Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

(kody) Kody do gry: Torchlight 2 (PC)


Kaczka1984
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Kody do gry: Torchlight 2 (PC)

 

Dołączona grafika

 

ODBLOKOWANIE KODÓW

 

Zacznij od zlokalizowania katalogu, w którym przechowywane są zapisane stany gry. Jego domyślna lokalizacja to:

 

C:\Users\nazwa_użytkownika\Dokumenty\My Games\Runic Games\Torchlight 2\save

 

Wybierz jeden z katalogów z save’ami i wykonaj jego kopię bezpieczeństwa. Otwórz następnie wspomniany katalog i przystąp do edycji pliku settings.txt, wykorzystując do tego celu zwykły Notatnik. Odszukaj sekcję:

 

Console:0

i dokonaj zmiany na:

Console:1

Zapisz plik i uruchom grę.

LISTA KODÓW

 

W dowolnym momencie rozgrywki wciśnij klawisz INSERT, co powinno doprowadzić do wyświetlenia okna konsoli. Możesz teraz wprowadzać przedstawione poniżej kody:

 

AIFREEZE – wyłączenie sztucznej inteligencji przeciwników

ALLITEMS – pojawienie się wszystkich przedmiotów

ALLSTATS x – podwyższenie statystyk o x punktów (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

ALWAYSCRIT – każdy cios to trafienie krytyczne

ASCEND – przeniesienie się na niższy poziom

 

DEFENSE x – otrzymanie x punktów obrony (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

DESCEND – przeniesienie się na wyższy poziom

DEXTERITY x – otrzymanie x punktów zręczności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

DISABLEPET – odesłanie zwierzaka

 

FAME x – otrzymanie x punktów sławy (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

 

GOD – nieśmiertelność

GODSPEED – nieśmiertelność + szybsze przemieszczanie się

HELP – wyświetlenie listy komend

HURTME x – skrócenie paska zdrowia bohatera i zwierzaka o x procent (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

 

IDENTIFYALL – identyfikacja wszystkich magicznych przedmiotów z inwentarza

ITEM x y – pojawienie się w inwentarzu obiektu x w ilości y (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę przedmiotu, a zamiast y jakąś wartość)

KILLALL – zabicie wszystkich potworów

LEVELUP – awans na wyższy poziom doświadczenia

MAGIC x – otrzymanie x punktów magii (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

MONEY x – otrzymanie x sztuk złota (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

 

NOXP – zatrzymanie procesu zdobywania punktów doświadczenia

PLAYERNOTARGET – potwory nie atakują sterowanej postaci

QUESTCOMPLETE x – ukończenie questu x (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę questu)

RESETPETLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia zwierzaka

RESETPLAYER – zresetowanie statystyk, umiejętności i poziomu doświadczenia głównego bohatera

RESETPLAYERLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia głównego bohatera

RESETSKILL – zresetowanie umiejętności głównego bohatera

RESETSTATS – zresetowanie statystyk głównego bohatera

RESTARTLEVEL – rozpoczęcie aktualnego poziomu od początku

 

SETDIFFICULTY x – ustawienie poziomu trudności (zamiast x musisz wprowadzić nazwę pożądanego poziomu trudności)

SETPETLEVEL x – awans zwierzaka na x poziom doświadczenia (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

SETTIME x – ustalenie pory dnia na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś godzinę)

SETTIMESCALE x – ustalenie skali czasu na poziomie x (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

SKILLPOINTS x – otrzymanie x punktów umiejętności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

SPAWNCLASS x y z – pojawienie się klasy x w liczbie y na poziomie z (zamiast x, y i z musisz wprowadzić odpowiednie nazwy i wartości; dokładną listę klas wyświetla się poprzez wprowadzenie samego polecenia SPAWNCLASS)

 

SPEED – szybsze przemieszczanie się

STATPOINTS x – otrzymanie x punktów statystyk (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

STRENGTH x – otrzymanie x punktów siły (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

Autor: nie znam

دا میں صرف اس کی تصویر

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności