Skocz do zawartości

Płatny skrypt w NeverLose, do czego służy?


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez maatrix,
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

@HubiXx1 - Tyle że kolega dobrze Ci napisał, że w opisie skryptu powinno być napisane do czego służy on, zawsze możesz się skontaktować z sprzedawca, w celu dojścia do większej informacji. 

https://steamcommunity.com/id/deyxq - Steam | deyxq - Snapchat & Instagram «

Odnośnik do komentarza

@igorlegend21 pisze tylko to 

Cytat

The idea of dormant aimbot in itself is full of flaws and will never work perfectly. It will NEVER work to 100% or hit every shot. I tried my best with the current limitation of the Neverlose API and so far it works pretty good.

Odnośnik do komentarza
  • Rozwiązanie

strzela w niewidocznych na esp przeciwników

np. na mirage jak stoisz koło wejścia do kuchni od strony ct, to możesz skanować pałace przez sciane mimo że na esp nie pojawiają ci się przeciwnicy

normalnie musisz to robisz ręcznie a ten skrypt w teorii ma ci automatycznie strzelać

 

                               

 

Odnośnik do komentarza

@Cebula_YT nie ma tego na public ale dam ci tutaj kod:

-- ui
local ui_main_enable = menu.Switch("Advanced Dormant Aimbot", "Dormant Aimbot", false, "Turn on or bind me.")

local ui_main_debug = menu.Switch("Advanced Dormant Aimbot", "Debug mode", false, "Prints debug info.")

local ui_settings_mindmg = menu.SliderInt("Settings", "Minimum Damage", 1, 1, 10, "Minimum damage to fire.")
local ui_settings_hitchance = menu.SliderInt("Settings", "Hitchance", 1, 1, 10, "Minimum hitchance to fire.")

-- info
local ui_info = menu.Text("Info",
                    "You're using: Dormant Aimbot.\n\nWelcome back, " .. cheat.GetCheatUserName() .. ".\nThanks For Buying my Lua.\n\nCredits: Jugosławia influencers")

-- consts
local IN_ATTACK = 1
local IN_ATTACK2 = 2048

-- some math
local math_helper = {
    FixAngles = function(self, angles)
        while angles.pitch < -180.0 do
            angles.pitch = angles.pitch + 360.0
        end
        while angles.pitch > 180.0 do
            angles.pitch = angles.pitch - 360.0
        end

        while angles.yaw < -180.0 do
            angles.yaw = angles.yaw + 360.0
        end
        while angles.yaw > 180.0 do
            angles.yaw = angles.yaw - 360.0
        end

        if angles.pitch > 89.0 then
            angles.pitch = 89.0
        elseif angles.pitch < -89.0 then
            angles.pitch = -89.0
        end
        if angles.yaw > 180.0 then
            angles.yaw = 180.0
        elseif angles.pitch < -180.0 then
            angles.pitch = -180.0
        end

        return angles
    end,

    VectorAngles = function(self, src, dist)
        local forward = dist - src

        local tmp, yaw, pitch

        if forward.x == 0 and forward.y == 0 then
            yaw = 0

            if forward.z > 0 then
                pitch = 270
            else
                pitch = 90
            end

        else
            yaw = (math.atan2(forward.y, forward.x) * 180 / math.pi)
            if yaw < 0 then
                yaw = yaw + 360
            end

            tmp = math.sqrt(forward.x * forward.x + forward.y * forward.y)
            pitch = (math.atan2(-forward.z, tmp) * 180 / math.pi)

            if pitch < 0 then
                pitch = pitch + 360
            end

        end

        return self:FixAngles(QAngle.new(pitch, yaw, 0))
    end
}

-- main
local DormantAimbot = {
    aim_angles = nil,
    aim_point = nil,
    cmd = nil,

    target = nil,

    weapon = nil,
    lp = nil,

    debug = false,

    SanityCheck = function(self, ent)
        if ent == nil then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Target invalid: null pointer")
            end
            return false
        end

        if not ent:IsPlayer() then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Target invalid: entity is not player")
            end
            return false
        end

        local enemy = ent:GetPlayer()

        if not enemy:IsDormant() then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Target invalid: target is not dormant ")
            end
            return false
        end

        if enemy:IsTeamMate() then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Target invalid: target is a teammate ")
            end
            return false
        end

        if enemy:GetProp("DT_BasePlayer", "m_lifeState") ~= 0 then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Target invalid: target is dead")
            end
            return false
        end

        return true
    end,

    TargetSelection = function(self)

        local ents = g_EntityList:GetEntitiesByName("CCSPlayer")

        for ent_index = 1, #ents do

            local entity = ents[ent_index]

            if self:SanityCheck(entity) then
                self.target = entity:GetPlayer()
                return
            end

        end

    end,

    BestHitbox = function(self, ent)
        local best_hitgroup_id = nil
        local best_dmg = 0

        for group_id = 1, 7 do

            local enemy_aim_point = ent:GetHitboxCenter(group_id)

            local current_dmg = cheat.FireBullet(self.lp, self.lp:GetEyePosition(), enemy_aim_point)

            if current_dmg > best_dmg then
                best_hitgroup_id = group_id
                best_dmg = current_dmg
            end

        end

        return best_hitgroup_id
    end,

    FireCheck = function(self)
        if not self:SanityCheck(self.target) then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: target is invalid")
            end
            return false
        end

        if self.weapon == nil then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: weapon null pointer")
            end
            return false
        end

        if self.weapon:IsKnife() or self.weapon:IsReloading() or self.weapon:IsGrenade() then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: weapon is reloading or invalid")
            end
            return false
        end

        if self.target:GetRenderOrigin():Length2D() > self.weapon:GetWeaponRange() then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: weapon out of range")
            end
            return false
        end

        if self.weapon:GetProp("DT_BaseCombatWeapon", "m_flNextPrimaryAttack") > g_GlobalVars.curtime then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: weapon is not ready")
            end
            return false
        end

        if not (bit.band(self.lp:GetProp("DT_BasePlayer", "m_fFlags"), 1) == 1) then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: localplayer is not on the ground")
            end
            return false
        end

        if self.weapon:GetProp("DT_WeaponCSBaseGun", "m_zoomLevel") ~= nil and
            self.weapon:GetProp("DT_WeaponCSBaseGun", "m_zoomLevel") == 0 then

            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: not scoped")
            end

            return false
        end

        return true
    end,

    HitChance = function(self) -- lmao
        local distance = self.lp:GetRenderOrigin():DistTo(self.aim_point)
        local weapon_inaccuarcy = math.max(self.weapon:GetInaccuracy(self.weapon), 0.00000001)

        local b = math.sqrt(math.tan(weapon_inaccuarcy) * 3.932) * distance

        return math.min((5.1432 / b) * 200, 100)
    end,

    Run = function(self, cmd)
        if not ui_main_enable:GetBool() then
            return
        end

        self.cmd = cmd
        self.lp = g_EntityList:GetClientEntity(g_EngineClient:GetLocalPlayer()):GetPlayer()
        self.weapon = self.lp:GetActiveWeapon()
        self.debug = ui_main_debug:GetBool()

        self:TargetSelection()

        if not self:FireCheck() then
            return
        end

        if self:BestHitbox(self.target) == nil then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: target unreachable")
            end
            return
        end

        self.aim_point = self.target:GetHitboxCenter(self:BestHitbox(self.target))
        self.aim_angles = math_helper:VectorAngles(self.lp:GetEyePosition(), self.aim_point)

        if cheat.FireBullet(self.lp, self.lp:GetEyePosition(), self.aim_point) < ui_settings_mindmg:GetInt() then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: min dmg is not satisfies settings")
            end
            return
        end

        if self:HitChance() <= ui_settings_hitchance:GetInt() then
            if self.debug then
                print("[Dormant Aimbot] Fire check failed: hitchance is not satisfies settings")
            end
            return
        end

        if self.weapon:GetProp("DT_WeaponCSBaseGun", "m_zoomLevel") ~= nil and
            self.weapon:GetProp("DT_WeaponCSBaseGun", "m_zoomLevel") == 0 then

            cmd.buttons = bit.bor(cmd.buttons, IN_ATTACK2)

            return
        end

        cmd.viewangles = self.aim_angles

        cmd.buttons = bit.bor(cmd.buttons, IN_ATTACK)

        if self.debug then
            print("[Dormant Aimbot] Fired at " .. self.target:GetName())
        end
    end

}

-- register callbacks
local function run_cb(cmd)
    DormantAimbot:Run(cmd)
end

cheat.RegisterCallback("createmove", run_cb)
Odnośnik do komentarza
36 minut temu, deyxq napisał:

@BellAA - Skąd to uzyskałeś za darmo? Skoro dopuszczone jest na sprzedaż oficjalnie na stronie NL, więc nie można tego rozpowszechniać bez pozwolenia. 

zgadzam sie z tym co napisal bellaa przed chwila, widzialem juz jednego darmowego ale usuneli go

Hej, Jeśli Ci pomogłem zostaw +!

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności