Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

[Kody] Doom


KOLES_GIT
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Doom

Dołączona grafika
Fabuła gry prezentuje losy samotnego komandosa, który znalazł się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie. Rzecz dzieje się w murach kompleksu badawczo-wojskowego na powierzchni Marsa. W wyniku pewnego eksperymentu baza staje się portalem, przez który do świata rzeczywistego przedostają się wszelkiej maści demony i diabły. Zadaniem gracza jest przeżyć oraz znaleźć drogę ucieczki.

Elementem który niczym magnes przyciągał graczy do Doom, była wprost przytłaczająca dawka brutalności oraz dynamiczna akcja. W skład kampanii singleplayer wchodzi kilka odrębnych epizodów. Podczas gry zbieramy kolorowe karty dostępu oraz odsyłamy do piekła całe setki zróżnicowanych przeciwników jak chociażby Zombie, ciskające kule ognia Impy, agresywne Pink Demony, potężny Hell Knight itd.

Do ich eksterminacji wykorzystujemy rozbudowany arsenał broni w postaci pistoletu, strzelby, karabinu maszynowego, wyrzutni rakiet, miotacza plazmy, czy też niszczycielskiego BFG-9000. Pojawia się również dodatkowy ekwipunek w postaci kombinezonu radiacyjnego, mapy oraz plecaka, który pozwala na zabranie większej ilości amunicji.


Kody do gry:
IDDT - ukryte wejścia zostaną pokazane na mapie, dwukrotne wpisanie pokaże także rozmieszczenie przedmiotów, trzykrotne natomiast powrót do pierwotnego stanu
IDDQD - nieśmiertelność, ponowne wpisanie to powrót do początkowego stanu
IDKFA - wszystkie bronie i amunicja, klucze i zbroje;
IDCLEVxx - przeskok do wybranego poziomu, gdzie "xx" to numer poziomu i epizodu
IDSPISPOPD - przechodzenie przez ściany, dwukrotne wpisanie to powrót do poprzedniego stanu
IDCHOPPERS - piła
IDBEHOLDA - cała mapa
IDBEHOLDI - niewidzialność (działa przez minutę)
IDBEHOLDL - noktowizor (działa 2 minuty)
IDBEHOLDR - zbroja
IDBEHOLDS - mocne uderzenie pięścią
IDBEHOLDV - niewidzialność (działa pół minuty)
IDKFA - otrzymasz wszystkie klucze, wszystkie rodzaje broni, itd.
IDDQD - godmode
IDDT - pokazuje na mapie wszystkie ściany, ponowne użycie
hasła ujawnia wszystkie obiekty
IDCLEV12 - skok do innej części gry - pierwsza cyfra oznacza numer
misji, a druga jej poziom, np. skok do pierwszej misji i na
drugi poziom (oczywiście mogą być inne cyfry)
IDSPISPOPD - możesz przechodzić przez ściany

IDBEHOLD - otwiera się "cheat menu",
IDCLEV XY - skok do poziomu Y misji X,
IDBEHOLDx - zamiast x wstawiamy:

R - skafander radiacyjny,
I - niewidzialność,
V - nieśmiertelność,
A - mapa,
L - włącza światło,
S - "bersek". zwiększa moc Twojej pięści
EPISODE X - początek od epizodu X;
Klawisz TAB - cała mapa;
F11 - rozjaśnia ciemności.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności