Skocz do zawartości

Nowe wydarzenie: Order of War


epitqvist
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Na serwerach piaskownicy będzie testowany nowy tryb gry, którego nazwa brzmi: Order of War.

 

  Będzie on polegał na tym, że dwie drużyny w czołgach X tieru będą miały za zadanie zniszczyć pojazdy stratega, lub zająć jego bazę. Będą oni walczyć na przeciw jednemu graczowi(strategowi) który żeby wygrać musi zniszczyć bazę graczy, lub wyeliminować wszystkie ich czołgi.

Strateg kontroluje sprzymierzone czołgi z pomocą AI.

 

Aby wziąć udział w teście tego trybu, musicie zarejestrować się tu, ale żeby mieć możliwość wytestowania tego trybu musicie spełniać następujące kryteria:

 

  • Musicie mieć założone konto minimum rok przed testem.
  • Musicie mieć na koncie chociaż raz użyty X tier i zdobyć na nim doświadczenie.

 

 

Opis trybu:

  • Bitwy wyłącznie na X tierach
  • Siedem pojazdów staję do walki na przeciw strategowi, który dowodzi aż siedmioma pojazdami kontrolowanymi przez AI. Przed rozpoczęciem gry strateg ma możliwość ustawienia budowli które pomogą w obronie.
  • Żeby pobawić się w role stratega trzeba zdobyć odpowiednią ilość raportów zwiadowczych (jest to specjalna waluta w grze, którą można zdobywać grając na tym trybie).
  • Bitwy będą trwać maksymalnie do 15 minut.
  • Mapy w puli jakie będą używane to: przełęcz, urwisko, klasztor, step i linia zygfryda. Oczywiście od razu nie będziecie mogli grać na wszystkich mapach, ale spokojnie będą one dodawane stopniowo do gry z ubiegiem dni. Pierwszego dnia przełęcz i urwisko, drugiego klasztor, a trzeciego dnia będzie dostępne 5 map.
  • Kiedy gramy strategiem, to widok mamy z góry - dzięki temu będziemy mogli znacznie szybciej się przemieszczać po mapie i kontrolować kilka pojazdów na raz.
  • Strateg może przejąć całkowitą kontrole nad maszyną i grać normalnie jak każdy gracz z trzeciej osoby.
  • Zajęcie bazy trwa 1 minutę bez znaczenia ile pojazdów wjedzie ją przejmować.
  • Czołgiści nawet jeśli przegrają dostają walutę, której jest mniej niżeli kiedy odniosą zwycięstwo.

 

Cele:

  • Czołgiści muszą wyeliminować wszystkie pojazdy stratega w określonym czasie, lub przejąć jego bazę. Żeby wygrać nie trzeba niszczyć obrony.
  • Strateg aby wygrać musi zniszczyć pojazdy czołgistów lub zając ich bazę.

 

 

Budowle obronne:

order_of_war_-_watchtower.png

 

Wieże strażnicze:

 Będą wykrywać pojazdy przeciwnika z dużych odległości i nie będzie łatwo można je wykryć.

 

order_of_war_-_pillbox.png

Bunkry z karabinami przeciwpancernymi:

 Zadają uszkodzenia pojazdom i niszczą moduły czołgów, przez co lekkie czołgi mogą mieć spore problemy, ponieważ mają słaby pancerz.

Dodatkowo posiadają dobry kamuflaż i wytrzymałość.

 

order_of_war_-_artillery_battery.png

 

Baterie artyleryjskie:

 Nie będą stanowić problemu dla pojazdów, które są szybkie - jedynie maszyny wolne, które nie są w stanie szybko się przemieszczać odczują ich obecność na polu bitwy.

 

 

 

 

Kontrolowanie pojazdów jako strateg:

 

Będziecie wydawać rozkazy i wysyłać pojazdy tam, gdzie tylko uznacie za rozsądne. Jeżeli będzie taka konieczność, to w szybki sposób możecie przejąć kontrolę nad którym z swoich pojazdów i w ten sposób wspomóc ochronę np. bazy.

Ważną sprawą będzie to, aby w odpowiedni sposób rozmieszczać swoje budowlę ochronne, bo jeżeli się nad tym odpowiednio nie skupicie, to w szybkim tempie możecie po prostu przegrać.

r4_order_of_war_-_controlling_vehicles_in_strategic_view.jpg

 

 

Przygotowanie oddziałów i wybór pojazdów:

 

Będąc strategiem tworzycie swój skład pojazdów, które wybieracie z garażu stratega - musicie uzupełnić siedem miejsc w garażu.

Dodatkowo ważna sprawa, każde miejsce w garażu posiada minusy do danego typu pojazdu.

 

r4_order_of_war_-_unit_creation_01_en.jpg

 

 

Uwaga:

  Dodatkowo aby wejść do bitwy, wszystkie pojazdy jakie macie muszą być naprawione, uzupełniona amunicją i  muszą posiadać załogę - nie mogą być aktywne w innej bitwie.

 

 

 

Rozmieszczenie pojazdów przed bitwą:

  W czasie trwania odliczania - strateg ma moment, aby rozmieścić swoje pojazdy i budowle ochronne, ale jeżeli komuś się nie chcę, to może użyć przycisku do automatycznego rozstawiania. 

Jeżeli ktoś nie zdąży przed upływem czasu, to zostaną one automatycznie rozstawione.

r4_order_of_war_-_confirmation_screenshot_-_en.jpg

 

 

 

Dołączcie w ten weekend i poznajcie zapowiedzi:

Dołączcie do nas w tę sobotę, 16 stycznia o 14:00 CET (UTC+1) na oficjalnym kanale World of Tanks na Twitchu (EN), by zobaczyć pierwszą zapowiedź wydarzenia Order of War.

Marty_vole (CZ) oraz NewMultiShow (PL) również będą streamować zapowiedź w tym samym czasie. Mamy nadzieję spotkać Was na czacie! 

 

źrodło: rykoszet.info

 


Edytowane przez epitqvist
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności