Skocz do zawartości

overlay hook pytanie


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od wczoraj zastanawiam się nad pewną kwestią - jak neverlose.cc renderuje swoje menu? Co oni mogą hookować? Wiem, że po zrobieniu zrzutu ekranu pod F12 menu nie jest widoczne na zrzucie, mimo to wciąż jest renderowane.

Obstawiam, że to GameOverlayRenderer.dll, ale mam wątpliwości co do tych zrzutów ekranu, ponieważ kiedy zhookowałem swapchain to menu widać.

Neverlose to oczywiście przykład, jest wiele cheatów, które tak działają.


Edytowane przez nof
Odnośnik do komentarza

@nof w którejś aktualizacji Windows 10 wprowadzono flagę WDA_EXCLUDEFROMCAPTURE i teraz wiele czitów z tego korzysta

 

 

 

Także możesz to dosłownie załatwić jedną linijką

Pomogłem i chcesz podziękować? Zostaw up.png przy poście

CSHEx4.png

 

Szukasz taniego i bardzo dobrego cheata na legit? Wypróbuj CSH External VIP Project.

Odnośnik do komentarza

Obstawiam, że ta flaga może być sprawdzana przez Anti-Cheata, chociaż nie wiem skoro jednak hookuje overlay i nie tworze nowego (pracuję nad FiveM jakby co).

Menu nadal jest widocznie, może coś źle robię. Podsyłam kod.

 

__int64 __fastcall hook::PresentHook(IDXGISwapChain* swap_chain, __int64 sync_interval, __int64 flags)
{
    if (!init)
    {
        if (SUCCEEDED(swap_chain->GetDevice(__uuidof(ID3D11Device), (void**)&ui::g_pd3dDevice)))
        {
            ui::g_pd3dDevice->GetImmediateContext(&ui::g_pd3dDeviceContext);
            DXGI_SWAP_CHAIN_DESC sd;
            swap_chain->GetDesc(&sd);
            ui::window = sd.OutputWindow;
            ID3D11Texture2D* pBackBuffer;
            swap_chain->GetBuffer(0, __uuidof(ID3D11Texture2D), (LPVOID*)&pBackBuffer);
            ui::g_pd3dDevice->CreateRenderTargetView(pBackBuffer, NULL, &ui::g_mainRenderTargetView);
            pBackBuffer->Release();
            ui::oWndProc = (WNDPROC)SetWindowLongPtr(ui::window, GWLP_WNDPROC, (LONG_PTR)WndProc);
            ui::initialize();
            SetWindowDisplayAffinity(ui::window, WDA_EXCLUDEFROMCAPTURE);
            init = true;
        }
        else
            return OrigPresent(swap_chain, sync_interval, flags);
    }
  	ImGui_ImplDX11_NewFrame();
    ImGui_ImplWin32_NewFrame();
    ImGui::NewFrame();
 	
  	if (ui::menu_open)
    {
      // 
    }
  	ImGui::Render();

    ui::g_pd3dDeviceContext->OMSetRenderTargets(1, &ui::g_mainRenderTargetView, NULL);
    ImGui_ImplDX11_RenderDrawData(ImGui::GetDrawData());
    return OrigPresent(swap_chain, sync_interval, flags);
}

 

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, shv napisał(a):

Ale co chcesz osiagnac, ac tam robi screeny?

No niestety robi, admin na serwerze w każdym momencie może zrobić screena twojego ekranu.

Ale teraz to głównie chodzi mi o to, aby menu nie było widocznie pod F12 na zrzucie steam'a.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności