Skocz do zawartości

Nierozpoznawalny symbol zewnętrzny


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie forumowicze 

Zgaduje że problem dość podstawowy, ale mam problem z swoją pastą (pewnie nie znam podstaw cpp zanim ktoś się doczepi) 

Wszystko pięknie się kompilowało ale po usunięciu paru funkcji zaczął pojawiać się ten error. Pobawiłem się już dłuższą chwile tym wszystkim i szkoda mi tego pozbywać a bardzo podoba mi się ten source 

Liczę na szybką pomoooc

 

obraz_2021-04-16_025345.png

Odnośnik do komentarza

Nie do końca wiem co mam wysłać.

hooks.cpp

#include <functional>
#include <intrin.h>
#include <string>
#include <sstream>
#include <Windows.h>
#include <Psapi.h>

#include "imgui/imgui.h"
#include "imgui/imgui_impl_dx9.h"
#include "imgui/imgui_impl_win32.h"

#include "MinHook/MinHook.h"

#include "Config.h"
#include "EventListener.h"
#include "GameData.h"
#include "GUI.h"
#include "Hooks.h"
#include "Interfaces.h"
#include "Memory.h"
#include "Hacks/Animations.h"
#include "Hacks/Backtrack.h"
#include "Hacks/StreamProofESP.h"
#include "Hacks/Glow.h"
#include "Hacks/Misc.h"
#include "Hacks/SkinChanger.h"
#include "Hacks/Visuals.h"

#include "SDK/Engine.h"
#include "SDK/Entity.h"
#include "SDK/EntityList.h"
#include "SDK/FrameStage.h"
#include "SDK/GameEvent.h"
#include "SDK/GameUI.h"
#include "SDK/GlobalVars.h"
#include "SDK/Input.h"
#include "SDK/InputSystem.h"
#include "SDK/MaterialSystem.h"
#include "SDK/ModelRender.h"
#include "SDK/NetworkChannel.h"
#include "SDK/Panel.h"
#include "SDK/RenderContext.h"
#include "SDK/SoundInfo.h"
#include "SDK/SoundEmitter.h"
#include "SDK/StudioRender.h"
#include "SDK/Surface.h"
#include "SDK/UserCmd.h"
#include "SDK/ConVar.h"
#include "SDK/ViewSetup.h"

#ifdef _DEBUG_NEPS
#include "Texture/TextureDX9.h"
#include "resource.h"

 

Odnośnik do komentarza

w: 

Cytat

static LRESULT __stdcall wndProc(HWND window, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam) noexcept
{
    [[maybe_unused]] static const auto initGlobal = [](HWND window) noexcept
    {
        netvars = std::make_unique<Netvars>();
        eventListener = std::make_unique<EventListener>();

        ImGui::CreateContext();
        ImGui_ImplWin32_Init(window);
        config = std::make_unique<Config>("michalkox");
        gui = std::make_unique<GUI>();
        hooks->install();

        const auto loaded = config->load(u8"default", false);

        SkinChanger::scheduleHudUpdate();

        std::ostringstream welcomeMsg;
        welcomeMsg << "Let's get started!\n";
        welcomeMsg << "To open GUI press \"";
        welcomeMsg << interfaces->inputSystem->virtualKeyToString(config->misc.menuKey);
        welcomeMsg << "\" on your keyboard.\n\n";
        welcomeMsg << "Configs are stored in Documents\\\\NEPS\\\\ directory.\n";
        welcomeMsg << "NEPS tries to load a config named \"default\" on start-up,\nand it appears that it was ";
        welcomeMsg << (loaded ? "loaded successfuly." : "not found.");

        interfaces->gameUI->createCommandMsgBox("Welcome to NEPS", welcomeMsg.str().c_str());

        return true;
    }(window);

    if (msg == WM_KEYDOWN && LOWORD(wParam) == config->misc.menuKey
        || ((msg == WM_LBUTTONDOWN || msg == WM_LBUTTONDBLCLK) && config->misc.menuKey == VK_LBUTTON)
        || ((msg == WM_RBUTTONDOWN || msg == WM_RBUTTONDBLCLK) && config->misc.menuKey == VK_RBUTTON)
        || ((msg == WM_MBUTTONDOWN || msg == WM_MBUTTONDBLCLK) && config->misc.menuKey == VK_MBUTTON)
        || ((msg == WM_XBUTTONDOWN || msg == WM_XBUTTONDBLCLK) && config->misc.menuKey == HIWORD(wParam) + 4))
    {
        gui->open = !gui->open;
        if (!gui->open)
        {
            interfaces->inputSystem->resetInputState();
        }
    }

    LRESULT ImGui_ImplWin32_WndProcHandler(HWND hWnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);
    ImGui_ImplWin32_WndProcHandler(window, msg, wParam, lParam);

    interfaces->inputSystem->enableInput(!gui->open);

    return CallWindowProcW(hooks->originalWndProc, window, msg, wParam, lParam);
}

gdy odznacze:

 

		gui = std::make_unique<GUI>();

Wszystko sie kompiluje, ale gra crashuje

GUI::GUI() noexcept
{
	ImGuiCustom::StyleColorsClassic();

	ImGuiIO& io = ImGui::GetIO();
	// We do be wanting to save window positions
	io.IniFilename = "neps_gui_layout.ini";
	io.LogFilename = nullptr;
	io.ConfigFlags |= ImGuiConfigFlags_NoMouseCursorChange;

	if (PWSTR pathToFonts; SUCCEEDED(SHGetKnownFolderPath(FOLDERID_Fonts, 0, nullptr, &pathToFonts)))
	{
		const std::filesystem::path path = pathToFonts;
		CoTaskMemFree(pathToFonts);

		ImFontConfig cfg;
		cfg.OversampleH = cfg.OversampleV = 8;
		cfg.PixelSnapH = false;
		cfg.SizePixels = 14.0f;

		font = io.Fonts->AddFontFromFileTTF((path / "msgothic.ttc").string().c_str(), 14.0f, &cfg, Helpers::getFontGlyphRanges());
	}
}

 

cos tam poklikałem no i został tylko

Cytat

Błąd    LNK2001    nierozpoznany symbol zewnętrzny "public: __thiscall GUI::GUI(void)" (??0GUI@@QAE@XZ)    NEPS    C:\Users\Michal\Desktop\xsgo sdk ch\NEPS-master\NEPS\Hooks.obj    1    
 

 

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności