Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, trombaxd napisał:

A wiesz może jak wkleić do ayyware takie custmowe modele ?

 

Możesz przy użyciu Findmdl, ale ma tą wade, że jest callowane tylko przy ładowaniu mapy 

 

 

 

Możesz również pobawić się z precache, dzięki któremu możesz osobno ustawiać customowe modele na każde entity.

 

Spoiler

   class CNetworkStringTableContainer
    {
    public:
    	INetworkStringTable* FindTable(const char *tableName)
    	{
    		typedef INetworkStringTable*(__thiscall* oFindTable)(PVOID, const char*);
    		return call_vfunc< oFindTable >(this, 3)(this, tableName);
    	}
    };

 ClientStringTableContainer = (CNetworkStringTableContainer*)EngineFactory("VEngineClientStringTable001", NULL);

bool PrecacheModel(const char* szModelName)
{
    INetworkStringTable* m_pModelPrecacheTable = ClientStringTableContainer->FindTable("modelprecache");
 
	if (m_pModelPrecacheTable)
	{
		ModelInfo->FindOrLoadModel(szModelName);
		int idx = m_pModelPrecacheTable->AddString(false, szModelName);
		if (idx == INVALID_STRING_INDEX)
			return false;
	}
	return true;
}

pEntity->SetModelIndex(ModelInfo->GetModelIndex("custom_model"));

void SetModelIndex(int model)
    	{
    		typedef void(__thiscall* oSetModelIndex)(PVOID, int);
    		return call_vfunc< oSetModelIndex >(this, 75)(this, model);
    	}

 

 

Odnośnik do komentarza
  • temat został zablokowany
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności