Skocz do zawartości

Poszukuje c+p bunnyhop


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

//Basic Bhop By Habit

//Pretty sure its gonna be vac proof forever since it doesnt access any memory within the game

#include <iostream>

#include <Windows.h>

using namespace std;

 

 

int main(){

start:

 

CONST int scrolldown = -120;

CONST int scrollup = 120;

while (true){

 

if (GetAsyncKeyState(VK_SPACE))

{

 

while (true)

{

Sleep(20); //play around with this for other games// 20 is best for cs 1.6

mouse_event(MOUSEEVENTF_WHEEL, 0, 0, scrolldown, 0); //make sure you have mwheeldown binded to +jump in game

 

 

 

 

if (GetKeyState(VK_SPACE))

{

goto start;

}

 

}

}

 

}

Odnośnik do komentarza

Hello, [First Hack Ever Made]

 

I decided to code a bhop "hack" with my mate, and I'm willing to share it with the unknowncheats community, even though it's not the best code, and some things could be improved, I think it's a decent source for beginners like me and my mate. We haven't copy pasted anything.

 

 

Code:

#include <iostream>

#include <Windows.h>

#include <conio.h>

#include <TlHelp32.h>

 

#define PLAYER_ON_FLOOR 0x1

#define PLAYER_CROUCHED 0x6

 

#define getch _getch

#define stricmp _stricmp

 

using std::cout;

using std::cin;

using std::endl;

 

DWORD dw_Client;

DWORD dw_PlayerBase ;

 

DWORD dw_JumpOffset;

DWORD dw_Jump;

 

DWORD dw_LocalPlayer;

DWORD dw_fFlags;

 

int jump = 5;

int dJump = 4;

 

 

HMODULE GetRemoteModuleHandle(DWORD pId, char * module) {

MODULEENTRY32 modEntry;

HANDLE tlh = CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPMODULE, pId);

 

modEntry.dwSize = sizeof(MODULEENTRY32);

Module32First(tlh, &modEntry);

 

do {

if (!stricmp(modEntry.szModule, module)) {

return modEntry.hModule;

}

} while (Module32Next(tlh, &modEntry));

 

return NULL;

}

 

int main() {

HWND hWnd;

HANDLE handle;

DWORD pID;

cout << "Looking for csgo.exe..." << endl;

do {

hWnd = FindWindow(NULL, "Counter-Strike: Global Offensive");

GetWindowThreadProcessId(hWnd, &pID);

handle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, pID);

} while (!hWnd != 0);

cout << "Found csgo.exe" << endl;

dw_Client = (DWORD)GetRemoteModuleHandle(pID, "client.dll");

 

bool onFloor;

bool setJump = false;

static bool toggle = false;

 

while (true) {

//toggle = (GetAsyncKeyState(VK_SPACE) & ~1); use this to hold it

if (GetAsyncKeyState(VK_SPACE) & 1) {

toggle = !toggle;

system("cls");

if (toggle) cout << "toggled" << endl;

else cout << "toggled off" << endl;

}

 

if (toggle) {

ReadProcessMemory(handle,(LPVOID)(dw_Client + dw_PlayerBase), &dw_LocalPlayer, sizeof(DWORD), NULL);

ReadProcessMemory(handle,(LPVOID)(dw_LocalPlayer + dw_JumpOffset), &dw_fFlags, sizeof(int), NULL);

 

onFloor = (dw_fFlags & PLAYER_ON_FLOOR);

 

if (setJump) {

if (!onFloor) {

WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)(dw_Client + dw_Jump), &dJump, sizeof(int), NULL);

setJump = false;

}

} else if (onFloor) {

WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)(dw_Client + dw_Jump), &jump, sizeof(int), NULL);

setJump = true;

}

}

 

Sleep(5);

}

 

getch();

return 0;

}

Odnośnik do komentarza

Lepiej zamiast m_fFlags == 257 sprawdzać m_fFlags & (1 << 0) czyli ON_GROUND, bo korzystając z 257 nie podskoczy np. gdy ktoś kuca.

https://github.com/ValveSoftware/source-sdk-2013/blob/master/mp/src/public/const.h#L147

 

Btw. w twoim kodzie gameHWND to nie uchwyt do procesu tylko do okna.

no co ty, a do czego niby ma byc uchwytem??? chyba z jakiegos powodu jest to nazwane hwnd

//nic, nie widzialem jego postu calego


Edytowane przez krzychu1
Odnośnik do komentarza

Lepiej zamiast m_fFlags == 257 sprawdzać m_fFlags & (1 << 0) czyli ON_GROUND, bo korzystając z 257 nie podskoczy np. gdy ktoś kuca.

https://github.com/ValveSoftware/source-sdk-2013/blob/master/mp/src/public/const.h#L147

 

Btw. w twoim kodzie gameHWND to nie uchwyt do procesu tylko do okna.

A no tak przepraszam bo śpiący byłem, oczywiście chodzi mi o uchwyt do okna gry.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności