gier i opuszczania ich.
  1. Grę można rozpocząć dopiero po wczytaniu wyspy do końca.
  2. Wygładzono rozjaśnianie/ściemnianie ekranów wczytywania.
  • Zmieniono nazwę przycisku „Opuść rozgrywkę” na „Opuść plac zabaw” w trybie placu zabaw
  • Wskaźniki umieszczanych na wyspach urządzeń/pułapek są teraz ukrywane.
  • Elementy interfejsu są teraz ukrywane podczas wchodzenia do gier i opuszczania ich.
  • Usprawniono przejście w tryb obserwowania w sytuacji, gdy wyłączono opcję dołączania do trwającej gry.


Poprawki błędów

  • W strefach raniących zastąpiono znak ostrzegawczy błyskawicy znakiem wykrzyknika.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie interfejsu w wersji mobilnej podczas zmiany scen gry.
  • Zmieniono nazwę mutatora w trybie kreatywnym z „Wróć do centrum kreatywnego” na „Wróć do centrum”, zgodnie ze zmianą nazwy tej opcji.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący nieprawidłowe wyświetlanie elementów interfejsu w grze.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze po dołączeniu do gry w trybie obserwacji nie byli informowani o tym fakcie.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie opisów urządzeń podczas gry na placu zabaw.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że informacja o bieżącej aktywności nie informowała podczas wyboru serwera, czy gracz jest na placu zabaw, czy też w trybie kreatywnym.
  • Usunięto odniesienia do Centrum jako do „centrum trybu kreatywnego”.
  • Naprawiono błąd ortograficzny w menu „Moja wyspa” (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Naprawiono błąd powodujący nazwanie odradzania się na niebie „odradzaniem się w powietrzu”.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze po zakończeniu gry czasami zacinali się na ekranie przywracania wyspy.
  • Naprawiono błąd powodujący przywrócenie domyślnych ustawień gry po wejściu na wyspę, a następnie otwarciu i zamknięciu menu „Moja wyspa kreatywna”.

 

 

Wydajność i stabilność

Poprawki błędów

  • Usunięto kilka błędów powodujących pogorszenie stabilności gry.

 

 

 

Ratowanie Świata

 

Co nowego?

 

Wątek fabularny Arr!
Piraci opanowali bazę główną! Załóżcie przepaskę na oko i przygotujcie się na przygodę pełną grabieży, awanturnictwa i morskiego rozboju.

 

08STW_Social_Pirate-1920x1080-e5e8621019

 

Burza Beta: Uzupełnij zapasy
Czas ucieka! Zbierzcie przedmioty z listy i napełnijcie plecaki, zanim nadciągnie Burza!

 

08StW_Resupply_Social-1920x1080-9ceaa822

 

 

Misje i systemy

Zadania wątku Arr!

  • Ahoj, wilki morskie! Razem z naszymi bohaterami ukończcie wątek fabularny Arr! i zgarnijcie nagrody okolicznościowe.
  • Nagrody: więcej informacji w dziale Bronie i przedmioty
  1. Mieciobrody o Czarnym Sercu
  2. Miecz Korsarz
  3. Pistolet Zemsta Jacka
  • X oznacza cel!
  1. Po przybyciu do strefy gracze mogą znaleźć w skrzyniach i sejfach mapę, która doprowadzi ich do skarbu.
  2. Może zawierać bohaterów-piratów, schematy broni steampunkowych oraz schemat pułapki Salwa Burtowa
  3. Koszt: 500 wiosennych talonów
  • Burza Beta: Uzupełnij zapasy
  1. Czas ucieka! Biegajcie po mapie, niszcząc otoczenie i szukając przedmiotów z listy.
  2. Burza szybko nadciąga! Strefa bezpieczna nie pozostaje długo w jednym miejscu, lecz przemieszcza się dokoła mapy.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący desynchronizację bomby w misjach dostarczenia bomby

 

 

Interfejs

  • Skalowanie interfejsu dotyczy teraz również komunikatów interfejsu.
  • Opcja zespołu bohaterów wyświetla teraz ostrzeżenie, jeśli profit nie będzie zastosowany (podobnie jak w interfejsie gry)


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd czasami powodujący utratę sterowania kontrolerem Xbox po użyciu sztandaru okolicznościowego.
  • Usunięto błędy dotyczące interfejsu pułapek obrońców, związane z wyborem obrońcy z innego stanowiska.
  • Gracze nie będą już doznawać częściowej utraty możliwości sterowania po powrocie z dziennika zadań do zakładki zadań.
  • Przedmioty jednorazowego użytku w menu zasobów, na które najechano kursorem, nie będą już zużywane podczas wyboru opcji z menu „Więcej”.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że okno transformacji przedmiotu nie było wyświetlane poprawnie podczas sprawdzania tego przedmiotu.
  • Naprawiono błąd powodujący przesunięcie przedmiotów i ludzi względem kamery po ich awansowaniu lub ewolucji.
  • Naprawiono błąd powodujący przycinanie tekstu opisu zdolności w panelu szczegółów bohatera.
  • Naprawiono błąd powodujący podawanie liczby mnogiej Punktów Badawczych w sytuacji, gdy zdobyto tylko jeden punkt.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie wskaźnika głosowania po wyłączeniu informacji o przedmiotach.
  • Poprawiono opcję wczytywania/zapisu przypiętych schematów w interfejsie w grze
  • Sztandar w menu zarządzania profilami powinien teraz wyświetlać się prawidłowo u graczy z bardzo długą nazwą konta.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom wyjście z menu zmiany profitów.
  • Naprawiono błąd powodujący nakładanie się na siebie komunikatów o podniesieniu przedmiotu.
  • Zaktualizowano panel potwierdzenia recyklingu – teraz pola recyklingu przedmiotów pokazują ilość przeznaczoną do recyklingu, a nie całkowitą ilość w ekwipunku
  • Naprawiono błąd sprawiający, że przedmioty umieszczone w księdze kolekcji wyświetlały komunikat „Musisz usunąć przedmiot przed jego zresetowaniem”.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawną aktualizację stref podczas zmiany ustawień prywatności na mapie.
  • Zaktualizowano ekran ekspedycji, by prawidłowo aktualizował listę ekspedycji podczas przejścia na ten ekran po raz pierwszy.
  • Zmieniono odstępy w nagłówku nazwy strefy, aby uniknąć przycinania tekstu w języku koreańskim na ekranie celów misji w strefie.
  • Podczas sprawdzania lam rentgenowskich nie będzie już wyświetlany tekst zastępczy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że ikona zdolności bohatera na pasku szybkiego dostępu była wygaszona, jeśli w chwili, gdy kończył się jej czas odnowienia, użyto innej zdolności.
  • Odblokowane zespoły bohaterów pojawiają się teraz na ekranie odblokowanych funkcji, a nie na ekranie nagród za zadanie.

 

 

Wydajność

  • Poprawiono reaktywność umieszczania przedmiotów na pasku szybkiego dostępu.

 

Poprawki błędów

  • Pełnoekranowa minimapa jest teraz przygotowywana z wyprzedzeniem, aby uniknąć zacinania się gry przy pierwszym wyświetleniu mapy.
  • Usunięto przyczynę zacinania się gry podczas dołączania do trwającej rozgrywki.
  • Usunięto przyczynę zacinania się gry podczas wchodzenia w Postawę Cienia.
  • Zaktualizowano ekran ekspedycji w celu poprawy wydajności po najechaniu kursorem na przyciski.

 

 

Bohaterowie

  • Do sklepu okolicznościowego dodaliśmy nowego bohatera!
  1. Hybryda, nowy legendarny Ninja!
  2. Profit standardowy: Smoczy Ogień
  3. Wydłuża czas trwania bólu o 34%.
  4. Profit dowódcy: Smoczy Ogień +
  5. Wydłuża czas trwania bólu o 67%. Smocze Cięcie powoduje ból, który zadaje 15 pkt. bazowych obrażeń od ognia na sekundę przez 3 s.
  6. Znajdziecie go w sklepie okolicznościowym od 28 marca, godz. 1:00 czasu polskiego.
  • Wprowadzamy nowego bohatera w ramach wątku fabularnego Arr!
  1. Mieciobrody o Czarnym Sercu, nowy mityczny pirat-Budowniczy
  2. Profit standardowy: Baczcie, Piraci!
  3. Zwiększa obrażenia kul armatnich o 20%.
  4. Profit dowódcy: Baczcie, Piraci! +
  5. Zwiększa obrażenia kul armatnich o 40%. EWKA wystrzeliwuje 25 kul armatnich.
  6. Mityczna klasa rzadkości
  7. Można go zdobyć w ramach wątku fabularnego Arr!
  • Dodaliśmy 4 nowych bohaterów-piratów, których możecie wyciągnąć z pirackiej lamy.
  1. Barret z Piszczelami, nowy pirat-Rubieżnik!
  2. Profit standardowy: Kokosowy Interes
  3. 20% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. Kokosy przywracają od razu część zdrowia, a z upływem czasu przywracają jeszcze więcej. Zwiększa obrażenia o 16%, dopóki postać jest pod wpływem kokosów.
  4. Profit dowódcy: Kokosowy Interes +
  5. 30% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. Kokosy przywracają od razu część zdrowia, a z upływem czasu przywracają jeszcze więcej. Zwiększa obrażenia o 36%, dopóki postać jest pod wpływem kokosów.
  6. Można ją zdobyć z pirackich lam
  • Bukanier Jonesy, nowy pirat-Żołnierz!
  1. Profit standardowy: Spina
  2. Zranienie wroga mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 22% na 6 s.
  3. Profit dowódcy: Spina +
  4. Zranienie wroga mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 65% na 6 s.
  5. Można ją zdobyć z pirackich lam
  • Zawiadiaczka Zęza, nowa piratka-Ninja!
  1. Profit standardowy: Zawijas
  2. Zranienie wroga z pistoletu zwiększa obrażenia mieczy o 22% na 6 s.
  3. Profit dowódcy: Zawijas +
  4. Zranienie wroga z pistoletu zwiększa obrażenia mieczy o 65% na 6 s.
  5. Można ją zdobyć z pirackich lam
  • Piratka Podjarka, nowy pirat-Budowniczy!
  1. Profit standardowy: Wyszoruj Pokład
  2. Zwiększa obrażenia pałki o 17%.
  3. Profit dowódcy: Wyszoruj Pokład +
  4. Zwiększa obrażenia pałki o 50%.
  5. Można ją zdobyć z pirackich lam
  • Zdobycie Mieciobrodego odblokuje nowe zadanie, dzięki któremu możecie zdobyć nowy profit drużynowy!
  1. Skrytka MieciobrodegoKażda likwidacja wroga ma 5% szansy, że odkryje jedną ze skrytek Mieciobrodego, które mogą zawierać następujące przedmioty:
  2. Drewniana Noga
  3. Pałka, która zadaje wyjątkowo wysokie obrażenia, lecz szybko się łamie
  4. Kokosy
  5. Odnawia natychmiast część zdrowia, a następnie w miarę upływu czasu przywraca kolejną część.
  6. Kule armatnie:
  7. Można rzucać nimi jak granatami – przy uderzeniu rozpryskują się na odłamki, wybuchając kilkakrotnie
  8. Wymagania
  9. Wymaga 3 bohaterów-piratów w zespole.
  • EWKĘ Budowniczego można teraz stawiać automatycznie, podobnie jak pułapki.
  • Wirtuoz Wyprzedzania Hiro może zostać zresetowany z powodu zmiany jego głowy w wersji 8.11.


Poprawki błędów

  • Darmowe przedmioty usunięte z księgi kolekcji nie będą mogły zostać zresetowane, jeśli nie zostały ulepszone.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający prawidłowe skrócenie czasu odnowienia Wieży Elektrycznej przez Matrycę Niemożliwości.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający aktywację Surwiwalisty, jeśli gracz posiadał również profit dowódcy Awaryjne Przełamanie +.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Solówka Na Basie wydłużała Okrzyk Bojowy o 1 lub 2 s na likwidację, zamiast poprawnej długości 0,4/0,9 s na likwidację.
  • Można teraz zresetować Carlosa z Wäty Staløwej.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Skrytobójstwo + stosowało nieprawidłowy mnożnik obrażeń
  • Wcześniej stosowało 13,5% zamiast 18%

 

 

Bronie i przedmioty

Zestaw broni steampunkowych – można je wyciągnąć z pirackich lam

  • Baron
  1. Ciężki młot o powolnym, szerokim zamachu oraz potężnym silnym ataku.
  • Łomotacz parowy
  1. Średniej wielkości kosa o szerokim, zamaszystym ataku i nowym, ciągłym silnym atakiem wirującym.
  • Tłok parowy
  1. Wszechstronny samopowtarzalny karabin, zadający stabilne obrażenia.
  • Walec
  1. Rewolwer o silnym odrzucie, strzelający kulami muszkietowymi o dużej sile trafienia.
  • Bon Voyage
  1. Szybki i mocny samopowtarzalny karabin snajperski
  • Nowe bronie skałkowe – można je zdobyć w ramach wątku fabularnego Arr!
  • Korsarz
  1. Zabójczy tasak, który łączy wysokie obrażenia i siłę trafienia z wyjątkową siłą trafień krytycznych.
  2. Poczwórne Cięcie: seria silnych ataków o zwiększonych obrażeniach i większej sile odrzutu.
  • Zemsta Jacka
  1. Powolny rewolwer o dużej sile odrzutu, który zadaje duże obrażenia przy trafieniu w głowę i odrzuca cele.
  2. Najskuteczniejszy na bliski lub średni dystans w połączeniu z mieczem.
  • Zwiększono szybkość ataku Poczwórnego Cięcia o 35%. Zwiększono obrażenia na sekundę o 4,6%. Zwiększono siłę trafienia na sekundę o 7%.
  • Kręglarz i Dżabbersmok mają teraz status dział i co za tym idzie, otrzymują premie z profitów zwiększających obrażenia kul armatnich, np. Baczcie, Piraci!
  • Zwiększono obszar trafienia Hydraulicznego Ciosu, by lepiej odpowiadał efektowi graficznemu
  • Po zakupie losowego schematu w sklepie okolicznościowym zostanie on od razu przeniesiony do waszego ekwipunku, zamiast wymagać otwarcia lamy.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący lewitowanie teleportera po zniszczeniu podłogi, na której stał
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie teleportera trzymanego przez gracza na ekranie zwycięstwa
  • Dodano opis silnego ataku włócznią lampową
  • Naprawiono błąd czasami powodujący tworzenie nadmiarowych cząsteczek efektu trafienia ze snajperki Yeoman.
  • Zmieniono mitycznych ocaleńców Joela i Karolinę – teraz w ekwipunku można mieć tylko po jednym egzemplarzu każdego z nich.

 

 

Rozgrywka

  • Usunięto skate park, który powodował problemy w budowie w Jesiennych Miastach.
  • Dokonano zmian w wymaganiach kilku zadań w Deskogrodzie i Dolinie Samowitości.
  1. Zmniejszono liczbę wymaganych celów w niektórych zadaniach w Deskogrodzie.
  2. Zwiększono częstotliwość występowania przedmiotów z zadań w Dolinie Samowitości
  • Aktualizacje usprawnionego niszczenia
  1. Ponownie włączono usprawnione niszczenie!
  2. Jeśli włączono usprawnione niszczenie, a właściciel pułapki jest obecny, zasoby zużyte na pułapkę wracają do niego.
  3. Zwiększono ilość zasobów otrzymywanych za zniszczenie elementów budowli 2. i 3. stopnia.
  4. Gracze będą teraz otrzymywać 100% ilości zasobów (faktyczna ilość zależy od wytrzymałości elementu budowli)
  • Kiedy materiały budowlane zostaną zwrócone graczowi z powodu demontażu pułapki w misji obrony burzowej tarczy, pokazuje się odpowiedni komunikat w interfejsie


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze pojawiali się w postaci jednego bohatera, lecz z aktywnymi zdolnościami innego.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze pojawiali się na wyspie bez bohatera i musieli odczekać ustalone opóźnienie, a następnie się odrodzić.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że obrońcy zachowali wcześniej wyposażoną broń po pojawieniu się na drugim panelu obrońcy.
  • Naprawiono błąd powodujący zamianę zbrojowni i wyrzutni w misjach dostarczenia bomby w strefie Grzmiącej Drogi 99.
  • Ogniska nie leczą już powalonych graczy.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom budowanie pułapek na podłogach zbudowanych na innych równych podłogach, np. na chodnikach.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze wchodzili do strefy z kilofem 1 poziomu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie broni, gadżetów i zdolności na pasku szybkiego dostępu.
  • Ocaleńcy nie mogą już korzystać z premii syfonów Bluglutu.

 

 

Wrogowie

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd pozwalający zamrożonym pustakom poruszać się w polu spowalniającym.

 

 

Dźwięk

  • Dodano efekty dźwiękowe nowych profitów, odgłosów środowiskowych i przedmiotów.

 

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie muzyki na niektórych obszarach.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięku w filmiku wprowadzającym.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięku podczas stawiania sztandaru.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odgłosów fali Uderzenia Sejsmicznego.
  • Zaktualizowano muzykę zagrożenia – teraz rozbrzmiewa ona tylko podczas walki z naprawdę niebezpiecznym wrogiem.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie prawidłowych odgłosów podczas podnoszenia kilku przedmiotów naraz
  • Naprawiono błąd powodujący dalsze odtwarzanie muzyki stanu powalenia po ożywieniu gracza.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie muzyki u graczy, którzy dołączyli do trwającego zadania „Sprawdź swoje granice”.

 

 

 

Ogólne

 

Interfejs

  • Suwak wyboru ilości oraz suwak ustawień będą przyspieszać z czasem po przytrzymaniu kierunku na kontrolerze.


Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd umożliwiający wybór odpowiedzi ankiety innymi przyciskami myszy niż głównym (lewym).
  • Naprawiono błąd powodujący brak lub zasłonięcie dolnego paska na ekranie zgłaszania graczy.
  • Zaktualizowano ekran ustawień kontrolera – teraz tekst nagłówka schematów kontrolera powiększa się wzwyż zamiast wszerz. To zapobiegnie ukrywaniu części tekstu za kolejną kolumną.

 

 

Społecznościowe

  • Do panelu społecznościowego dodano nową sekcję „Ekipy o wolnych miejscach”, która wyświetla szybką listę drużyn o co najmniej dwóch członkach, do których należą wasi znajomi.
  1. Lista zaproszeń do ekipy została włączona do tej listy. W razie nadejścia zaproszenia nazwa nadawcy zostanie podświetlona we wpisie ekipy, a sam wpis będzie miał tło innego koloru.
  • Dodano kanał „gry” w czacie głosowym, który umożliwia rozmowę wyłącznie z osobami w:
  1. Waszym oddziale Battle Royale
  2. Waszej drużynie w kampanii Ratowanie Świata
  3. Czacie głosowym waszej wyspy kreatywnej
  • Dodano nowe opcje do panelu społecznościowego, widoczne po kliknięciu na siebie samego. Oprócz ustawienia stanu obecności, możecie teraz również:
  1. Dostosować ustawienia prywatności swojej ekipy
  2. Zmienić kanał głosowy, którego chcecie używać podczas aktywnej gry.
  • Wybrać opcję „Ekipa”, by rozmawiać ze wszystkimi członkami ekipy, lub „Gra”, aby rozmawiać na kanale danej rozgrywki.

 

 

Rozgrywka

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd umożliwiający ukrywanie pułapek pod elementami terenu.
  • Naprawiono błąd powodujący przełączanie na kampanię Ratowanie Świata podczas dołączania do znajomego, który jest w ekipie Battle Royale
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłową aktywację animacji odłożenia wyrzutni, jeśli gracz od razu chwycił za tyrolkę
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający aktywację pułapek, gdy gracz jest w ich zasięgu, lecz za elementem budowli, który właśnie został zniszczony

 

 

Wydajność

  • Zwiększyliśmy maksymalną przepustowość we wszystkich trybach gry.
  1. Powinno to pomóc w rozwiązaniu problemów z połączeniem na wszystkich platformach.

 

 

Źródło

epicgames.com

 534644968_giphy(1).gif.d40b0b9fe000e2f9a3d7867a0af11625.gif

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności