Skocz do zawartości
1 maja :: Święto Pracy / 2 maja :: Dzień Flagi / 3 maja :: Święto Konstytucji

Skin Changer


Gość xKuZero
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, prosiłbym o bezinteresowną pomoc w naprawie skinchangera.

Otóż mam taki problem z cheatem że tekstury się ładują, ale są bardzo rozmazane i nie ładnie wylądają. Stattrak jest, ale nie liczy zabójstw, pisze że należy do innego gracza ale to nie jest ważne.

 

Kod skinchangera:

#pragma once
#include "Options.hpp"
struct EconomyItemCfg {
	int cshacked = 1;
	int nFallbackPaintKit = 1;
	int nFallbackSeed = 1;
	int nFallbackStatTrak = 1;
	char* szCustomName = nullptr;
	float flFallbackWear = 0.0001f;
};

class SkinChanger
{
public:
	void FrameStageNotify_Pre(ClientFrameStage_t stage)
	{
		if (!Options::g_bSkinChangerEnabled)
			return;

		InitSkins();
		if (stage != ClientFrameStage_t::FRAME_NET_UPDATE_POSTDATAUPDATE_START)
			return;

		auto pLocal = C_CSPlayer::GetLocalPlayer();
		if (!pLocal || !pLocal->IsAlive())
			return;

		const auto pWeapon = pLocal->GetActiveWeapon();
		if (!pWeapon)
			return;

		ApplySkin(pWeapon);
	}

private:
	std::unordered_map<int, EconomyItemCfg> m_skinChangerCfg;

	bool ApplySkin(C_BaseCombatWeapon* pWeapon) {
		if (!pWeapon)
			return false;

		const auto nWeaponIndex = *pWeapon->ItemDefinitionIndex();
		if (m_skinChangerCfg.find(nWeaponIndex) == m_skinChangerCfg.end())
			return false;

		// Apply our changes to the fallback variables.
		*pWeapon->FallbackPaintKit() = m_skinChangerCfg[nWeaponIndex].nFallbackPaintKit;
		*pWeapon->FallbackSeed() = m_skinChangerCfg[nWeaponIndex].nFallbackSeed;
		*pWeapon->FallbackStatTrak() = m_skinChangerCfg[nWeaponIndex].nFallbackStatTrak;
		*pWeapon->FallbackWear() = m_skinChangerCfg[nWeaponIndex].flFallbackWear;

		if (m_skinChangerCfg[nWeaponIndex].szCustomName)
			sprintf_s(pWeapon->CustomName(), 32, "%s", m_skinChangerCfg[nWeaponIndex].szCustomName);

		// Edit "m_iItemIDHigh" so fallback values will be used.
		*pWeapon->ItemIDHigh() = 1;
		return true;
	}

	void InitSkins()
	{
		//wszystkie karabiny
		m_skinChangerCfg[WEAPON_AWP].nFallbackPaintKit = 344;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_M4A1].nFallbackPaintKit = 309;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_M4A1_SILENCER].nFallbackPaintKit = 430;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_AK47].nFallbackPaintKit = 180;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_AUG].nFallbackPaintKit = 33;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_FAMAS].nFallbackPaintKit = 194;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_GALILAR].nFallbackPaintKit = 379;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_SCAR20].nFallbackPaintKit = 12;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_SG556].nFallbackPaintKit = 487;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_G3SG1].nFallbackPaintKit = 170;
		m_skinChangerCfg[WEAPON_SSG08].nFallbackPaintKit = 222;
	}
};

 


Edytowane przez xKuZero
Odnośnik do komentarza

@pocztaintpl jest możliwość zrobienia stattraka, który działa i nie jest to trudne a wręcz łatwiejsze niż napisane samego skinchangera, przynajmniej metoda z której ja korzystam.

Co do tematu stattrak sam w sobie nie bedzie ci liczyl zabójstw

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności