Skocz do zawartości

Perfecthook chams jak zmienic XD


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

DrawModelExecute.h

Cytuj
  1. #pragma once
  2. #include "HookIncludes.h"
  3. typedef void(__thiscall* dme_t)(void*, void*, void*, const ModelRenderInfo_t&, matrix3x4*);
  4.  
  5. float flColor[3] = {0, 255, 0 };
  6.  
  7. void __fastcall hkDrawModelExecute(void* thisptr, int edx, void* ctx, void* state, const ModelRenderInfo_t &pInfo, matrix3x4 *pCustomBoneToWorld)
  8. {
  9. static bool DontDraw = false;
  10. static auto ofunc = hooks::modelrender.get_original<dme_t>(21);
  11. if (g_Options.Visuals.Enabled && g_Options.Visuals.Chams)
  12. {
  13. DontDraw = false;
  14.  
  15. const char * ModelName = g_ModelInfo->GetModelName((model_t*)pInfo.pModel);
  16. C_BaseEntity* pModelEntity = (C_BaseEntity*)g_EntityList->GetClientEntity(pInfo.entity_index);
  17. C_BaseEntity* pLocal = (C_BaseEntity*)g_EntityList->GetClientEntity(g_Engine->GetLocalPlayer());
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23. if (ModelName && g_Options.Visuals.Chams && g_Options.Visuals.Filter.Players && strstr(ModelName, "models/player"))
  24. {
  25. if (pModelEntity && pLocal)
  26. {
  27. if (!g_Options.Visuals.Filter.EnemyOnly ||
  28. pModelEntity->GetTeamNum() != pLocal->GetTeamNum())
  29. {
  30. pModelEntity = g_EntityList->GetClientEntity(pInfo.entity_index);
  31. if (pModelEntity)
  32. {
  33.  
  34.  
  35. if (pModelEntity->IsAlive() && pModelEntity->GetHealth() > 0)
  36. {
  37. float alpha = 1.f;
  38. if (pModelEntity->HasGunGameImmunity())
  39. alpha = 0,5.f;
  40.  
  41. g_RenderView->SetColorModulation(flColor);
  42. g_RenderView->SetBlend(alpha);
  43. ofunc(thisptr, ctx, state, pInfo, pCustomBoneToWorld);
  44.  
  45.  
  46. g_RenderView->SetColorModulation(flColor);
  47. g_RenderView->SetBlend(alpha);
  48.  
  49. }
  50. else
  51. {
  52. }
  53.  
  54. }
  55. }
  56. }
  57. }
  58. else if (g_Options.Visuals.Chams && g_Options.Visuals.WeaponsWorld && strstr(ModelName, "_dropped.mdl"))
  59. {
  60. }
  61. }
  62. if (!DontDraw)
  63. ofunc(thisptr, ctx, state, pInfo, pCustomBoneToWorld);
  64. g_ModelRender->ForcedMaterialOverride(NULL);
  65.  
  66.  
  67. }

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności