Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

[Kody] Arsenal of Democracy: A Hearts of Iron Game


KOLES_GIT
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Arsenal of Democracy: A Hearts of Iron Game
Dołączona grafika

Arsenal of Democracy to rozbudowana strategia wojenna, dzięki której możemy przejąć kontrolę nad wybranym przez siebie państwem z okresu II wojny światowej. Całość pod wieloma względami nawiązuje do drugiej części serii Hearts of Iron, a za produkcję omawianej gry odpowiadają między innymi autorzy najlepszych nieoficjalnych modyfikacji do słynnego dzieła Paradox Interactive.

W trakcie zabawy zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem zakrojonych na szeroką skalę działań wojennych, choć równolegle musimy mieć też na uwadze wiele innych czynników i to o charakterze globalnym. Mowa tu między innymi o skomplikowanych zależnościach ekonomicznych, społecznych, gospodarczych czy politycznych. Niewątpliwą zaletą gry jest pełna swoboda przy wyborze państwa. Może to być zarówno mało znacząca nacja, która siłą rzeczy nie zdziała zbyt wiele, jak i potężne mocarstwo z realnymi szansami na przyczynienie się do zmiany biegu historii.

Właściwe zmagania toczymy na ogromnej planszy podzielonej na kilkaset pól i symbolizującej powierzchnię całego globu. Kolejne ruchy wykonujemy w systemie turowym, mając dużo czasu na podjęcie słusznych decyzji. Lista rozkazów możliwych do wydawania oddziałom jest bardzo pokaźna, a ponadto producent zadbał o duży realizm w ustalaniu wyników poszczególnych starć w oparciu o liczebność oraz zdolności bojowe jednostek. Jeśli zaś chodzi o decyzje nie związane bezpośrednio z akcjami wojskowymi, możemy między innymi wpływać na handel, gospodarkę państwa, opracowywać najbardziej potrzebne w danym momencie technologie czy prowadzić zaawansowane działania o charakterze szpiegowskim.

W zależności od własnych upodobań do zabawy możemy przystępować w pojedynkę lub z udziałem innych graczy. Na uwagę zasługują w tym przypadku bardzo zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. Sterowane przez komputer nacje mogą w rezultacie agresywnie reagować na nasze poczynania, próbować nas zmylić czy zawiązywać ze sobą sojusze. Przewidziano tu naturalnie możliwość utrzymywania stosunków dyplomatycznych z bliższymi i dalszymi sąsiadami.


Kody do gry:


W dowolnym momencie rozgrywki wciśnij F12. Do nowo wyświetlonego okna będziesz mógł wpisywać poniższe kody:

acceptall AI na wszystko się zgadza
alienattack x obcy atakują prowincję x (zamiast x wpisz jej numer ID odczytany z użyciem polecenia showid)
difrules – niezniszczalność
dissent – bunt
energy – więcej energii
escorts – eskorta
event 1 – zamach stanu w Japonii
event 1000 – sabotaż
event 1001 – obniżenie lojalności lidera
event 1002 – 200 jednostek surowców
event 1003 – 100 jednostek posiłków
event 1005 – parada wojskowa
event 1006 – 6 jednostek IC
event 1008 – 3 jednostki buntu, -350 jednostek zapasów
event 1009 – -3 jednostki buntu
event 1010 – utrata jednostki IC
event 1011 – kradzież planów
event 1012 – zdobycie planów do aktualnie opracowywanego wynalazku
event 1013 – +1% do aktualnej wydajności przemysłowej
event 1014 – zyskanie lub utrata jednostki buntu
event 1016 – jeden punkt do zmiany poglądów politycznych
event 1040 – kradzież technologii od wroga
event 1110 – 5 jednostek poparcia dla wojny
event 13 – Wielka Brytania w rękach Osi zła
event 14 – USA w rękach Osi Zła
event 15 – USA w rękach Japonii
event 17 – decyzja o ataku na Pearl Harbor
event 20 – incydent z Marco Polo
event 2011 – zdobycie Czechosłowacji
event 2024 – rozejm z Rosją
event 22 – Japonia wypowiada wojnę ZSRR
event 3 – Jugosławia zrywa pakt
event 30 – USA przekazuje niszczyciele Wielkiej Brytanii
event 36 – Włochy podejmują decyzję o złożeniu broni lub dalszych walkach
event 37 – Włochy poddają się USA
event 38 – Niemcy poddają się ZSSR
event 4100 – -30 jednostek buntu
event 4102 – 1000 jednostek zapasów
event 42 – Niemcy poddają się USA
event 43 – Japonia podejmuje deyczję o złożeniu broni lub dalszych walkach
event 45 – Japonia poddaje sę USA
event 46 – niepodległość Korei
event 47 – podział Korei na Północną i Południową
event 6 – zamach stanu w Jugosławii
event 65 – Churchill premierem
event 69 – III Wojna Światowa przeciw ZSRR
event 7 – Irak przyłącza się do sił alianckich
event 70 – III Wojna Światowa przeciw USA
event 74 – pakt trójstronny
event 77 – powstanie w Warszawie
event 78 – decyzja o udzieleniu Polsce pomoc
event 8009 – odblokowanie wynalazku związanego z rakietami balistycznymi
event 8011 – dostępna tzw. brudna bomba
event 8018 – odblokowanie rakiet SAM jako wynalazku
freedom – reformy
fullcontrol – wyłączenie AI
manpower – dodatkowe posiłki
metal – metal
money – fundusze
neville – komputer zawsze się podporządkowuje naszym żądaniom lub sugestiom
nofog – usunięcie tzw. mgły wojny
nolimit – zlikwidowanie limitu jednostek
norevolts – zablokowanie możliwości wybuchania powstań
nowar – zablokowanie możliwości wybuchania wojen
nuke – bomba atomowa
oil – ropa
showid – wyświetlenie numeru ID prowincji
showxy – koordynaty
supplies – zapasy
transports – transporty

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności