Skocz do zawartości

Plany na przyszłość w PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Gracze,

 

Dziś wreszcie mogę porozmawiać z wami o naszej wizji i planie na rok 2018. Przeszliśmy długą drogę przez ostatnie 2 lata i nauczyliśmy się tak wiele. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wykonaliśmy wiele planów, a dzisiaj ujawnimy, jak chcemy, aby PUBG ewoluował w 2018 roku. Przez ostatnie 2 lata ciężko pracowaliśmy, aby zbudować solidną podstawę dla najbardziej realistycznej rozgrywki w stylu Battle Royale. W tym roku planujemy operować na tym fundamencie i naprawdę zacząć dopracować nasz produk, wywalając błędy i rozwinąć grę jeszcze bardziej.

 

Kiedy wyszliśmy ze Steam Early Access, powiedzieliśmy, że to dopiero początek naszej podróży. W tym roku zobowiązujemy się do regularnego dostarczania ważnych treści co dwa miesiące. Pierwsza paczka jest planowana na ten miesiąc. Każda z tych głównych aktualizacjach przyniesie zmiany do poszczególnych systemów i / lub wprowadzeni nowych treści. Mniejsze aktualizacje między głównymi będą również wydawane przez cały rok.

 

W tym roku chcemy zaangażować naszych graczy w ciągły rozwój PUBG jeszcze bardziej niż wcześniej, a aby do tego doprowadzić, planujemy otworzyć eksperymentalny serwer testowy, aby szybciej uzyskać cenne informacje o naszych zmianach rozwoju kontentu, aby mieć rzeczywisty wpływ na to, jak nasza gra się zmienia i będzie się rozwijała.

 

Naszym celem jest także ciągłe ulepszanie estetyki gry, a dziś chcemy podzielić się niektórymi obrazami pokazującymi pracę, którą zespół sztuki stara się poprawić sposób renderowania domów w grze.

pubg-rm-1.jpg

 

Teraz przejdźmy do właściwych planów. Należy pamiętać, że wszystko poniżej może ulec zmianie i nadal wymaga masy pracy. Mając to na uwadze, przejdźmy do szczegółów!

 

 

Nowa zawartość i rozgrywka

 

W przyszłym miesiącu wprowadzimy nową, wyspową mapę 4×4 km na naszym Experimental Test Server, którą będziecie mogli wypróbować. Jest to znacznie mniejsza mapa i powinna dać Wam znacznie intensywniejszą i szybszą rozgrywkę Battle Royale. Zapewni to częstsze spotkania graczy i krótsze mecze, a my chcemy całość jak najszybciej Wam przekazać, abyśmy mogli wykorzystać Wasz wkład, aby wspólnie stworzyć niezapomniane doświadczenia.

nowa-mapa-pubg.jpg

 

 

Jesteśmy również gotowi, aby rozpocząć testowanie naszego systemu emotikon. Będziesz mógł to za niedługo sprawdzić na naszych serwerach testowych. Z niecierpliwością czekamy na Wasze opinie na temat tego nowego systemu i będziemy nadal rozszerzać zakres emotikonów dostępnych przez cały rok. Na razie poniżej znajduje się krótki podgląd niektórych reakcji, które wykonywaliśmy w tym systemie.

KUuv63U.gif.f6d999cd80a51abf8ccc6fc44f19b305.gif

 

g9hzIM5.gif.e14664b77a0baf8816a1e90e109342cc.gif

 

 

 

Pracowaliśmy z naszym niesamowitym zespołem projektantów, aby zaplanować nowe i interesujące tryby gry dla PUBG. Wciąż jesteśmy na początku drogi, jeśli chodzi o wyróżnienie wszystkich wad i szczegółów, więc niestety nie jestem jeszcze w miejscu, w którym mogę podzielić się szczegółami.

 

Planujemy dodać nowe pojazdy w pierwszej połowie roku i chcemy nadal rozszerzać nasz zestaw uzbrojenia, a także dodawać nowe dodatki do broni w tym roku. Oto krótki przegląd jednej z nowych broni.

nowa-bro%C5%84-pubg.jpg

 

 

Następna mapa, nad którą pracujemy, ma rozmiar 8 x 8 km. Podobnie jak w przypadku mniejszej mapy, która trafia do eksperymentalnych serwerów testowych, chcemy to oddać w Wasze ręce na wczesnym etapie rozwoju, abyś mógł pomóc nam w dopieszczeniu rozgrywki na tej nowej planszy.

 

Jesteśmy gotowi, aby rozpocząć testowanie Osiągnięć, listy przyjaciół w grze i czatu głosowego składu w menu głównym! Chcielibyśmy dodatkowo umożliwić Wam dostosowanie Waszej postaci, a zarówno skórki spadochronowe, jak i skórki broni zostaną dodane w przyszłości, aby Wam w tym pomóc.

 

Będziemy także testować penetrację kończyn i pojazdów na serwerach testowych później. To doda nowej głębi naszemu systemowi balistycznemu i zwiększy realizm rozgrywki. Będziemy oczywiście uważnie słuchać Waszych opinii na temat tych nowych systemów, a jeśli masz obawy, udaj się na nasze fora i zostaw tam swoją opinię.

 

W 2018 roku będziemy przyglądać się naszym systemom animacji TPP i FPP, aby były bardziej płynne i bardziej reaktywne dla środowiska. Obejmuje to animacje dotyczące wsiadania do pojazdów i zmiany miejsca siedzącego w pojeździe. Chcemy również poprawić sposób poruszania się postaci, aby nasza powtórka 3D mogła dostarczyć najlepsze klipy.

 

Również w naszych planach znajduje się przegląd systemu spadochronowego, aby był bardziej responsywny, i dopracowanie ogólne wyglądu animacji. Pracujemy również nad ulepszeniem naszych systemów walki wręcz.

 

rm2-1.jpg

 

 

Stabilność, optymalizacja, zabezpieczenia

 

Nie zapomnieliśmy o naszym głównym obowiązku wobec graczy -zapewnieniu stabilnego, płynnego i bezpiecznego środowiska dla doskonałej gry Battle Royale. Kontynuujemy nasz codzienny trud w celu zwalczania oszustów, poprawy stabilności serwera i dalszej optymalizacji naszych serwerów. Niemożliwe jest rozwiązanie tych problemów raz na zawsze, ale naszym celem jest ciągła poprawa w tym zakresie.

 

Ze względu na delikatny charakter tego tematu, nie będę mógł przejść do konkretnych planów. Jednak planujemy na bieżąco informować o naszych staraniach, ponieważ mamy czym się pochwalić.

 

Dźwięk

 

W pierwszej połowie 2018 roku zamierzamy wzbogacić brzmienie pojazdów, co oznacza wprowadzanie dźwięków zawieszenia i tych związanych z poślizgami. Chcemy również pracować z obiektami, które odzwierciedlają różne warunki pogodowe i dodają odgłosy deszczu na powierzchni pojazdu. Również w pierwszej połowie roku chcemy poprawić brzmienie broni w zależności od POV.

 

W drugiej połowie roku planujemy zmienić dźwięk, który gracz wytwarza podczas przesuwania, aby odpowiadał wyposażeniu, które przenosi. Planujemy również wprowadzić różne dźwięki oddechu, gdy gracz na przykład biegnie, celuje w dół lub wstrzymując oddech.

 

rm2.jpg

 

 

Esport

 

Poważnie, jeszcze sceny nie podbiliśmy, ale to zrobimy. Dzięki niesamowitym opiniom społeczności graczy i profesjonalnej sceny wierzymy, że zmierzamy we właściwym kierunku. Naprawdę chcemy zbudować świetny fundament dla esportu Battle Royale i chociaż widzieliśmy kilka wspaniałych wydarzeń, które już wykorzystują naszą grę, mamy wiele do zrobienia, szczególnie trybem obserwatora.

 

Uważamy, że nasz system odtwarzania 3D jest kluczem do umożliwienia organizacjom zapewnienia lepszego odbioru meczów. W tym roku chcemy dalej ulepszać narzędzie podglądu na żywo, ale także zintegrować system powtórek dla kibiców, którzy będą mogli obserwować starcia na żywo. Nasz zespół ds. Analityki danych przelewał ranking i dane o wynikach gracza z ostatnich 3 miesięcy, a teraz pracują nad poprawą MMR i ogólnym systemem rankingowym.

 

Mamy wspaniałe zespoły pracujące nad tymi systemami, a wraz z nowym zestawem narzędzi Play Data API uważamy, że rok 2018 będzie dla nas wspaniałym rokiem, aby jeszcze bardziej wzmocnić naszą bazę esport.

 

 

Gry niestandardowe

 

Gry niestandardowe zostaną dodatkowo rozszerzone o narzędzia pomagające graczom, takie jak zapisywanie ustawień przedmeczowych. Planujemy również dystrybucję dostępu do większej liczby graczy, dzięki czemu w dowolnym momencie będzie więcej niestandardowych gier.

 

Nie możemy jeszcze wystarczająco podziękować za dotychczasową cierpliwość i wkrótce udostępnimy więcej informacji na temat naszych sukcesów i przyszłych wyzwań w tym zakresie.

rm4.jpg

 

 

Wsparcie dla twórców z społeczności

 

W tym roku wprowadzimy portal dla programistów PUBG. Nasz portal dla programistów będzie zawierał API dla programistów PUBG, blog programistyczny i uwagi techniczne dotyczące aktualizacji gier. Usługa API będzie wspierać programistów w społeczności, udostępniając dane graczy i meczów, dotyczące wydajności rozgrywki. Zapewni także programistom dane o dobieraniu, w danym sezonie i przez całą karierę danego konta, aby stworzyć atrakcyjne zasoby dla graczy.

 

Kolejna ciekawa i użyteczna aplikacja naszego API pozwoli grupom e-sportowym i innym stronom trzecim na tworzenie niestandardowych gier w PUBG. Umożliwi to grupom esportowym na efektywne zarządzanie grami, jednocześnie minimalizując bieżące prace techniczne ze strony PUBG Corp.

 

A więc tak prezentuje się plan na 2018 w PUBG. Należy pamiętać, że ta lista nowych funkcji i systemów nie jest uzupełniona o wszystko co zobaczycie w tym roku. Są jeszcze inne rzeczy, które planujemy wprowadzić, o których nie byliśmy jeszcze gotowi mówić, więc bądźcie czujni!

 

 

 

 

Źródło

PUBG24.pl


Edytowane przez Dawio

 534644968_giphy(1).gif.d40b0b9fe000e2f9a3d7867a0af11625.gif

Odnośnik do komentarza

Nasze plany na przyszłość:

 - wprowadzanie większej ilości anti-cheatów, które będą losowo banowały osoby, które nie cheatują

 - dodanie kolejnych etapów wirtualizacji na exe gry, żeby utrudnić cheaterom grę, ale przy okazji zepsuć FPS graczom bez haxów, no cóż, nie ma jednego bez drugiego hehe

 - pociśnięcie bajki, że pracujemy na netcodem, ale nic nie zrobimy, bo po co, skoro niegrywalny lag jest tylko na początku każdego meczu, nie ma nawet po co ukraińców do projektu przypisywać za 2$/godzinę

 - wytapetowanie budynków w grze, bo nagie cegły trochę nam się nie podobają, zajmie to pół roku bo ukraińcy coś ostatnio strajkują

 

Mamy nadzieję, że będziecie nadal kupować grę i dawać nam pieniądze za olewanie was ciepłym moczem. Bez was nigdy by nam się nie udało :)

- Butthole Corporation

 

:):):) 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności