Skocz do zawartości

Jak wgrać, zmienić masterlogin i sproofować - poradnik o metori


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Elo,
dzisiaj pokażę wam, jak wgrać met0ri na serwa, zmienić w nim masterlogin oraz je sproofować, tak, aby żaden hosting nam tego nie zablokował. Będziemy potrzebowali dwóch programów:
Total Commander - ### LINK ###
HHD Software Hex Editor - ### LINK ###
Proponuję najpierw zainstalować programy podane wyżej, a dopiero później bawić się w wgrywanie met0ri, zmianę masterloginu i proofowanie.
Po instalacji programów, ściągamy met0ri (wersja 1.5) ### LINK ###.

 

1. Zmiana masterloginu


Wypakowujemy i włączamy program HHD Software Hex Editor. Po włączeniu programu klikamy Open File (Ctrl + O).
Wyszukujemy frazę o nazwie cs-elo.so, i klikamy Otwórz.
Klikamy Ctrl + F, wyszukujemy nazwę cs-elo i szukamy linijki pod nazwą Alogin.cs-elo1...

Klikamy więc na literkę c i wpisujemy swój własny masterlogin. UWAGA!!! Masterlogin musi składać się z 7 znaków - nie mniej i nie więcej!

Gdy już wszystko uda nam się wykonać klikamy na znaczek dyskietki, lub po prostu klikamy Ctrl + S.
 

2. Autologowanie


Aby serwer łączył nas automatycznie do met0ri przy każdym połączeniu do niego, musimy edytować plik cs-elo.cfg (najlepiej notatnikiem =)). Otwieramy plik i w miejsce ciągu znaków STEAM_X:X:XXXXXXXX wpisujemy nasz SID. Możemy też dodać kilka SIDów, przykład pliku cs-elo.cfg:

[metori]
AdminPassword="cs-elo1"
//Nie zmieniaj, i tak nie zadziała.

[Aliase]
[STEAM_0:1:23632131]
[STEAM_0:0:27361233]
[STEAM_0:1:7361233]

aimbot=2
fov=8
smooth=0
bone=8
headshot=2
godmode=0
antiwallbang=0
mindistance=0
bhop=0

Gdy już wpiszemy nasz SID/SIDy zapisujemy - to wszystko! =D
 

3. Proofowanie


Tak naprawdę można ten punkt ominąć, ponieważ met0ri, które wgrywam jest już sproffowane, ale mimo wszystko pokażę jak to się robi =).
W tym zadaniu będzie nam potrzebny nasz magiczny program - HHD Software Hex Editor.
Włączamy go i wyszukujemy pliku cs-elo.so.

Klikamy Ctrl + F i wyszukujemy frazy o nazwie cstrike/dlls/cs-elo.cfg

Zmieniamy "cs-elo" na dowolną nazwę - byle nie było w niej polskich znaków i aby składała się z 6 znaków - np. qwerty, zxcvbn, asdfgh itd...

Po zmianie zapisujemy plik cs-elo.so i zmieniamy nazwy obydwóch plików - np. jeśli zmieniliśmy login na asdfgh to nazwy plików powinny wyglądać tak:

asdfgh.cfg
asdfgh.so


Po udanej edycji zapisujemy plik.
 

4. Wgrywanie na serwer

*** Logowanie do FTP.

Jeśli potrafisz zalogować się do serwera FTP swojego serwera HLDS proponuję pominąć ten punkt.

Najważniejszą rzeczą jest oczywiście wgranie met0ri =). W tym pomoże nam Total Commander. Połączymy się dzięki niemu serwera FTP naszego serwera HLDS.
Po włączeniu programy wyskoczy nam okienko z "zadaniem". Polega ono na kliknięciu cyferki, chyba każdy sobie poradzi =D.
Następnym krokiem jest dodanie a następnie połączenie się do serwera FTP. W tym celu, z górnej zakładki wybieramy Sieć --> FTP Połączenie (lub po prostu klikamy Ctrl + F). Wybieramy z menu po prawej stronie Nowe połączenie. W polu Sesja wpisujemy cokolwiek, np. serwer. W polu nazwa hosta wpisujemy adres serwera FTP, w polu Użytkownik wpisujemy nazwę naszego użytkownika, a w polu hasło chyba wiadomo co wpisujemy =).

*** Wgrywanie.

Gdy już połączyliśmy się z naszym serwerem FTP pora przystąpić do etapu wgrywania go na serwer.
Wchodzimy więc w cstrike/dlls/. Wklejamy tam oba nasze pliki potrzebne do funkcjonowania met0ri - domyślnie plik cs-elo.cfg oraz cs-elo.so.
Po wklejeniu naszych plików wracamy do katalogu cstrike i szukamy pliku o nazwie liblist.gam. Włączamy go, i edytujemy linijkę o nazwie gamedll_linux "dlls/cs_i386.so" na gamedll_linux "dlls/cs-elo.so". Podaje też gotową zawartość pliku, można ją bez obaw skopiować i wkleić.

vgame "Counter-Strike"
url_info "www.counter-strike.net"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll "dllsmp.dll"
gamedll_linux "dlls/cs-elo.so"
trainmap "tr_1"


Zapisujemy, i restartujemy serwer!
Nasze met0ri jest gotowe do auto-napierdalania hedów!
Odnośnik do komentarza

Wiecie może co robie źle?

 

http://www.speedyshare.com/RdVKg/met.rar

 

Wziąłem serwer testowy na zabijace i wgrałem normalne met0ri z loginem martinp i śmigało.

Ale ktoś wszedł na serwa i wpisał w konsole login martinp. Więc chciałem zmienić login, zrobiłem wszystko tak jak powyżej, próbowałem zainstalować u kumpla który ma serwa na 30 dni z zabijaki nie działało później próbowałem na serwer testowy GameSol i też nie działało. Zobaczcie tam co mam źle i co będe musiał wpisać w liblist.gam. Z góry thx

Odnośnik do komentarza

Mam pytanie.

Czy mogę wgrać met0ri, lub zagrać na nim, na jakimś innym serwie? W sensie, gdzie nie mam dostępu, np. na jakimś randomowym publiku, ranodmowej sieci?

 

Niestety nie, musisz mieć FTP danego servera ponieważ metori jest plikiem serverowym.

Sometimes it's good to be a little Bad!

 

Ask

YouTube

Sk-Gaming
Steam Profile

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności