Skocz do zawartości

[Opis Gry] RaceRoom Racing Experience


Mistrzu :P
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

image-03-700x393.jpg


 


 


RaceRoom Racing Experience stanowi kolejny krok w ewolucji symulatorów wyścigowych studia SimBin. Szwedzi wyrobili sobie wśród graczy opinię autorów realistycznych produkcji dla szerokiego grona entuzjastów samochodów. Tym razem twórcy postanowili stworzyć swoistą platformę społecznościową, w ramach której możemy wspólnie pościgać się z innymi użytkownikami, zarządzać garażem, tworzyć grupy zrzeszające miłośników poszczególnych producentów itp. Na potrzeby tego tytułu wdrożono również całkiem nowy silnik graficzny oraz dopracowano fizykę jazdy, aby zapewnić jak najbardziej realistyczne doznania płynące z zabawy.


Gra RaceRoom Racing Experience opiera się na modelu nazwanym free to race, co oznacza, że za darmo możemy skorzystać z podstawowych funkcji, niewielkiej puli samochodów (np. Aquila CR1 Sports GT) oraz tras (np. fikcyjna Argentina’s Portero de los Funes). W zależności od naszych preferencji dokupujemy za prawdziwe pieniądze konkretne modele pojazdów oraz różnorodne tory, wiernie przeniesione na ekrany komputera. W sklepie dostępne są takie licencjonowane maszyny jak McLaren Mercedes SLR, Audi R8 GT czy BMW 134. Z kolei wśród sportowych aren znalazł się między innymi słynny holenderski tor Zandvoort, ale nie brakuje także mniej znanych lokacji pokroju australijskiego Bathursta.


Oprócz wspomnianych funkcji społecznościowych twórcy udostępnili rozbudowany system statystyk pozwalający na gromadzenie licznych danych dotyczących osiąganych wyników. Z kolei każdy z producentów samochodów doczekał się strony wzorowanej na facebookowym profilu. Po dołączeniu do niego otrzymujemy najnowsze informacje na temat kolejnych pojazdów z jego katalogu, które mają trafić do tej produkcji.


W porównaniu z poprzednimi symulatorami szwedzkiego studia znacznej poprawie uległa oprawa audiowizualna. O wiele dokładniej prezentują się modele pojazdów, jak i otoczenie tras. Miłośnicy symulacji mogą skorzystać z wiernie odwzorowanego widoku wewnątrz samochodu, a poprawiona fizyka ImmersiDrive gwarantuje bardziej realistyczne uszkodzenia oraz zużywanie opon. Dodano również obsługę zestawów audio 7.1 oraz opcję odtwarzania większej liczby dźwięków jednocześnie.

MAM DWIE PÓŁKULE MÓZGU HIPA I HOPA

 

legia5.gif

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności