Skocz do zawartości

Reportowanie kont steam


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, udostępniam potrzebne pliki do reportowania kont steam + skrypt. 

 

(Poradnik jest w trakcie przygotowania przez Sliddqvista.) 

void __declspec(naked) SubmitReport(void)
{
	_asm
	{
		push ebp;
		mov ebp, esp;
		and esp, 0xFFFFFFF8;
		sub esp, 0x20;
		push esi;
		push edi;
 
		mov edi, 0x0;//SteamIdLow
		mov esi, 0x01100001;//SteamIdHigh
 
		mov[esp + 0xC], edi;
		mov[esp + 0x10], esi;
 
		lea ecx, [esp + 0xC];
		push ecx;
 
		lea ecx, [esp + 0x18];
 
		mov eax, ClientDll;
		add eax, 0x46C640;
		call eax;
 
		mov esi, [esp + 0x24];
		mov[esi + 0x8], edi;
 
		mov eax, 0x0;//MatchIdLow
		mov edx, 0x0;//MatchIdHigh
 
		mov[esi + 0x20], eax;
		mov[esi + 0x24], edx;
 
		mov[esi + 0xC], 1;//Aimbot
		mov[esi + 0x10], 1;//Wallhack
		mov[esi + 0x14], 0;//Speedhack
		mov[esi + 0x18], 1;//Grief
		mov[esi + 0x1C], 0;//Textabuse
		mov[esi + 0x28], 0;//Voiceabuse
		mov[esi + 0x30], 0xFF;
 
		mov eax, ClientDll;
		add eax, 0x988E50;
		mov[esp + 0xC], eax;
 
		mov eax, ClientDll;
		add eax, 0x2EA907C;
		mov eax, [eax];
 
		add eax, 0x20;
		mov[esp + 0x10], eax;
 
		mov esi, [esp + 0x20];
		and esi, 0x7FFFFFFF;
		mov edx, esi;
 
		lea ecx, [esp + 0x14];
		mov eax, [ecx + 0x10];
 
		push eax;
		push[esp + 0x20];
		lea ecx, [esp + 0x14];
		mov eax, ClientDll;
		add eax, 0x624E80;
		call eax;
		add esp, 0x8;
 
		lea ecx, [esp + 0x14];
		mov eax, ClientDll;
		add eax, 0x46C6D0;
		call eax;
 
		pop edi;
		pop esi;
		mov esp, ebp;
		pop ebp;
 
		ret 0x0;
	}
}

Powyższy skrypt pozwala zgłosić każdego gracza bez połączenia z serwerem.

SteamIdLow = SteamId3

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródło: unknowncheats oraz github

node-csgo-reportbot-master.zip


Edytowane przez houfik

"Kto raz odpalił, już zawsze będzie odpalać."

SNNNkl6.png

Odnośnik do komentarza

W c++

 

 

 

#include <cstdint>
#include <Windows.h>
 
class ProtoBufMsg_ReportPlayer
{
public:
	struct msgdata
	{
		uint8_t  pad_0x00[8];   //0x00
		uint32_t account_id;    //0x08
		uint32_t rpt_aimbot;    //0x0C
		uint32_t rpt_wallhack;  //0x10
		uint32_t rpt_otherhack; //0x14
		uint32_t rpt_grief;     //0x18
		uint32_t rpt_textabuse; //0x1C
		uint64_t matchid;       //0x20
		uint32_t rpt_voiceabuse;//0x28
		uint8_t  pad_0x2C[4];   //0x2C
		uint32_t set_to_0xFF;   //0x30
	};
 
	void*    vmtptr;			//0x00
	uint8_t  pad_0x04[4];		//0x04
	void*    protobufheader;	//0x08
	uint32_t msgtype;			//0x0C
	msgdata* data;				//0x10
 
	ProtoBufMsg_ReportPlayer(uint64_t* steamid);
	~ProtoBufMsg_ReportPlayer();
};
 
 
ProtoBufMsg_ReportPlayer::ProtoBufMsg_ReportPlayer(uint64_t* steamid)
{
	static auto *pConstructor = reinterpret_cast<void(__thiscall*)(void*,uint64_t*)>(reinterpret_cast<uintptr_t>(GetModuleHandleA("client.dll")) + 0x0046C640);
 
	pConstructor(this, steamid);
 
	this->data->set_to_0xFF = 0xFF;
}
 
ProtoBufMsg_ReportPlayer::~ProtoBufMsg_ReportPlayer()
{
	static auto *pDeconstructor = reinterpret_cast<void(__thiscall*)(void*)>(reinterpret_cast<uintptr_t>(GetModuleHandleA("client.dll")) + 0x0046C6D0);
 
	pDeconstructor(this);
}
 
class ProtoBuf_SendHandler
{
public:
	ProtoBuf_SendHandler();
	void SendProtoBufMessage(ProtoBufMsg_ReportPlayer* message);
 
	void* vmtptr;
	void* gcclient;
};
 
ProtoBuf_SendHandler::ProtoBuf_SendHandler()
{
	static void* _vmtptr = reinterpret_cast<void*>(reinterpret_cast<uintptr_t>(GetModuleHandleA("client.dll")) + 0x00988E50);
	static void* _gcclient = reinterpret_cast<void*>(*reinterpret_cast<uintptr_t*>(reinterpret_cast<uintptr_t>(GetModuleHandleA("client.dll")) + 0x02EA907C) + 0x20);
 
	vmtptr = _vmtptr;
	gcclient = _gcclient;
}
 
void ProtoBuf_SendHandler::SendProtoBufMessage(ProtoBufMsg_ReportPlayer * message)
{
	static uintptr_t pSendProtoBufMessage  = reinterpret_cast<uintptr_t>(GetModuleHandleA("client.dll")) + 0x00624E80;
 
	__asm 
	{
		mov ecx, message
		push [ecx + 0x10]
		push [ecx + 0x08]
		mov edx, [ecx+ 0x0C]
		mov ecx, this
		call pSendProtoBufMessage
		add esp,8
	}
}
 
void SubmitReport(uint64_t SteamId, uint64_t MatchId)
{
	__declspec(align(8)) ProtoBufMsg_ReportPlayer msg_reportplayer(&SteamId);
 
	msg_reportplayer.data->account_id = (uint32_t)SteamId;
	msg_reportplayer.data->matchid = MatchId;
 
	msg_reportplayer.data->rpt_aimbot = 1;
	msg_reportplayer.data->rpt_wallhack = 1;
	msg_reportplayer.data->rpt_otherhack = 1;
	msg_reportplayer.data->rpt_grief = 1;
 
	ProtoBuf_SendHandler sendhandler;
 
	sendhandler.SendProtoBufMessage(&msg_reportplayer);
}

 

 

 

Zaczekajcie na poradnik od Swiftora, tam będzie wszystko ładnie opisane.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności