Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

[Poradnik] Kompilacja mapy za pomocą pliku .BAT w programie KBAT


BoratMinecraft
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Opiszę wam jak można kompilować mapki za pomocą programu KBAT.

 

1. Ściągamy KBAT'a - przeklej.pl - kbat v 1 8 .exe. Wrzucaj i ściągaj filmy, muzykę, obrazki i inne pliki z przeklej.pl

2. Robimy folder o nazwie kbat, na partycji, gdzie mamy zainstalowanego CS'a, wrzucamy do niego plik co ściągnęliśmy i wypakowujemy

3. Wrzucamy plik KBAT v 1.8.exe do folderu ZHLT

4. Wrzucamy plik *map (kompiluje TYLKO pliki *map) do folderu ZHLT

5. Uruchamiamy KBAT v 1.8.exe

Dołączona grafika

6. Klikamy Ustawienia

7. W polach Kompilator CSG, Kompilator BSP, Kompilator VIS i Kompilator RAD wybieramy pliki hlcsg.exe, hlbsp.exe, hlvis.exe i hlrad.exe z folderu ZHLT, w polu Skompilowaną mapkę skopiuj do wybieramy np. folder ZHLT, a w polu Nazwa pliku mapy wpisujemy nazwę mapy, bez końcówki *map i klikamy OK

Dołączona grafika

 

 

Na środkowym białym tle pojawiły się napisy.

Dołączona grafika

Klikamy w Parametry, zaznaczamy Kompilację końcową i klikamy OK.

Dołączona grafika

Do naszych napisów pojawiły się jeszcze nowe napisy ^^.

Dołączona grafika

Teraz wystarczy kliknąć Kompiluj, wpisać nazwę pliku *BAT (obojętnie jaką np. sdgadg). Kompilacja powinna się już zacząć, wyskoczy carne okienko. Jeżeli ono zniknie od razu, to znaczy że coś jest źle (dłuuugo miałem ten 'błąd' ale zaradziłem ^^), jeżeli okienko będzie dłużej i było widać że coś się robi, to znaczy że jest dobrze i po czasie się skompiluje. Jeżeli jednak był błąd, w miejscu gdzie chcieliśmy kompilować (ZHLT) MUSI być plik .err

Dołączona grafika

 

Plik *bat zapisujemy w tym samym folderze, gdzie jest plik *map! (czyli ZHLT)

 

TIP: w KBATcie możemy dodać pewny parametr, aby mapa nie potrzebowała pliku *wad na innych komputerach. Do pierwszej linijki dopisujemy -wadinclude nazwatextur.wad przykład linijki (po zaznaczeniu "kompilacji końcowej": D:\gry\kbat\ZHLT\hlcsg.exe zm_bunkiery.map -estimate -wadinclude bunkiery.wad (pamiętajmy też wrzucić plik *wad do folderu ZHLT)

 

Oczywiście zm_bunkiery nie ma niestandardowych textur.

 

 

Może być coś niezrozumiałe dla was, wiem - piszcie, bo też miałem dużo problemów z tym programem - może coś poradzimy

 

Z góry dzięki

 

Źródło: KBAT - Lepsza kompilacja map - Mapy do Counter Strike

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności