Skocz do zawartości

[Opis Gry] Metal Gear Solid 2: Substance


liffer
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

 

 

Specjalna, rozszerzona edycja gry Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Jest to gra akcji typu „stealth”, w której wcielamy się postać Snake'a, doświadczonego żołnierza oddziałów specjalnych, można śmiało powiedzieć jednoosobowej armii.

Metal Gear Solid 2: Substance to specjalna, rozszerzona edycja gry Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty stworzona z myślą o komputerach PC oraz konsolach PS2 i Xbox. Jest to gra akcji typu „stealth”, w której wcielamy się postać Snake'a, doświadczonego żołnierza oddziałów specjalnych, można śmiało powiedzieć jednoosobowej armii. Super tankowiec, którym transportowany jest Metal Gear Ray - robot bojowy o niespotykanej sile rażenia, zostaje opanowany przez terrorystów, którzy zamierzają go ukraść. Jak można się domyśleć nasz bohater musi zinfiltrować transport, unieszkodliwić terrorystów i zapobiec wykorzystaniu broni/robota przez niewłaściwych ludzi.

 

W Metal Gear Solid 2 czekają na nas misje o różnorodnych celach, poczynając od robienia zdjęć zwiadowczych, przez rozbrajanie ładunków C4, na włamaniach do komputerów kończąc. Co ciekawe twórcy tak skonstruowali grę, iż możliwe jest jej ukończenie bez zabicia nawet jednej osoby - Snake może po prostu ogłuszyć przeciwników i wykonać swoje zadanie. Oczywiście nie jest to obowiązkiem i wielbiciele filmów typu „Rambo” mogą po prostu wszystkich pozabijać. Jak już wspomniano na wstępie Metal Gear Solid 2: Substance to rozszerzona wersja Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty dlatego też oprócz tego, co znalazło się w Sons of Liberty, znajdziemy tu pięć całkowicie nowych scenariuszy, tzw. „Snake Tales”, ponad 350 misji typu VR, ponad 150 innych, alternatywnych misji oraz ukryte grywalne postacie i nowe tryby rozgrywki.

 

W stosunku do pierwszej części, gra zyskała nową, atrakcyjniejszą trójwymiarową oprawę graficzną, teraz modele postaci są bardziej szczegółowe, podobnież lokacje, w których toczy się akcja. Nowe możliwości zyskał też sam bohater, przykładowo, teraz może rzucać przedmioty by odwrócić uwagę przeciwników, chować ciała czy też wykorzystywać drzwi jako tarcze; może też zranić wroga w określoną część ciała, np. w rękę (wróg nie może użyć broni), czy w nogę (nie może uciec). Sporo zmian widać też po przeciwnej stronie, wrogowie współpracują ze sobą, posiadają krótkofalówki do wzajemnej komunikacji i używają przedmiotów jako osłony przed strzałami.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności