Skocz do zawartości

[Opis gry] Bad Day L.A. (2006)


unimator
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Bad Day L.A. (2006)
Dołączona grafika


producent: Enlight Software
wydawca: Enlight Software
dystrybutor PL: Wydawnictwo Bauer
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:

  • Świat: 08 sierpnia 2006
  • Polska: 08 sierpnia 2006
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+


Bad Day L.A. to przygodowa gra akcji, której twórcą jest American McGee - znany graczom na całym świecie, w szczególności dzięki takim produkcjom, jak: Alice i Scrapland.

Akcja Bad Day L.A. toczy się we współczesnym Los Angeles, a gracz wciela się w rolę Anthony’ego Williamsa - bezdomnego bohatera, kloszarda, który zarzucił uprzywilejowane życie wziętego agenta Hollywood, po tym jak zgubił poczucie własnej godności. Anthony utrzymuje się przy życiu w swoim kokonie biedy i izolacji do momentu, kiedy to Los Angeles zostaje zaatakowane przez zombie, terrorystów oraz falę trzęsień ziemi i inne nieopisane katastrofy – naturalne i nienaturalne. Stając wobec tego zagrożenia, Anthony - choć niechętnie - jest zmuszony do podjęcia walki o własne przetrwanie i przeżycie oraz walki o ocalenie miasta i jego mieszkańców.

Podczas rozgrywki gracz przemierza prawdziwe dzielnice Los Angeles (w sumie 10 poziomów), m.in. Hollywood Boulevard, Venice Beach i Beverly Hills, a do skutecznej eksterminacji wrogów i likwidacji zagrożeń służy mu cały arsenał broni (często bardzo dziwacznej), składający się m.in. z przedmiotów codziennego użytku. Bad Day L.A. oferuje dużą dawkę humoru, wyśmiewającego i wyszydzającego panującą obecnie w Stanach Zjednoczonych „kulturę strachu”. Pokazuje również w krzywym zwierciadle samo Los Angeles oraz katastroficzne filmy.

Ponadto gra została wyposażona w zaawansowany system sztucznej inteligencji (AI), dzięki któremu postacie niezależne (NPC) zaopatrzone zostały w szereg emocji takich, jak: gniew, cierpienie, rozpacz, czy przerażenie.

Wszystko to zostało ukazane w komiksowej grafice (cel-shading), stworzonej przez amerykański, małżeński duet Kozyndan, a nadającej grze unikalny wygląd.
Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności