Skocz do zawartości

MaGicSuR

  • Postów

    714
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    45.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Treść opublikowana przez MaGicSuR

  1. Dorzucam jeszcze 1 wazna rzecz def set_level_points(game_handle, val): res = game_handle.pattern_scan_module(rb'\x48\x8B\x05....\x48\x63\xCA\x48\x8B\x1C\xC8\x48\x85\xDB\x74\x74\xF6\x83', 'ManorLords-Win64-Shipping.exe') + 3 res2 = game_handle.read_uint(res) ptr = game_handle.read_ulonglong(res + res2 + 4) var1 = game_handle.read_ulonglong(ptr + 0x328) var2 = game_handle.read_ulonglong(var1 + 0x20) var3 = game_handle.read_ulonglong(var2 + 0x800) var4 = game_handle.read_ulonglong(var3 + 0x260) print(var4)

  2. Dobrze jest wrócić po tylu latach

    1. epitqvist
    2. Czarny

      Czarny

      Za granicą byłeś i nie było internetu? :thonk:

    3. MaGicSuR

      MaGicSuR

      @Czarny minuty w Orange mi się skończyły. Dopiero co konto doładowałem :pepeclown:

    4. Rosol

      Rosol

      O kurczę, tego bym się nie spodziewał xd

    5. epitqvist

      epitqvist

      @Rosol CSH codziennie potrafi zaskoczyć :pepecheers:

  3. Yo! Gra wyszla 26 kwietnia, aktualna wersja to 0.7.955. Aktualnie reversuje gre i na ten moment zrobilem malego multihacka, aby wszystko szybko wymaksowac. Gra jest 64 bitach oparta na Unreal Engine 4. Z pewnoscia jakies publiczne dumpery do UE beda dzialac, aczkolwiek ten kod zostal stworzony podczas manualnego reversingu pzdr PS. gra jest za******a i polecam kazdemu sprobowac # Author: OpsecGuy # Game version: 0.7.955 import pymem import time def no_money_lose(game_handle): res = game_handle.pattern_scan_module(rb'\x29\x91....\x4C\x8D\x25', 'ManorLords-Win64-Shipping.exe') # print(hex(res)) game_handle.write_bytes(res, b'\x90\x90\x90\x90\x90\x90', 6) def set_wheat_amount(game_handle, val): res = game_handle.pattern_scan_module(rb'\x48\x8D\x0D....\x44\x8B\xC7\x8B\xD6\x48\x8B\x5C\x24', 'ManorLords-Win64-Shipping.exe') + 3 res2 = game_handle.read_uint(res) # print(hex(res2)) ptr = game_handle.read_ulonglong(res + res2 + 4) var1 = game_handle.read_ulonglong(ptr + 0x6D8) var2 = game_handle.read_ulonglong(var1 + 0x90) var3 = game_handle.read_ulonglong(var2 + 0x2D8) var4 = game_handle.read_ulonglong(var3 + 0xF1C) # print(var4) game_handle.write_ulonglong(var3 + 0xF1C, val) def set_king_influence(game_handle, val): result1 = game_handle.pattern_scan_module(rb'\x48\x8B\x05....\x48\x8D\xBD....\x48', 'ManorLords-Win64-Shipping.exe') + 3 result2 = game_handle.read_uint(result1) ptr = game_handle.read_ulonglong(result1 + result2 + 4) var1 = game_handle.read_ulonglong(ptr + 0x8) var2 = game_handle.read_ulonglong(var1 + 0x110) # var3 = game_handle.read_ulonglong(var2 + 0x988) game_handle.write_ulonglong(var2 + 0x988, val) def set_money_amount(game_handle, val): res = game_handle.pattern_scan_module(rb'\x48\xC7\x05....\x00\x00\x00\x00\x33\xDB', 'ManorLords-Win64-Shipping.exe') + 3 res2 = game_handle.read_uint(res) # print(hex(res2)) ptr = game_handle.read_ulonglong(res + res2 + 8) var1 = game_handle.read_ulonglong(ptr + 0x260) var2 = game_handle.read_ulonglong(var1 + 0xFF0) var3 = game_handle.read_ulonglong(var2 + 0x20) var4 = game_handle.read_ulonglong(var3 + 0x360) var5 = game_handle.read_ulonglong(var4 + 0x308) # print(var5) game_handle.write_ulonglong(var4 + 0x308, val) if __name__ == '__main__': game_handle = pymem.Pymem('ManorLords-Win64-Shipping.exe') base = game_handle.base_address print(f'Base address: {base:#0x}\nPID: {game_handle.process_id}') print('Cheat is running!') while True: no_money_lose(game_handle) set_wheat_amount(game_handle, 300) set_king_influence(game_handle, 4000) set_money_amount(game_handle, 10000) time.sleep(0.001)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności