Skocz do zawartości

Skradzione konto g2g


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Siema 3 marca zakupiłem konto od pewnego sprzedawcy na g2g za nie małą sumę na początku pytałem się o pierwszą pocztę sprzedawca

wysłał pocztę lecz niedawno straciłem konto próbując je teraz odzyskać support napisał że poczta nie jest pierwszą pocztą użytą na koncie od razu napisałem sprzedawcy ale olewa on temat(nie odpisując)

teraz pytanie czy jest sens coś  z tym robić? czy uda mi się chociaż odzyskać kase jak napiszę do supportu g2g po dłuższym czasie?

Odnośnik do komentarza

Spróbuj, napisz/zadzwoń.

W głowie mam zwierzęce myśli, w łóżku znów figury kminie, chociaż w szachy jestem średni, no to dama konia bije.  Pomogłem? Daj  ta.png.0c440950f014766c31e97fc9d01f6845.png   


,Nigdy nie mów nigdy, ponieważ ograniczenia, podobnie jak lęki, są często tylko iluzją"

Odnośnik do komentarza

Sorry za odkop. Mnie dzisiaj również spotkała taka sytuacja. Konto z cs2 zakupione 26 listopada 2023 od https://www.g2g.com/TAceOfSpades za 8,80euro

hasło + email zmienione na początku, ostatnia gra na koncie 8 styczeń, dzisiaj próbuje zalogować, nie da się hasło zmienione przechodzę procedurę przypomnienia hasła i konta nie widać na emailu który był dodany

po dłuższym sprawdzeniu doszedłem do tego iż email został zmieniony na inny (nie mój) oraz została dodana aplikacja. gość dostał reporta na g2g ale to nic raczej nie da, pieniądze stracone.

Także reasumując chyba lepiej założyć swoje konto i wykupić prime za hajs niż podejmować ryzyko kupna na tej stronie i zostać oszukanym.

 

I taką wiadomość dostałem od supportu:

 
Dear ....

Ticket ID: 3054469

Thank you for contacting us! 



We would like to apologize for the difficulty you have encountered with this order. Unfortunately, we are unable to assist you in the means of compensation even though we have attempted to do so on best-efforts basis, as your order has already exceeded the insured period and is no longer under coverage. We suggest you to reach out to the seller directly using G2G chat to resolve issue whenever possible.

We thank you for your understanding and we do apologize for the inconvenience caused.

If you have any inquiries or require further assistance, please do not hesitate to let us know. We're always ready to assist you the best we can.

Regards,

Ilma Z
 
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności