Skocz do zawartości

[Kody] Mass Effect 2


D4RK
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Mass Effect 2
Dołączona grafika

Mass Effect 2 to kontynuacja wydanego w 2007 roku hitu RPG - Mass Effect. Autorami gry jest niezwykle zasłużone dla tego gatunku studio BioWare, które na swoim koncie ma takie tytuły jak Bladur's Gate czy Icewind Dale.

Akcja gry przenosi nas do przyszłości, kiedy to ludzkość stawia swoje pierwsze kroki ku kolonizacji przestrzeni kosmicznej. Gracz ponownie wciela się w postać komandora Sheparda, będącego członkiem jednostki WIDMO. Tym razem nasz bohater musi rozwiązać mroczną zagadkę zaginięć całych kolonii ludzkich w różnych zakątkach kosmosu. Jak zapowiadają twórcy, należy się przygotować na bezpardonową walkę z bezwzględnym przeciwnikiem w samym sercu jego terytorium.

Do dyspozycji gracza ponownie oddany zostaje oddział świetnie wyszkolonych kosmicznych komandosów. Oprócz starych znajomych, w szeregi jednostki wstąpi troje zupełnie nowych bohaterów, w tym przedstawiciel obcej rasy, imieniem Thane, oraz dwoje ludzi - Jacob i Miranda. Co ciekawe, gra ma być w pewnym sensie kompatybilna z pierwszym Mass Effect. Jak oznajmiło BioWare, jeśli zachowamy zapisane stany gry, Mass Effect 2 podda je analizie. W wyniku podjętych przez nas decyzji w pierwszej części, gra sama dostosuje do nich niektóre wątki w kontynuacji.

Z patentem tym wiąże się kolejna ciekawostka. Mianowicie jeśli nie zachowamy naszych save'ów, to w Mass Effect 2 zamiast w postać Sheparda, wcielimy się w zupełnie nowego bohatera. Daje to potencjalnie co najmniej kilkanaście możliwości rozegrania scenariusza. Od strony graficznej, Mass Effect 2 w całości bazuje na wydajnym Unreal Engine 3.0.



Kody do gry:

Znajdź folder:
C:/Program Files/Team JPN/Mass Effect 2/BioGame/Config/PC/Cooked
Teraz poszukaj pliku Coalesced.ini
i otwórz go z pomocą Notatnika.

Znajdź i zmień poszczególne linijki tekstu:

Health=[LICZBA] i zamień na: Health=[LICZBA] - zmiana ilości zdrowia

AmmoPerShot=1 i zamień na: AmmoPerShot=0 - Brak przeładowania broni

bInfiniteAmmo=true i zamień na: bInfiniteAmmo=false - Nieskończona amunicja (W tekście znajduje się kilka takich linijek, musisz odszukać i zamienić wszystkie z nich aby ułatwienie zadziałało prawidłowo)

Po dokonaniu odpowiednich zmian zapisz plik i uruchom grę.

- -- --- -- -

UWAGA:
- Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian zrób sobie kopię zapasową edytowanego pliku.
- Zamiast nawiasów kwadratowych wpisz żądane informacje określające działanie kodu.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności