Skocz do zawartości

[Kody] Ultima IX: Ascension


Venom
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika
Ostatnia (chyba definitywnie) część słynnej sagi gier RPG Ultima, których akcja dzieje się w magicznej krainie Britanii, i które przykuwały fanów serii od prawie 20 lat.
IX część sagi o Avatarze przywołanym do walki z Guardianem wizualnie wygląda bardzo ciekawie. Nowy engine gry został nie tylko udoskonalony ale całkowicie zmieniony koncepcyjnie. Nie ma widoku izometrycznego, do czego przyzwyczaili nas twórcy Ultimy poczynając od U6, lecz widok z trzeciej osoby.
Jest to dość dziwne posunięcie producenta jeżeli weźmie się pod uwagę, że to właśnie Ultimy były pierwszymi grami wykorzystującymi rzut izometryczny który już w U7 Black Gate był perfekcyjnie dopracowany, a dopiero później w ich ślady poszły znakomicie sprzedające się gry jak Diablo i Baldur's Gate. Wygląda jednak, że Origin nadal chce przodować w nowatorskich pomysłach.

W katalogu instalacyjnym znajduje się plik o nazwie default.kmp. Otwórz go w Notatniku i odszukaj linijkę

[Cheat Commands]

Wystarczy dopisać pod nią dowolną z poniższych linijek:

alt+shift+i = toggle_avatar_invulnerable
alt+shift+l = toggle_avatar_fly

Dzięki temu wciśnięcie w trakcie gry klawiszy Alt+Shift+I daje nietykalność, a Alt+Shift+L pozwala latać

Poza komendami wymienionymi wcześniej można także przypisać klawiszom dowolny z poniższych kodów:

pass_one_hour - upływa godzina
unpass_one_hour - godzina w tył
sunrise_sunset - przeskok do ranka/zmierzchu
pass_one_minute - upływa minuta
unpass_one_minute - minuta w tył
toggle_sun - zabawa ze Słońcem
toggle_wind - zabawa z wiatrem
toggle_storms - zabawa z burzą
toggle_avatar_fast - zmiana szybkości poruszania się


Sposób na to, żeby potwory cię ignorowały:

Po prostu otwórz plecak klawiszem B - wygląda na to, że nie chcą one atakować nikogo grzebiącego w swych skarbach. Nawet zaatakowanie nie zmienia ich nastawienia. Jedyny potencjalny problem, to zasłanianie przez plecak widoku, ale wystarczy go przecież przesunąć na skraj ekranu i po sprawie.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności