Skocz do zawartości

[Opis gry] Max Payne (2003)


scoops
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Max Payne (2003)


Dołączona grafika


Wydany w 2001 roku Max Payne był jedną z bardziej innowacyjnych i zarazem grywalnych strzelanek z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Gra początkowo powstała z myślą o posiadaczach komputerów osobistych. Z czasem doczekała się jednak wersji przeznaczonych na popularne konsole. Co ciekawe, oprócz edycji na PS2 oraz Xbox’a, nie zapomniano także o posiadaczach konsolek GameBoy Advance. Mamy tu do czynienia z produktem pod wieloma względami przypominającym swój pierwowzór, a więc bardzo efektownym shooterem. Za przygotowanie opisywanej konwersji odpowiedzialne jest studio Mobius Entertainment, które na przenośną konsolkę firmy Nintendo wydało też takie gry jak Army Men: Turf War, czy Drome Racers. Kieszonkowy Max Payne powstał oczywiście wyłącznie z myślą o pojedynczym graczu.
Przedstawiona historia pokrywa się z tą z podstawowej wersji gry. Wcielamy się więc w tytułowego nowojorskiego policjanta. Max szuka zemsty na osobach, które wymordowały jego rodzinę. Jednocześnie sterowany przez nas bohater znalazł się na celowniku lokalnych stróżów prawa, których w rezultacie musi za wszelką cenę unikać. Wersja przeznaczona na GameBoy’a Advance składa się z trzech głównych części, które podzielono na dwanaście rozbudowanych rozdziałów. Każdy rozdział rozgrywa się na oddzielnej planszy. Gracz otrzymuje również określoną ilość żyć. W przypadku wyczerpania przydzielonej puli należy rozpocząć cały rozdział od początku. Gra jest niestety bardzo krótka. W nagrodę za jej ukończenie można jednak liczyć na odblokowanie dodatkowych trybów zabawy (np. przechodzenia etapów na czas).
Akcja obserwowana jest w rzucie izometrycznym. Sterowana przez nas postać policjanta stacza efektowne pojedynki z bandytami. Kieszonkowy Max Payne posiada oczywiście tryb bullet-time, polegający na włączeniu spowolnienia czasu. Możemy również wykonywać wyjątkowo efektowne rzuty, dzięki którym unikniemy wielu ataków. Oprawa wizualna gry prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania. Widać to w szczególności na przykładzie wspomnianego wyżej bullet-time’u. Gracze mogą też liczyć na wiele ciekawych efektów specjalnych. Bardzo ładnie wykonano również głównego bohatera. Co ciekawe, widoczne na ekranie postaci są stosunkowo duże w porównaniu z innymi strzelankami wydanymi na GameBoy’a Advance.
Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności