Skocz do zawartości
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, wunderwafe napisał:

Bez nazwy jak się to nazywa, to ciężko pomóc. W sumie to nie widziąłem takiej funkcjonalności, ale można wyjść z bazowego ESP jakiegoś.

Zobacz sb Tu te czerwone duze strzalki co pakuzje gdzie jest przeciwnik

Odnośnik do komentarza

to nazywa się "fov arrows"

Tutaj znalazlem jakiś kod źródłowy.

/* - - - - - - - - - - - - - [ This is the function ] - - - - - - - - - - - - - */
void DoEnemyCircle(IClientEntity* pLocalPlayer, const Vector &vecDelta, float *flRotation)
{
	float flRadius = 360.0f;
	int iScreenWidth, iScreenHeight;
	game_interfaces::engine->GetScreenSize(iScreenWidth, iScreenHeight);
 
	Vector vRealAngles;
	game_interfaces::engine->GetViewAngles(vRealAngles);
 
	Vector vForward, vRight, vUp(0.0f, 0.0f, 1.0f);
 
	AngleVectors(vRealAngles, &vForward, NULL, NULL);
 
	vForward.z = 0.0f;
	VectorNormalize(vForward);
	CrossProduct(vUp, vForward, vRight);
 
	float flFront = DotProduct(vecDelta, vForward);
	float flSide = DotProduct(vecDelta, vRight);
	float flXPosition = flRadius * -flSide;
	float flYPosition = flRadius * -flFront;
 
	*flRotation = atan2(flXPosition, flYPosition) + M_PI;
	*flRotation *= 180.0f / M_PI;
 
	float flYawRadians = -(*flRotation) * M_PI / 180.0f;
	float flCosYaw = cos(flYawRadians);
	float flSinYaw = sin(flYawRadians);
 
	flXPosition = (int)((iScreenWidth / 2.0f) + (flRadius * flSinYaw));
	flYPosition = (int)((iScreenHeight / 2.0f) - (flRadius * flCosYaw));
 
	D::DrawRect(flXPosition, flYPosition, 10, 10, Color::Green());
}
/* - - - - - - - - - - - - - [ Inside PaintTraverse ] - - - - - - - - - - - - - */
	if(!G::pLocalPlayer || !G::pUserCmd)
		return;
 
	DoEnemyCircle(G::pLocalPlayer, pClientEntity->GetAbsOrigin(), &G::pUserCmd->viewangles.y);

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 7.08.2018 o 14:14, kxarim napisał:

to nazywa się "fov arrows"

Tutaj znalazlem jakiś kod źródłowy.

[...]

Kurde, jakby tylko funkcja anglevectors zwracała vectory dzięki którym byłoby dużo łatwiej i szybciej hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności