Skocz do zawartości

[Poradnik] Tworzenie SpamBota


BlueGuyPL
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim chciałbym wszystkich powitać. Jest to mój pierwszy post. Dziś chciałbym pokazać (a raczej napisać) jak stworzyć samemu spambota. Wiem że takie rzeczy zwykle się pobiera, ale niektórzy zapewne chcieliby stworzyć go samemu (powody nie są ważne). W tym poradniku nie tylko od tak napiszę, ale też postaram się wszystko zrozumiale wyjaśnić.UWAGA!!! PROSZĘ ROBIĆ DOKŁADNIE TO CO ZOSTAŁO NAPISANE W PORADNIKU, KAŻDY SZCZEGÓŁ MA ZNACZENIE, WŁĄCZNIE Z TYM JAK NAZWIECIE KTÓRE GUZIKI!!! Zatem tak:

 

Potrzene:

- program Visual Studio (wersja dowolna)

 

Tworzenie:

1. Odpalasz program, a następnie klikasz "New project". Na dole okna wybierasz nazwę projektu/programu i lokalizację. Po lewej stronie okna, które wyskoczyło, wybierasz: "Installed>Templates>Visual C#>Windows>Windows Forms Application

W tym punkcie stworzyłeś nowy projekt i wybrałeś jego platformę i typ. Nie będę w tym poradniku opisywał wszystkich typów, ponieważ jest to zbędne.

2. Teraz dopiero ujrzysz prawdziwy interface programu. Po lewej stronie klikasz Toolbox, rozwijasz General i klikasz 6 razy w Button oraz 2 w TextBox.

Utworzyłeś właśnie trzy, jeszcze nie nazwane przyciski oraz okno w którym użytkownik może coś wpisać. Reszty elementów interface'u nie będę opisywać.

3. Mniej więcej na środku ekranu masz okienko "From1". Ustawiasz tam swojego TextBoxa oraz trzy przyciski, tak, jak ci się podoba.

Właśnie rozmiejściłeś przyciski (1. Start [zaczyna spamować], 2. Stop [przestaje spamować], 3. Wyjście [wyłącza]) oraz TextBox (do którego użytkownik wpisze tekst, który ma być pisany).

4. Klikasz jeden raz na TextBoxa i w prawym dolnym rogu szukasz właściwości Multiline. Zmieniasz jej ustawienie na True. Rozciągasz (o ile chcesz) TextBoxa w górę.

Właściwość którą wybrałeś pozwala na napisanie kilku linii tekstu zamiast jednej.

5. Klikasz raz w Button 1 i szukasz właściwości "Text". Piszesz tam: Start. To samo robisz z Button 2 i wpisujesz: Stop. Tak samo robisz z Button 3 i wpisujesz: Wyjdź.

Nazwałeś teraz trzy przyciski, tak, aby napisy przekazywały co będzie się działo po ich kliknięciu.

6. Kliknij 2 razy na "Start", "Stop", i "Wyjdź". Ukaże ci się ten oto skrypt:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;

namespace WindowsFormsApplication1
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {

        }

        private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {

        }

        private void button3_Click(object sender, EventArgs e)
        {

        }
    }
}
 

 

Przed chwilą sprawiłeś, że w skrypcie programu pojawił się fragment na temat przycisków. Np:

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)

oznacza to samo co:

po kliknięciu tego przycisku:

7. Powróć do okienka, i kliknij ponownie ToolBox. Tym razem wywołaj Timer.

Utworzyłeś teraz regulator czasowy. Odpowiada on za to, aby skrypt powtarzał się, dopóty nie zostanie wyłączony.

8. Powróć do skryptu. Pod:

   private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {

wpisz:

timer1.Enabled = True;

Dodanie tej jednej linijki, sprawiło, że przycisk Start nie jest już bezużyteczny. Teraz, gdy klikniesz przycisk Start, Timer zacznie działać.

9. Pod:

private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {

wpisz:

timer1.Enabled = False;

Teraz gdy klikniesz "button 2" (stop), Timer przestanie działać.

10. Pod:

private void button3_Click(object sender, EventArgs e)
        {

wpisz:

Close();

Teraz, gdy klikniesz "Wyjdź", aplikacja zostanie zamknięta.

11. Powróć do okienka, i kliknij 2 razy w element "Timer".

Dodałeś element do skryptu, na temat tego, co ma się stać gdy timer zostanie odpalony.

12. Pod:

private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {

wpisz:

SendKeys.Send(textBox1.Text);

SendKeys.Send("{Enter}")

Skrypt ten sprawia, że program sam wywołuje efekt, który normalnie nastąpiłby po kliknięciu przez Ciebie klawisza. Pierwsza linijka każde kliknąć przyciski, które zostały kliknięte przy pisaniu w TextBoxie. Druga wywołuje efekt kliknięcia "enter".

 

Oto koniec tego poradnika. Podsumujmy zatem.

 

Skrypt:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;

namespace WindowsFormsApplication1
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
           timer1.Enabled = True;
        }

        private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {
           timer1.Enabled = False;

        }

       private void button3_Click(object sender, EventArgs e)
        {

        close();

        private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {

          SendKeys.Send(textBox1.Text);

          SendKeys.Send("{Enter}")

        }
    }
}
 

Program działa w następujący sposób:

 

1.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;

namespace WindowsFormsApplication1
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

To nas nie interesuje. Ta część odpowiada za odpalenie programu i ukazanie się przycisków etc.

2.

         private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
           timer1.Enabled = True;

Te 3 linijki odpowiadają za to, aby Timer został odpalony po kliknięciu przycisku.

3.

          private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {
           timer1.Enabled = False;

Te 3 linijki odpowiadają za to, aby Timer został wyłączony po kliknięciu przycisku.

4.

       private void button3_Click(object sender, EventArgs e)
        {

        close();

Te 3 linijki odpowiadają za to, aby aplikacja została wyłączona po kliknięciu przycisku.

5.

        private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {

          SendKeys.Send(textBox1.Text);

          SendKeys.Send("{Enter}")

Skrypt ten sprawia, że program sam wywołuje efekt, który normalnie nastąpiłby po kliknięciu przez Ciebie klawisza. Pierwsza linijka każde kliknąć przyciski, które zostały kliknięte przy pisaniu w TextBoxie. Druga wywołuje efekt kliknięcia "enter".

 

Oto koniec tego poradnika. Mam nadzieję że opisałem wszystko w miarę zrozumiale. Jeśli nie, albo jeśli jest jakiś problem, napiszcie pod postem, a postaram się wam pomóc/naprawić swój błąd albo i to i to.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

Dało by się takiego spambota napisać w console application ?

Nie jestem pewien. Jak już, trzebaby pokombinować i użyć innego skryptu. W konsoli nie dodasz przycisku, więc musiałbyś napisać skrypt, sprawiający, że po wpisaniu np. Start zaczęłoby spamować, Stop przestało i tak dalej. Nie próbowałem jeszcze robić czegokolwiek w konsoli, ponieważ nie uważałem tego za potrzebne. Jeśli chcesz, możesz trochę poszukać, myślę że natchnięty tą odpowiedzią sam trochę pogrzebię. Jeśli jest to łatwe, oczywiście przepraszam, ale nie znam się na tym typie aplikacji totalnie, chyba tylko kiedyś coś tam w Visual Basic'u zrobiłem (dawno, dawno).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności