Skocz do zawartości

[Kody] Medieval II Total War


Nerd
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Kody do gry Medieval II Total War:

 

Kody wpisujemy poprzez naciśnięcie tyldy(~) podczas gry [uruchomienie Konsoli]

toggle_fow - Wł/Wył widoczności całej mapy

show_cursorstat - pokazuje współrzędne(x,y) położenie kursora myszy

add_money [ilość] - dodaje [ilość] pieniędzy. 0<[ilość]<40001

auto_win [attacker/defender] - automatyczna wygrana atakującego/obrońcy

add_population [miasto*] [ilość] - dodaje [ilość] mieszkańców do miasto o nazwie [miasto*]

process_cq [miasto*] - zakańcza budowę kolejnych obiektów w mieście [miasto*]. Pamiętaj,że za każdą budowę i tak pobierana jest suma pieniędzy wymagana na normalne jej zbudowanie

move_character [postać] [x],[y] - przenosi [postać] do punktu o współrzędnych [x],[y] (ten cheat nie działa poprawnie).Nazwę postaci piszemy bez jej tytułów np. zamiast Kapitan Grzegorz - Grzegorz.

character_reset - zaznaczoną postacią możemy ruszać "od nowa". Nie działa, kiedy postać zbuguje się przy ataku na wroga.

create_unit [miasto*/postać] [nazwa_jednostki] [liczba_jednostek] [doświadczenie] [pancerz] [uzbrojenie] - tworzy [liczba_jednostek] jednostek [nazwa_jednostki] w danym mieście/przy danym generale z określonym doświadczeniem,pancerzem i uzbrojeniem.

0<[liczba_jednostek]<6

0<[doświadczenie]<10

0<[pancerz]<3

0<[uzbrojenie]<3

rogan - tworzy Elephant Artillery (przy zaznaczonym mieście/generale)

vindaloo - tworzy Elephant Rocketeer

madras - tworzy Elephants

istanbul - tworzy Mercenary Monster Bombard

george - tworzy Mercenary Monster Ribault

houston - tworzy Mercenary Rocket Launcher

 

*- nazwę miasta wpisujemy taką jaka jest podana przy wizerunku osady, czyli po prostu London albo Londyn(w polskiej wersji). W wypadku spolszczonej wersji gry, miejscowości z polskimi znakami (oprócz z "ó") nie są możliwe do wpisania w konsolę. Należy wtedy zmienić nazwę miejscowości na taką, która nie zawiera polskich znaków. Nazwę osady zmieniamy poprzez kliknięcie na menu budowy w danym mieście oraz ponowne kliknięcie w miejsce nazwy osady w tym menu.[

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności