Skocz do zawartości

Opis aktualizacji przedsezonowych


Venom
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika
Witajcie!

Zgodnie z niedawnymi zapowiedziami, zamierzamy wprowadzić parę zmian w rozgrywce w okresie przedsezonowym. Sprawią one, że League of Legends będzie się wam podobać jeszcze bardziej. Jesteśmy zadowoleni z różnorodności bohaterów dostępnych na wszystkich poziomach, a także mnogości strategii zapewniających zwycięstwo. Sądzimy jednak, że tempo gry, różnorodność bohaterów pełniących określone funkcje i opcje personalizacji nadal wymagają dopracowania. Przedsezon daje nam okazję dokładnego przyjrzenia się systemom, na jakich bazuje rozgrywka, celem ich usprawnienia.

Przedmioty: System przedmiotów jest obszarem, w którym chcielibyśmy wprowadzić kilka interesujących zmian. Często wspominaliście, że życzycie sobie większego zróżnicowania schematów rozwoju postaci oraz ciekawszych możliwości zastosowania przedmiotów podczas rozgrywki. Zgadzamy się z wami w 100%!

Zamierzamy wprowadzić zmiany odnośnie istniejących przedmiotów celem ich zbalansowania, a także stworzyć wiele nowych przedmiotów, które pozwolą wam w pełni wykorzystać waszą pomysłowość.

Już wkrótce Xypherous ujawni więcej konkretów. Na chwilę obecną, zdradzimy wam, czego możecie się spodziewać:

  • klasy, którym dotychczas poświęcaliśmy niedostateczną uwagę (takie jak magowie oparci na sile ataku), dostaną nowe przedmioty stworzone specjalnie dla nich;
  • większość waszych ulubionych przedmiotów nadal będzie dostępna – chcemy zapewnić wam większy wybór, a nie sprawić, by sklep z przedmiotami zmienił się nie do poznania;
  • usuniemy parę przedmiotów, których nie sposób zrównoważyć, wprowadzając w zamian nowe opcje;
  • jeszcze raz przyjrzymy się ogólnemu balansowi złota i statystyk;
  • wiele starych przedmiotów otrzymało nowe opcje ulepszenia oraz dodatkowe ścieżki ulepszeń;
  • bohaterowie wsparcia otrzymają przedmioty, które pomogą im radzić sobie z totemami podczas dłuższych rozgrywek.
Będzie to największa i najbardziej ekscytująca zmiana. Ciekawi nas, co uda wam się odkryć. Jesteśmy pewni, że omówione powyżej modyfikacje urozmaicą rozgrywkę oraz zwiększą liczbę ścieżek rozwoju bohaterów.

Dżungla: Podobnie jak miało to miejsce na początku drugiego sezonu, tak i teraz zamierzamy wprowadzić zmiany dotyczące mechaniki dżungli.

Choć jesteśmy zadowoleni z usprawnień płynności rozgrywki w dżungli (bardziej podatni na ataki bohaterowie walczący w dżungli, więcej zasadzek itp.), nadal pozostaje wiele aspektów, które powinny zostać poprawione. Mieliśmy dwa zasadnicze cele: zwiększyć liczbę postaci przydatnych podczas walki w dżungli oraz zmodyfikować zastawianie zasadzek w taki sposób, by bohaterowie walczący w dżungli nie byli jedynymi postaciami mającymi wpływ na przebieg rozgrywki podczas walk w alejach.

Więcej szczegółów dotyczących wymienionych wyżej zmian zdradzi wam Statikk. Mamy nadzieję, iż będą one miały pozytywny wpływ na grę oraz zwiększą przydatność bohaterów; także w alejach. Zamierzamy też wprowadzić nowe przedmioty, przeznaczone do gry w dżungli (teraz funkcję tę pełnić będą nie tylko przedmioty Madreda!)

Specjalizacje: Specjalizacje również dają nam szerokie pole do popisu. Pragniemy zwiększyć różnorodność specjalizacji, a także usprawnić kilka konkretnych aspektów:
  • rozwijanie umiejętności z drzewka aktualnie niezbyt opłacalne;
  • wczesne zwiększenie odporności na magię oraz pancerza sprawia, że bohaterowie unikają śmierci, nawet jeśli dostaną wycisk w alei;
  • za mało jest „fajnych” specjalizacji.
W tym celu FeralPony spedził ostatnio dużo czasu, starając się zmodyfikować system specjalizacji, jednocześnie starając się urozmaicić schemat ich rozwoju. Pod koniec tygodnia postara się osobiście opowiedzieć wam o szczegółach tych zmian oraz przytoczyć parę konkretnych przykładów.

Czary przywoływacza: Na koniec zajmiemy się kwestią czarów przywoływacza. Oto garść zapowiedzi:
  • wydłużyliśmy czas odnowienia popularnych czarów przywoływacza (Błysk, Podpalenie itp.), a także osłabiliśmy ich moc;
  • dodaliśmy czar osłaniający z Areny Treningowej, a także uczyniliśmy z Uzdrowienia umiejętność wsparcia;
  • staramy się wzmocnić część słabszych umiejętności!
Mamy nadzieję, że zmiany te zwiększą liczbę opcji personalizacji czarów, dzięki czemu bez trudu dopasujecie je do swoich stylów gry lub do wymagań konkretnego meczu, bez konieczności rezygnacji z aktualnych faworytów. Choć chętnie przypisałbym sobie wszystkie zasługi na polu wzmacniania umiejętności, zajmuje się tym głównie nasz ekspert, Roku, dlatego zaczekam ze zdradzaniem szczegółów na niego.

Wierzymy, że w ten sposób urozmaicimy strategie dostępne w ramach League of Legends oraz wprowadzimy nowy system rozgrywki.

Bądźmy szczerzy – proces ten będzie odbywać się stopniowo. Wiemy, że najbliższe rozgrywki będą się znacznie różnić od dotychczasowych. Postaramy się dzień i noc pilnować, by nie wystąpiły jakiekolwiek problemy techniczne. Jeżeli coś przeszkodzi wam w grze, jesteśmy gotowi stworzyć łatkę nawet w najbardziej niesprzyjających okolicznościach. Nie zapomnijcie podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami podczas tego przedsezonu, a także zapoznajcie się ze szczegółowymi opisami zmian przygotowanymi przez: Xypherousa, Statikka, FeralPony i Roku, które pojawią się za kilka dni!

Źródło: http://leagueoflegends.com

Aktualizacje zapowiadają się ciekawe, jednak zmienią wiele w grze. Najbardziej interesuje mnie dżungla, nowe przedmioty oraz

dodaliśmy czar osłaniający z Areny Treningowej, a także uczyniliśmy z Uzdrowienia umiejętność wsparcia;

. Jak waszym zdaniem zapowiada się patch?
Odnośnik do komentarza

Co do specjalizacji to zgadzam się w 100% że nie ma "fajnych specjalizacji" oraz rozwijanie ich w niektórych przypadkach jest mało opłacalne. Szkoda tylko że najprawdopodobniej nie będzie już można dodawać w Obronę armora i odporności na magie - bo dużo to dawało jednak.

 

Szkoda że błysk i podpalenie będą miały większego cd i będą słabsze, bo jednak to były 2 najbardziej używane czary.

 

Co do jungli to się nie wypowiadam bo nic jeszcze nie wiadomo. Więc jak będą jakieś nowe informacje to w sumie możesz to wrzucić na forum.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności