Skocz do zawartości

Konfiguracja CSDM / DeathMatch / DM


KOLES_GIT
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Opiszę tu najpotrzebniejsze cvary i komendy DeathMatch

Cvary:

  • csdm_active - Włacza CSDM
  • csdm_disable - Wyłacza CSDM
  • csdm_freeze_time 2.0 - Ustawia czas ochrony gracza przed zabiciem w momencie ożywienia po śmierci, w sekundach.
  • csdm_add_items - Ustawia tryb gry. Jeśli 0 to po każdym pojawieniu się na mapie wyświetla się menu z wyborem broni. Jeśli 1 - trzeba znajdować przedmioty na mapie.
  • csdm_item_time 20.0 - Czas ponownego pojawienia się przedmiotów na mapie po ich podniesieniu w sekundach.
  • csdm_random_spawns - Ustawia czy gracze pojawiają sie na mapie w przypadkowych miejscach po śmierci ( 0 -nie, 1 - tak, losowo).
  • csdm_kill_all - Jesli 1, friendly fire (strzelanie do swoich) jest włączone a twoim zadaniem jest zabić każdego (każdy na każdego).
  • csdm_drop_packs - Jeśli 1, gracze upuszczają rzeczy na ziemię po śmierci.
  • csdm_drop_weapons - Jeśli 1, gracze mogą upuszczać broń na ziemię i ją podnieść. Jeśli 0, broń natychmiast znika po wyrzuceniu z rąk.
  • csdm_delete_time 20.0 - Definiuje czas w sekundach jaki przedmioty zostają na mapie po pojawieniu się /upuszczeniu, po tym czasie są usuwane. 0=na stałe zostają, za wyjątkiem plecaków, które zostają na mapie 20 sekund.
  • csdm_allow_clguns - Jeśli 1, gracz może powiedzieć "give <gun>" albo "guns" w menu by dostać bronie.</gun>
  • csdm_hold_many - Jeśli 1, gracz może posiadać wiele broni podstawowych i pistoletów. Na przykład można mieć kałasza, m4a1, awp, desert eagle, glocka i usp itp w zestawie. Czasem gracze się gubią jak mają tyle Dołączona grafika
  • csdm_auto_equip - Jeśli 1, gracz automatycznie dostanie pancerz po pojawieniu się na mapie.
  • csdm_auto_gren - Jeśli 1, gracz automatycznie dostanie granaty po pojawieniu się na mapie.
  • csdm_spawn_spam - Jeśli 1, gracz dostanie info że się respawnował - czyli, że został ożywiony po śmierci.
  • csdm_enable_amenu - Jeśli 1, menu posiada opcję wyboru pancerza.
  • csdm_enable_gmenu - Jeśli 1, memu posiada opcję wyboru granatów.
  • csdm_spawn_protect - Jeśli 0: Nie ochraniaj gracza po respawnie. Jeśli 1: Ochraniaj w sposób normalny (póki się nie ruszysz albo strzelisz). Jeśli 2: ochrona zostaje bez względu na wszysto do chwili wygaśnięcia
  • csdm_medkit - Ustawia ile apteczka daje punktów życia. Domyślnie 15.
  • csdm_battery - Ustawia ile bateria daje punktów pancerza. Domyślnie 15.
  • csdm_explain - Jeśli 1, będą sie pojawiać komunikaty jeśli będziesz podnosił przedmioty. Jednak jak na razie wyświetlanie longjump (jak masz jumppack, to trzymając kucanie wciskasz klawisz skoku,, po zwolnieniu klawiszy wyrzuca cię do przodu, najlepiej parz np 45st do góry i wciśnij te klawisze to możesz wykonywać bardzo długie i szybkie skoki)
  • csdm_auto_drop - Jeśli 1, gracz automatycznie wyrzuci broń trzymaną w rękach jeśli wybierze inną w menu.
  • csdm_steam - Definiuje czy używasz Steam czy nie, na CS 1.6 ustaw 0, na CS 1.5 ustaw 0.
  • csdm_pack_jumps - Jeśli 0, przedmiot longjump nie będzie dodawany do paczki upuszczanej przez gracza w chwili śmierci.
  • csdm_asskicr - Jeśli 1, oraz csdm_add_items 1, wtedy będzie używany tryb Asskicr'a.
  • csdm_voting - Jeśli 1, każdy może głosować na CSDM. Jeśli 2, tylko admini z flagą "m" mogą głosować (inicjować głosowanie). 0=nie pozwala głosować.
  • csdm_voting - Używaj razem literek a, b, c aby uzyskać sumę wybranych efektów podczas głosowania. "a" - Włącz/Wyłącz CSDM. "b" - tryb menu po smierci/ find items. "c" - tryb Normal/Free for all.
  • csdm_ratio - ustawia ile procent graczy inicjuje sukces głosowania ( od 0.0 = 0% , do 1.0 - 100%). Domyślnie 0.6 czyli 60%
  • csdm_votetime - Czas trwania głosowania w sekundach.
  • csdm_nextvote - Ustawia kiedy można zainicjować następne głosowanie (w sekundach) po zakończeniu poprzedniego.
Komendy graczy:

  • respawn - Jeśli jesteś martwy, pojawisz się żywy na mapie.
  • guns - pojawia sie menu broni
  • give - Jeśli włączone da ci broń o danej nazwie. Używaj tylko nazw typu "ak47", ale nie "weapon_ak47".
  • enable_menu - Włącza/Wyłącza czy menu broni ma się pojawiać po smierci.
  • vote_csdm - Rozpoczyna glosowanie na CSDM. (Gdy jest wyłączone)

[zrodlo:cscenter.pl]

 

 


Edytowane przez KOLES_GIT
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności