Skocz do zawartości

Inventory always on


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, mam problem z wyżej wymienioną funkcją. Dawno temu, przed panoramą normalnie wszystko działało; na MM mogłem odpalić ekwipunek, zmienić broń i ją kupić. Ostatnio grając na świeżym koncie chciałem sobie podczas MM zmienić z domyślnego p2000 na usp i jak najbardziej mogłem uruchomić ekwipunek (od kiedy jest panorama ekwipunek jest zawsze dostępny z tym, że nie ma opcji "zamień dla CT/T"), oraz ją zmienić. Problem pojawia się dopiero po kupnie broni, ponieważ pomimo, że wyświetla się w buymenu nowa broń / skin to i tak kupuje to co było wcześniej.

bool __stdcall Hooks::hkIsConnected()
{
  auto ofunc = engineclient_hook.get_original<IsConnected_t>(index::iIsConnected); // 27

  static void* unk = Utils::PatternScan(GetModuleHandleA("client_panorama.dll"), "75 04 B0 01 5F") - 2;
// static void* unk = Utils::PatternScan(GetModuleHandleA("client_panorama.dll"), "84 C0 75 04 B0 01 5F"); 
// ^ działa tak samo

	if (_ReturnAddress() == unk && g_Options.misc_loadoutenabler)
		return false;
  
	return ofunc(g_EngineClient);
}

Będę wdzięczny jeśli ktoś mi powie czy to jeszcze działa lub jak to naprawić ❤️

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności