Skocz do zawartości

Major Update #19 | PC 1.0


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

image.thumb.png.0ad9d58e628bc40a9bb3a81867ab1f0b.png

 

PGI już dawno minęło i jesteśmy podekscytowani tym, jak zakończył się nasz pierwszy światowy turniej. Cieszymy się, że możemy wrócić do normalnego harmonogramu i wprowadzić pewne kluczowe zmiany.

Dzisiejsze usprawnienia są nawiązaniem do naszego zobowiązania które Wam złożyliśmy jakiś czas temu, związanego z poprawą jakości życia, naprawiania błędów i ogólnego uczynienia PUBG lepszą grą.

Rozgrywka

1. System penetracji pocisków jest teraz stosowany do rąk i dłoni.

Gdy pocisk trafi w rękę/dłoń, przenika zgodnie z krzywą balistyczną. Wynik będzie różny w zależności od tego, czy ręka/dłoń blokuje bardziej wrażliwe części ciała.Gdy pocisk wbije się w rękę/broń i uderzy w bardziej wrażliwą część ciała za nim, zostaną zwiększone obrażenia. Innymi słowy, jeśli przedramię gracza bierze pocisk, blokując jego głowę, zostanie zastosowane pełne obrażenie głową. Ten system penetracji działa tylko na głowę, tors i talię.

Jeśli pocisk wbije się w rękę/dłoń, ale nie ma za nim wrażliwej części ciała, zostanie zastosowane tylko uszkodzenie na tę część działa w którą nabój trafił

Penetracja broni jest wyłączona dla strzelb

Penetracja nie jest stosowana do nóg.

 

2. Po wyjściu z pojazdu podczas naciskania klawisza sprintu, sprint pozostaje włączony. W ten sposób nie będziesz musiał zwolnić i ponownie nacisnąć przycisk, aby rozpocząć sprint.

 

3. Jeśli członek drużyny rozłączy się, ale nadal będzie żył w grze, inni członkowie drużyny nie będą mogli zobaczyć ekranu nagrody (wyniku) po śmierci wszystkich członków drużyny. Teraz gracze mogą sprawdzać, nawet jeśli w zespole są rozłączeni gracze.

Jeśli rozłączony członek drużyny ponownie połączy się z grą i zakończy grę z lepszym wynikiem, członkowie drużyny otrzymają dodatkowe nagrody uzyskane przez tego gracza.

Aby zapobiec nadużyciom, inni członkowie drużyny nie mogą zobaczyć Kamery Śmierci, dopóki wszyscy gracze, łącznie z odłączonym graczem, nie zginą.

 

 

Szerokiej drogi PGI 2018!

  1. Ładowanie ekranu, motywu lobby i muzyki w lobby powróciło do normalnego stanu.
  2. Reklamy PGI w grze i graficzne logo drużyny zostały usunięte.

 

UI / UX

image.thumb.png.18e254a3c2e53c62d5d898c0c02427af.png

 

1. Upuszczanie przedmiotów w stosach zostało ulepszone.

  • Ilość można teraz regulować za pomocą suwaka.
  • Klawisz Alt + lewy przycisk myszy natychmiast opuszcza pełny stos.
  • Klawisz Alt + prawy przycisk myszy upuszcza teraz połowę stosu.

 

2. Ulepszono zarządzanie dodatkami do broni podczas wymiany przedmiotów.

  • Usunięte lub wymienione dodatki spadną teraz na podłogę, jeśli nie ma miejsca w ekwipunku.

 

  • Podczas dołączania dodatku bezpośrednio z ziemi, wymieniony dodatek zostanie upuszczony na podłogę, jeśli nie ma miejsca w ekwipunku.

 

  • Podczas wymiany powiększonego magazynku na magazynek quickdraw, powiększony magazynek i amunicja zostaną wyrzucone na podłogę.

 

  • Po odłączeniu dodatku przez kliknięcie prawym przyciskiem myszy, dodatek zostanie upuszczony na podłogę, jeśli w ekwipunku nie ma miejsca.

 

  • Naciśnięcie klawisza Alt podczas kliknięcia prawym przyciskiem myszy na broń powoduje teraz odłączenie wszystkich dodatków tej broni.

 

  • Dodatki zostaną wysłane do ekwipunku lub spadną na podłogę, jeśli ekwipunek jest pełny.

 

  • Gracze mogą teraz wyciszyć pojedynczych członków drużyny. (ESC> Opcje> zakładka Zarządzanie drużyną)

 

image.png.cf7e60d47f399708bdefd4b88c3fce03.png

 

3. Ustawienia Colorblind (dla daltonistów) zostały ulepszone.

 

  • Następujące kolory zmieniają się teraz zgodnie z wybranym typem colorblind.
    1. Kolory zasięgu i siatki celowniczej
    2. Krew
    3. Supply Crate Smoke

 

  • Markery umieszczone na mapach są teraz ponumerowane, więc kolor nie jest jedynym sposobem ich rozróżnienia.

 

 

image.thumb.png.6751f8d4453e0d319e2bd67d01a475b0.png

 

 

  • Możesz teraz umieszczać znaczniki mapy bez otwierania mapy.
    • Kliknięcie prawym klawiszem myszy i naciśnięcie klawisza Alt powoduje umieszczenie znacznika na mapie w miejscu docelowym.
      • Przypisania klawiszy dla tej opcji mogą być dostosowane w menu Opcje.

 

 

  • Wyeliminowani członkowie drużyny mogą teraz umieszczać znaczniki na mapie.
  • HUD broni bęzie wyświetlał numery slotów dla lepszej czytelności.
  • Kill feed wyświetla teraz knock-outy.
  • Opcja ostrości/sharpening została dodana do ustawień grafiki.
    • Możesz teraz poprawić ostrość niezależnie od opcji przetwarzania końcowego.

 

1. Dodano opcję ustawienia maksymalnej liczby klatek na sekundę

 

  • Maksymalny FPS w lobby: 30/60/Bez limitu
  • Maksymalny FPS w grze: Bez limitu + Smooth Off / Bez limitu+ Smooth On / Bazujący na monitorze / Custom
  • „Smooth” to funkcja Unreal Engine, wyjaśniona bardziej szczegółowo w odpowiedzi zamieszczonej tutaj.

 

 

  • Teraz możesz przesuwać kursor myszy na inny monitor po otwarciu menu systemu, mapy świata lub ekwipunku, jeśli używasz wielu monitorów

 

 

Świat

 

 

1. Dynamiczna pogoda została dodana do Erangel i Miramar.

  • Erangel: Pochmurno
  • Miramar: Pochmurno, Wschód słońca
    • Ustawienie zachmurzenia obejmuje dynamiczną pogodę i obejmuje deszcz, mgłę itp. Podczas gry.

 

 

Erangel otrzymał pewne ulepszenia.

  • Małe skupiska domów zostały dodane do niektórych obszarów Erangel.

 

image.thumb.png.628a870e47462fe38e99708eb874b0de.png

 

  • Bardziej taktyczne krajobrazy zostały dodane w pobliżu rzeki.

 

image.thumb.png.357f06d3c2aa68eaf9f48868bde2697c.png

 

 

  • Dodano drzewa na otwartym terenie wokół bazy wojskowej Sosnovka.
  • Miramar otrzymał pewne ulepszenia.
    • Dodano więcej dróg gruntowych dla lepszej efektywności jazdy.
    • Niektóre odcinki dróg o wysokim nachyleniu zostały obniżone, aby zwiększyć efektywność jazdy.

 

Rozgrywka niestandardowa

  • Spoiler

     

    • Dodano dodatkowe ustawienia rozgrywki niestandardowej.
      • 1 Ustawienie trybu normalnego: Ustawienie wczesnego dostępu
        • Lvl 3 Hełmy i spawny na świecie.
        • Punkty odrodzenia przedmiotów są rzadsze.
        • Obrażenia w strefie niebieskiej są słabsze.
        • jet ski nie odradzają się.
      • 1 Tryb Esports: ustawienie Gamescom Invitational 2017
        • To samo co ustawienie wczesnego dostępu, ale bez czerwonej strefy i odrodzenia o wartości 1,5x AR.
    • Po wybraniu opcji Pochmurna pogoda w przypadku ustawienia niestandardowego można zmienić następujące dynamiczne ustawienia pogody w opcjach zaawansowanych.
      • WeatherChange StartTime Min
      • WeatherChange StartTime Max
      • WeatherChange Duration Min
      • WeatherChange Duration Max
      • Bez zmian
      • Zmień na deszczową
      • Zmień na mgłę
    • Sesje z ustawieniami niestandardowymi są teraz wyświetlane według liczby połączonych graczy zamiast czasu.
    • Podczas tworzenia trybu e-sport opcja redzone jest ustawiona na „wyłączone”
    • Podczas tworzenia rozgrywki niestandardowej musisz wypełnić tytuł gry, aby przejść dalej

     

     

 

Wydajność

  1. Poprawiona liczba klatek na sekundę dzięki optymalizacji broni, która obecnie nie jest w rękach.
  2. Przesyłanie strumieniowe na poziomie zostało ulepszone w celu zwiększenia wydajności.
  3. Dym i płomienie z pojazdów zostały zoptymalizowane w celu zwiększenia fps.
  4. Naprawiono problem, który powodował występowanie sprzężeń szybkości klatek podczas tworzenia efektów środowiskowych.
  5. Wydajność serwera została poprawiona poprzez dostosowanie szybkości replikacji.
  6. Poprzednio replikacja wszystkich widocznych znaków widocznych była odświeżana w każdej klatce. Teraz współczynnik replikacji różni się w zależności od odległości od gracza.
  7. Kod sieciowy został dostosowany w celu nieznacznego zwiększenia wydajności serwera.
  8. Zmniejszono rozbieżność pomiędzy celem widza a strzelającym celem.

 

 

Powtórki

  1. Naprawiono błąd, w wyniku którego powtórne odtwarzanie trybu wojny / e-sportu nie zostało pomyślnie zapisane
  2. System powtórek został zaktualizowany do nowszej wersji i nie można już odtwarzać plików z poprzedniej wersji

Dźwięk

  1. Zmniejszenie głośności dźwięków pojazdów dla graczy w pojazdach w trybie FPP

Naprawione błędy

  1. Naprawiono problem polegający na tym, że niszczenie drzwi granatami lub Mołotowami nie powodowało wyświetlania szczątków.
  2. Naprawiono problem polegający na tym, że niektóre swobodnie opadające postacie były zablokowane w domyślnej animacji swobodnego spadania.
  3. Naprawiono błąd, w którym wstrzymanie odtwarzania nie wstrzymało dźwięków.
  4. Naprawiono problem z jednoczesnym trzymaniem patelni i broni palnej.
  5. Naprawiono błąd, przez który wskaźnik oddechu nie pojawiał się w kamerach śmierci lub powtórkach.
  6. Naprawiono błąd, który powodował, że obserwowanie w FPP pokazywało niedokładne lokalizacje postaci.
  7. Naprawiono błąd, przez który gracz, który został odłączony i ponownie podłączony, mógł rozmawiać na czacie z graczem, którego widzi poprzez kill specting, jeśli jego / jej zespół został wyeliminowany
  8. Naprawiono błąd, który powodował, że przechylenie było możliwe podczas animacji emotikonów.
  9. Naprawiono błąd, w wyniku którego dwóch graczy poruszających się na małej przestrzeni mogło czasem utknąć.
  10. Naprawiono błąd, przez który komunikat zgłaszania błędu w trybie obserwatora był wyświetlany tylko w języku angielskim
 

Edytowane przez VITKAC

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności