Skocz do zawartości
Dzień Dziecka z CSHacked

Problem z auto bunnyhopem


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

while (true)
	{
		local_player = game.rpm<DWORD>(base_address + hazedumper::signatures::dwLocalPlayer);
		local_flags = game.rpm<int>(local_player + hazedumper::netvars::m_fFlags);
		if (local_flags == FL_ON_GROUND && GetAsyncKeyState(VK_SPACE))
		{
			game.wpm<bool>(true, base_address + hazedumper::signatures::dwForceJump);
			Sleep(10);
			game.wpm<bool>(true, base_address + hazedumper::signatures::dwForceJump);
		}
	}

 

Odnośnik do komentarza
while (true)
	{
		local_player = game.rpm<DWORD>(base_address + hazedumper::signatures::dwLocalPlayer);
		local_flags = game.rpm<int>(local_player + hazedumper::netvars::m_fFlags);
		if (local_flags == FL_ON_GROUND && GetAsyncKeyState(VK_SPACE))
		{
			game.wpm<int>(5, base_address + hazedumper::signatures::dwForceJump);
			Sleep(10);
			game.wpm<int>(4, base_address + hazedumper::signatures::dwForceJump);
		}
	}

Moze to? Jak robisz cos patrz czasami w cheat enginie (tylko pamietaj zeby dac opcje urachamiania -insecure) Jezeli dodasz manualnie adres : client.dll+dwForceJump to bedzie pisac tylko 4 i 5 a nie true czy false

Pomogłem?

Strzel plusika 😉

Odnośnik do komentarza
W dniu 2.10.2020 o 21:15, floyare napisał:

@Dumbazzz offsety aktualne?

tak
 

 

W dniu 3.10.2020 o 22:06, wunderwafe napisał:

@Dumbazzz dlaczego jump jest 2x? bedzie wykonywac 2 razy na sleepa

znajomy mi podpowiedział 
 

 

W dniu 7.10.2020 o 23:17, Vondri napisał:

while (true)
	{
		local_player = game.rpm<DWORD>(base_address + hazedumper::signatures::dwLocalPlayer);
		local_flags = game.rpm<int>(local_player + hazedumper::netvars::m_fFlags);
		if (local_flags == FL_ON_GROUND && GetAsyncKeyState(VK_SPACE))
		{
			game.wpm<int>(5, base_address + hazedumper::signatures::dwForceJump);
			Sleep(10);
			game.wpm<int>(4, base_address + hazedumper::signatures::dwForceJump);
		}
	}

Moze to? Jak robisz cos patrz czasami w cheat enginie (tylko pamietaj zeby dac opcje urachamiania -insecure) Jezeli dodasz manualnie adres : client.dll+dwForceJump to bedzie pisac tylko 4 i 5 a nie true czy false

kod od ciebie też mi nie działa niestety 

Odnośnik do komentarza

Klasa od pamięci działa ci w prawidłowy sposób? Inne funkcje działają?

 

Spróbuj tego

if (GetAsyncKeyState(sdk::settings::bunnyhop_key)) 
{
	if (csgo::entites::local_player.velocity > 20 && !csgo::engine.mouse_enable()) 
	{
		if (csgo::entites::local_player.flags < 263 && csgo::entites::local_player.flags != 257)
			sdk::mem_rex.write<uint32_t>(csgo::client.get_address() + sdk::offsets::dw_force_jump, 6);
	}
}

 

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności