Skocz do zawartości

Prosty injector pod nadchodzącą aktualizację CS:GO


HotWheep
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

napisane w 5min, dla osób które boją sie, że zbanują swoje non-prime konta z niskim trustfactorem przez nadchodzącą aktualizację gry Counter-Strike: Global Offensive.

jeśli boisz się o jakiekolwiek bany, możesz użyć VMP albo junk byte'ów (nie jestem pewien czy to działa ale można zawsze spróbować)

 

 

 

#include <cstdint>
#include <string>

#include <windows.h>
#include <tlhelp32.h>

using namespace std;

ULONG getProcessID(string processName)
{
	wstring wideProcessName = wstring(processName.begin(), processName.end());

	ULONG id = 0;
	const LPVOID snapshot = CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPPROCESS, NULL);

	if (snapshot != INVALID_HANDLE_VALUE)
	{
		PROCESSENTRY32 pe32;
		pe32.dwSize = sizeof(pe32);

		if (Process32First(snapshot, &pe32))
		{
			do
			{
				if (!wcscmp(pe32.szExeFile, wideProcessName.c_str()))
				{
					id = pe32.th32ProcessID;
					break;
				}
			} while (Process32Next(snapshot, &pe32));
		}
	}

	CloseHandle(snapshot);
	return id;
}

int32_t main()
{
	string dllName = "cheat.dll"; // nazwa pliku, z rozszerzeniem.
	string processName = "csgo.exe"; // nazwa procesu xD

	ULONG pid = getProcessID(processName.c_str());

	const LPVOID processHandle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, 0, pid);
	if (processHandle && processHandle != INVALID_HANDLE_VALUE)
	{
		const LPVOID NtOpenFile = GetProcAddress(LoadLibraryW(L"ntdll"), "NtOpenFile");
		if (NtOpenFile)
		{
			char originalBytes[5];
			memcpy(originalBytes, NtOpenFile, 5);
			WriteProcessMemory(processHandle, NtOpenFile, originalBytes, 5, nullptr);
		}

		char dll[MAX_PATH];
		GetFullPathNameA(dllName.c_str(), MAX_PATH, dll, 0);


		LPVOID allocMem = VirtualAllocEx(processHandle, nullptr, MAX_PATH, MEM_COMMIT | MEM_RESERVE, PAGE_READWRITE);
		WriteProcessMemory(processHandle, allocMem, dll, sizeof(dll), NULL);
		LPVOID threadHandle = CreateRemoteThread(processHandle, 0, 0, (LPTHREAD_START_ROUTINE)LoadLibraryA, allocMem, 0, 0);
		if (threadHandle) CloseHandle(threadHandle);
	}

	if (processHandle) CloseHandle(processHandle);
	return 0;
}

 

Odnośnik do komentarza

Wykrywalny czy niewykrywalny? Jest dość prosty kod i przydał by mi się pod baze loadera.

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności