Skocz do zawartości

Problem z cheatami


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam spastowane cheaty które są niewykrywalne.Używałem je wczoraj normalnie wszystko działało.Teraz po update gdy włączam wh i zaznaczam "Players" i "Enemy" to odrazu wywala gre nie ma brak odpowiedzi nic tylko po prostu ją zamyka.Mój kolega nie posiada tego problemu.Wczoraj działało dzisiaj nie pomocy!

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, V3RN1337 napisał:

nic nie wazne nadal crashuje ;_:

struct ModelRenderInfo_t
{
Vector origin;
Vector angles;
char pad[0x4]; // <- new
CBaseEntity* pRenderable; /*IClientEntity w przypadku AyyWare*/
model_t* pModel;
};

I zmien index GetStudiomodel na 32.

9 minut temu, Kacper1737 napisał:

Co dokladniej ma to oznaczac?

Zebys zmienil indexy funkcji.


Edytowane przez Hacky
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Hacky napisał:

struct ModelRenderInfo_t
{
Vector origin;
Vector angles;
char pad[0x4]; // <- new
CBaseEntity* pRenderable; /*IClientEntity w przypadku AyyWare*/
model_t* pModel;
};

I zmien index GetStudiomodel na 32.

Zebys zmienil indexy funkcji.

 

Pomożesz to zrobić?

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, V3RN1337 napisał:

ymm? xd

 

struct ModelRenderInfo_t
    {
        Vector origin;
        QAngle angles;
        char pad[0x4];
        IClientRenderable *pRenderable;
        const model_t *pModel;
        const matrix3x4_t *pModelToWorld;
        const matrix3x4_t *pLightingOffset;
        const Vector *pLightingOrigin;
        int flags;
        int entity_index;
        int skin;
        int body;
        int hitboxset;
        ModelInstanceHandle_t instance;

        ModelRenderInfo_t()
        {
            pModelToWorld = NULL;
            pLightingOffset = NULL;
            pLightingOrigin = NULL;
        }
    };

Moze to zadziala.

2 minuty temu, RIPAZHA napisał:

Pomożesz to zrobić?

Co dokladnie i w jakim src?


Edytowane przez Hacky
Odnośnik do komentarza

 

32 minuty temu, Hacky napisał:

struct ModelRenderInfo_t
{
Vector origin;
Vector angles;
char pad[0x4]; // <- new
CBaseEntity* pRenderable; /*IClientEntity w przypadku AyyWare*/
model_t* pModel;
};

I zmien index GetStudiomodel na 32.

Zebys zmienil indexy funkcji.

 

frosty pw to jak pomozesz?


Edytowane przez RIPAZHA
Odnośnik do komentarza
21 minut temu, RIPAZHA napisał:

Frosty.pw 

Entities.h zmien na:

Linia 780: return call_vfunc<tFunc>(this, 470)(this);
Linia 792: DWORD dwUpdateVMT = (*reinterpret_cast< PDWORD_PTR* >(pWeapon))[471];
Linia 802: return call_vfunc<tGetCSWpnData>(this, 447)(this);

MiscDefinitions.h zmien na:

 

 

Linie 790-813:

// Memes

struct ModelRenderInfo_t

{

Vector origin;

Vector angles;

char pad[0x4];

void *pRenderable;

const void *pModel;

const matrix3x4 *pModelToWorld;

const matrix3x4 *pLightingOffset;

const Vector *pLightingOrigin;

int flags;

int entity_index;

int skin;

int body;

int hitboxset;

unsigned short instance;

ModelRenderInfo_t()

{

pModelToWorld = NULL;

pLightingOffset = NULL;

pLightingOrigin = NULL;

}

};

 

Dla wszystkich, ktorzy nie umieja updatnac Frosty.pw.


Edytowane przez Hacky
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Hacky napisał:

Entities.h zmien na:

 


Linia 780: return call_vfunc<tFunc>(this, 470)(this);

Linia 792: DWORD dwUpdateVMT = (*reinterpret_cast< PDWORD_PTR* >(pWeapon))[471];

Linia 802: return call_vfunc<tGetCSWpnData>(this, 447)(this);

 

MiscDefinitions.h zmien na:

 

  Ukryj zawartość

 

 

 

 

 

 

 

 


Linie 790-813:

// Memes

struct ModelRenderInfo_t

{

Vector origin;

Vector angles;

char pad[0x4];

void *pRenderable;

const void *pModel;

const matrix3x4 *pModelToWorld;

const matrix3x4 *pLightingOffset;

const Vector *pLightingOrigin;

int flags;

int entity_index;

int skin;

int body;

int hitboxset;

unsigned short instance;

ModelRenderInfo_t()

{

pModelToWorld = NULL;

pLightingOffset = NULL;

pLightingOrigin = NULL;

}

};

 

 

Dla wszystkich, ktorzy nie umia updatnac Frosty.pw.

Dziękuje ci bardzo, jesteś wielki <3 

9 minut temu, Hacky napisał:

Entities.h zmien na:


Linia 780: return call_vfunc<tFunc>(this, 470)(this);
Linia 792: DWORD dwUpdateVMT = (*reinterpret_cast< PDWORD_PTR* >(pWeapon))[471];
Linia 802: return call_vfunc<tGetCSWpnData>(this, 447)(this);

MiscDefinitions.h zmien na:

  Pokaż ukrytą zawartość

 


Linie 790-813:

// Memes

struct ModelRenderInfo_t

{

Vector origin;

Vector angles;

char pad[0x4];

void *pRenderable;

const void *pModel;

const matrix3x4 *pModelToWorld;

const matrix3x4 *pLightingOffset;

const Vector *pLightingOrigin;

int flags;

int entity_index;

int skin;

int body;

int hitboxset;

unsigned short instance;

ModelRenderInfo_t()

{

pModelToWorld = NULL;

pLightingOffset = NULL;

pLightingOrigin = NULL;

}

};

 

Dla wszystkich, ktorzy nie umieja updatnac Frosty.pw.

Większość działa, ale backtrack dalej crashuje :D

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Esley napisał:

Update wszedł po godzinie 11:00 odnośnie cheatów. (Po cichu) Ponieważ przed 11 grałem cały czas na zcrackowanym zeusie.

witaj w klubie... i też ci nie działa ? ;<

6 godzin temu, Esley napisał:

Update wszedł po godzinie 11:00 odnośnie cheatów. (Po cichu) Ponieważ przed 11 grałem cały czas na zcrackowanym zeusie.

Witaj w klubie... też ci wywala jak wczytujesz configa lub włączasz ESP? ;<

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności