Skocz do zawartości

[Opis Gry] Football Manager 11


Zielin
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

Minimalne wymagania sprzętowe: - System operacyjny: Windows XP / Windows Vista / Windows 7

- Procesor: Intel Pentium IV 1.4 Ghz / AMD Athlon 64 1.8 Ghz lub szybszy dla Windows XP; Intel Pentium IV 2.0 Ghz lub szybszy / AMD Athlon 64 2.0 Ghz lub szybszy dla Windows Vista i Windows 7

- Pamięć RAM: 512 MB RAM dla Windows XP / 1 GB dla Windows Vista / 1GB dla Windows 7

- Karta graficzna: zgodna z DirectX 9.0c, posiadająca 128 MB VRAM oraz sprzętowe wsparcie Pixel Shader 2.0 (Nvidia Geforce 5900 Ultra / ATI Radeon 9800 / Intel 82915G/82910GL)

- Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0c

- Wymagana ilość wolnego miejsca na dysku twardym: 2GB

- Napęd: DVD-Rom x8

- Gra wieloosobowa: szerokopasmowe połączenie z Internetem

 

 

Football Manager 2011 to kolejna część serii doskonale znanej wszystkim fanom managerów piłkarskich. Produkcja Sports Interactive, od lat uważana za najlepszą w tym gatunku, jak co roku ukazuje się z kosmetycznymi poprawkami w stosunku do poprzedniczek.

Tak jak przyzwyczaiła już nas do tego ta marka, wcielamy się w postać menedżera, który ma okazję prowadzić określoną drużynę w wybranym przez nas kraju. Podejmując decyzje strategiczne, ustalając taktykę na następny mecz i przeprowadzając transfery mamy duży wpływ na to, jak nasz zespół będzie się prezentował na przestrzeni kolejnych sezonów.

Chociaż gra nie wprowadza rewolucyjnych zmian i opiera się na znanych miłośnikom cyklu zasadach, to mimo wszystko pokuszono się o kilka nowinek. Na pierwszy plan wyłania się wprowadzenie funkcji agentów oraz rozbudowanego modułu poszukiwania nowych zawodników dla swojej drużyny. Szczególnie ta pierwsza zmiana w znacznym stopniu wpływa na rozgrywkę w Football Managerze 2011 i zmienia sposób dokonywania transferów.

Agenci mają pod swoją opieką kilkudziesięciu zawodników i rozmowy o sprowadzeniu gracza do naszej drużyny lub przedłużeniu kontraktu prowadzimy właśnie z nimi. Menadżerowie zawodników różnią się miedzy sobą cechami charakteru, co powoduje, że negocjacje za każdym razem wyglądają w inny sposób – niektórzy agenci z łatwością godzą się na proponowane przez nas warunki, inni starają się podbijać stawkę i wywalczyć jak najlepszy kontrakt dla swojego klienta.

Drugą istotną nowością w Football Manager 2010 jest wprowadzenie nowego systemu treningowego. Zmiany objęły zarówno sposób prowadzenia indywidualnych zajęć dla piłkarzy jak i ćwiczenia dla całej drużyny. W tym drugim przypadku zespołowi możemy zaaplikować trening przedmeczowy, przygotowując graczy pod najbliższego rywala. Ustalamy poziom intensywności treningu, oraz decydujemy który z elementów zawodnicy powinni poprawić przed zbliżającym się spotkaniem: grę ofensywną lub defensywną, rozgrywanie stałych fragmentów w obronie lub ataku lub zgranie całego zespołu. Poziom znajomości taktyki przez zespół obrazuje teraz specjalny ekran postępów.

Ważnym elementem jest też ustalanie taktyki na każdy kolejny mecz. W zależności od poziomu sportowego następnego przeciwnika, dobieramy odpowiednią strategię i ustawiamy piłkarzy w taki sposób, by jak najskuteczniej obnażyć braki rywala. Ekran taktyczny w tegorocznej edycji wzbogacił się o edytor rozgrywania stałych fragmentów gry, działający na identycznej zasadzie jak kreator taktyk. W kilku prostych krokach wybieramy sposób zagrania piłki z rzutu wolnego lub rożnego oraz ustawienie graczy ofensywnych i defensywnych.

Nie zapomniano o szlifach w temacie oprawy wizualnej. W tego typu produkcjach nie jest ona najważniejsza, ale autorzy mimo wszystko poprawili tryb wyświetlania meczu w 3D. Dodatkowym smaczkiem jest możliwość rozgrywania spotkań wieczorem przy sztucznym oświetleniu oraz odpowiednie zróżnicowanie warunków pogodowych. Interfejs po raz kolejny został delikatnie usprawniony, dzięki czemu obsługa jest prostsza i bardziej przejrzysta.

W tegorocznej edycji zaimplementowano również obsługę popularnych serwisów społecznościowych. Bezpośrednio z poziomu gry na YouTube można wysyłać filmy prezentujące bramki z naszych spotkań oraz dzielić się wiadomościami ze świata gry za pomocą Twittera.

"Oh, look at the time…. The big hand says f*ck, and the little hand says Off….. Good thing there’s not a second hand. I’m goin’ in."

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności