Skocz do zawartości

legit!!????


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Jak demko trafi do nadzoru to insta ban. Celujesz obok a podczas strzału przeskakuje na głowę.

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

Celujesz na poziomie ciała lub gdzieś obok i celownik przeskakuje ci na głowe, no nieźle.

Btw słabo się ukrywasz z tym wallhackiem czy radarem czy nwm co tam masz, do tego dochodzi jeszcze słaby movement :P

Zmniejsz to fov, wylacz visuale jak nie chcesz wyrwać banicji

Odnośnik do komentarza

daj większe smooth :)


Edytowane przez Adi2071

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

jak mam zmienić?

Spoiler

[HumanBot]

Faceit-mode = 0

cfg.reload.key = 45
 
 
aimbot.key = 1
aimbot.key2 = 0
aimbot.end.key = 0
aimbot.smoothclose = 45
aimbot.fovclose = 4
aimbot.rcsAfter = 0
 
triggerbot.key = 6
 
 
 
glow.enabled = 0
glow.size = 0.6
BrightModels = 0
radar.enabled = 0
 
esp.enabled = 0
esp.box = 0
esp.health = 0
esp.weapon = 0
 
SniperCrosshair = 1
 
 
 
bunnyhop.enabled = 0
bunnyhop.key = 32
 
weapon.glock.enabled = 1
weapon.glock.fov = 2
weapon.glock.smooth = 35
weapon.glock.bone = 8
weapon.glock.rcs = 0
weapon.triggerbot.glock.enabled = 1
weapon.triggerbot.glock.sleep.1 = 35
weapon.triggerbot.glock.sleep.2 = 25
 
weapon.p250.enabled = 1
weapon.p250.fov = 3
weapon.p250.smooth = 55
weapon.p250.bone = 8
weapon.p250.rcs = 0
weapon.triggerbot.p250.enabled = 1
weapon.triggerbot.p250.sleep.1 = 35
weapon.triggerbot.p250.sleep.2 = 50
 
weapon.tec9.enabled = 1
weapon.tec9.fov = 2
weapon.tec9.smooth = 45
weapon.tec9.bone = 8
weapon.triggerbot.tec9.enabled = 1
weapon.triggerbot.tec9.sleep.1 = 50
weapon.triggerbot.tec9.sleep.2 = 75
 
weapon.deagle.enabled = 1
weapon.deagle.fov = 3
weapon.deagle.smooth = 15
weapon.deagle.bone = 8
weapon.triggerbot.deagle.enabled = 1
weapon.triggerbot.deagle.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.deagle.sleep.2 = 15
 
weapon.hkp2000.enabled = 1
weapon.hkp2000.fov = 2
weapon.hkp2000.smooth = 35
weapon.hkp2000.bone = 8
weapon.hkp2000.rcs = 0
weapon.triggerbot.hkp2000.enabled = 1
weapon.triggerbot.hkp2000.sleep.1 = 15
weapon.triggerbot.hkp2000.sleep.2 = 33
 
weapon.usp.enabled = 1
weapon.usp.fov = 2
weapon.usp.smooth = 25
weapon.usp.bone = 8
weapon.usp.rcs = 0
weapon.triggerbot.usp.enabled = 1
weapon.triggerbot.usp.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.usp.sleep.2 = 55
 
weapon.fiveseven.enabled = 1
weapon.fiveseven.fov = 2
weapon.fiveseven.smooth = 30
weapon.fiveseven.bone = 7
weapon.triggerbot.fiveseven.enabled = 1
weapon.triggerbot.fiveseven.sleep.1 = 50
weapon.triggerbot.fiveseven.sleep.2 = 75
 
weapon.cz75.enabled = 1
weapon.cz75.fov = 2
weapon.cz75.smooth = 55
weapon.cz75.bone = 8
weapon.cz75.rcs = 0
weapon.triggerbot.cz75.enabled = 1
weapon.triggerbot.cz75.sleep.1 = 50
weapon.triggerbot.cz75.sleep.2 = 75
 
weapon.mag7.enabled = 1
weapon.mag7.fov = 4
weapon.mag7.smooth = 75
weapon.mag7.bone = 6
weapon.triggerbot.mag7.enabled = 1
weapon.triggerbot.mag7.sleep.1 = 50
weapon.triggerbot.mag7.sleep.2 = 75

weapon.mp7.enabled = 1
weapon.mp7.fov = 5
weapon.mp7.smooth = 85
weapon.mp7.bone = 6
weapon.mp7.rcs = 0
weapon.triggerbot.mp7.enabled = 1
weapon.triggerbot.mp7.sleep.1 = 50
weapon.triggerbot.mp7.sleep.2 = 75
 
weapon.ump45.enabled = 1
weapon.ump45.fov = 4
weapon.ump45.smooth = 80
weapon.ump45.bone = 7
weapon.ump45.rcs = 0
weapon.triggerbot.ump45.enabled = 1
weapon.triggerbot.ump45.sleep.1 = 50
weapon.triggerbot.ump45.sleep.2 = 75
weapon.galil.enabled = 1
weapon.galil.fov = 2
weapon.galil.smooth = 50
weapon.galil.bone = 7
weapon.galil.rcs = 0
weapon.triggerbot.galil.enabled = 1
weapon.triggerbot.galil.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.galil.sleep.2 = 45
 
weapon.ak.enabled = 1
weapon.ak.fov = 1.5
weapon.ak.smooth = 35
weapon.ak.bone = 8
weapon.ak.rcs = 0
weapon.triggerbot.ak.enabled = 1
weapon.triggerbot.ak.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.ak.sleep.2 = 45
 
weapon.m4a4.enabled = 1
weapon.m4a4.fov = 1.5
weapon.m4a4.smooth = 45
weapon.m4a4.bone = 8
weapon.m4a4.rcs = 0
weapon.triggerbot.m4a4.enabled = 1
weapon.triggerbot.m4a4.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.m4a4.sleep.2 = 55
 
weapon.m4a1.enabled = 1
weapon.m4a1.fov = 1.5
weapon.m4a1.smooth = 45
weapon.m4a1.bone = 8
weapon.m4a1.rcs = 0
weapon.triggerbot.m4a1.enabled = 1
weapon.triggerbot.m4a1.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.m4a1.sleep.2 = 55
 
weapon.famas.enabled = 1
weapon.famas.fov = 2
weapon.famas.smooth = 50
weapon.famas.bone = 7
weapon.famas.rcs = 0
weapon.triggerbot.famas.enabled = 1
weapon.triggerbot.famas.sleep.1 = 50
weapon.triggerbot.famas.sleep.2 = 75
 
weapon.scout.enabled = 1
weapon.scout.fov = 5
weapon.scout.smooth = 55
weapon.scout.bone = 8
weapon.triggerbot.scout.enabled = 1
weapon.triggerbot.scout.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.scout.sleep.2 = 25
 
weapon.awp.enabled = 1
weapon.awp.fov = 3
weapon.awp.smooth = 25
weapon.awp.bone = 6
weapon.triggerbot.awp.enabled = 1
weapon.triggerbot.awp.sleep.1 = 55
weapon.triggerbot.awp.sleep.2 = 25

 

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, anomauspl napisał:

Pisałem i nikt nie odpisywał mało osób na forum siedzi :(.

Najprościej jest tak, jeżeli ci fov odpowiada a dalej są przeskoki, to należy zwiększyć smooth.

Jeśli pomogłem daj up.png

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności